Doświadczenie zawodowe
Kierownik sekcji Klientów Korporacyjnych w Regionie Stołecznym
Tworzenie nowych struktur w oragnizacji poprzez budowanie unikalnego rozwiązania biznesowego – nowoczesnego Contact Center dla Klientów Korporacyjnych. Zakres obowiązków objął:
* analizy wydajności i efektywności nowych procesów i struktur na potrzeby Komitetu Sterującego,
* definiowanie wymagań technologicznych,
* adaptacja procesów, rekrutacja, transfer wiedzy
* logistyka i administracja
* analizy wydajności i efektywności nowych procesów i struktur na potrzeby Komitetu Sterującego,
* definiowanie wymagań technologicznych,
* adaptacja procesów, rekrutacja, transfer wiedzy
* logistyka i administracja
Dysponent w Departamencie Obsługi Operacji i Kredytów
* obsługa rachunków Klientów Korporacyjnych,
* obsługa rachunków Loro
Oddelegowany do projektu wdrażania Systemu Głównego Banku byłem odpowiedzialny za:
* definiowanie funkcji systemu niezbędnych do obsługi Klienta Korporacyjnego,
* tworzenie scenariuszy testowych,
* testy systemów,
* szkolenie pracowników Customer Service
* obsługa rachunków Loro
Oddelegowany do projektu wdrażania Systemu Głównego Banku byłem odpowiedzialny za:
* definiowanie funkcji systemu niezbędnych do obsługi Klienta Korporacyjnego,
* tworzenie scenariuszy testowych,
* testy systemów,
* szkolenie pracowników Customer Service
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME