Umiejętności
Umiejętności analityczne
Umiejętności interpersonalne
Microsoft Office
Praca w zespole
Obsługa klienta
Sumienność
Dokładność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, samodzielność, kreatywność
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, Lider Zespołu Obsługi Klienta
- Prowadzenie procesu obsługi Klientów Strategicznych (KAM)
- Rozpatrywanie reklamacji Klientów Strategicznych
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących Klientów Strategicznych
- Zarządzanie,we współpracy z Koordynatorem, zespołem
- Koordynowanie, we współpracy z Koordynatorem, projektów prowadzonych przez Krajowe Centrum Obsługi Klienta: NCE, wyprzedzenia
- Rekrutowanie, we współpracy z Koordynatorem, nowych pracowników
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz doszkalających
- Przygotowywanie grafików pracy, nanoszenie na nie niezbędnych zmian
- Przygotowywanie raportów KPI
- Na zlecenie Koordynatora przygotowanie analiz dotyczących pracy Krajowe Centrum Obsługi Klienta
- Zastępowanie Koordynatora podczas jego nieobecności
- Rozpatrywanie reklamacji Klientów Strategicznych
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących Klientów Strategicznych
- Zarządzanie,we współpracy z Koordynatorem, zespołem
- Koordynowanie, we współpracy z Koordynatorem, projektów prowadzonych przez Krajowe Centrum Obsługi Klienta: NCE, wyprzedzenia
- Rekrutowanie, we współpracy z Koordynatorem, nowych pracowników
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz doszkalających
- Przygotowywanie grafików pracy, nanoszenie na nie niezbędnych zmian
- Przygotowywanie raportów KPI
- Na zlecenie Koordynatora przygotowanie analiz dotyczących pracy Krajowe Centrum Obsługi Klienta
- Zastępowanie Koordynatora podczas jego nieobecności
Specjalista ds. Obsługi Klienta, Lider Zespołu Obsługi Klienta
- Zarządzanie, we współpracy z Koordynatorem, zespołem
- Rekrutowanie, we współpracy z Koordynatorem, nowych pracowników
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz doszkalających
- Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klientów
- Przygotowywanie raportów KPI
- Monitoring jakości przeprowadzanych rozmów
- Prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa zgłoszeń Klientów, obsługa e-mail, faksów, listów zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Prowadzenie bieżącej aktualizacji baz danych
- Rekrutowanie, we współpracy z Koordynatorem, nowych pracowników
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz doszkalających
- Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klientów
- Przygotowywanie raportów KPI
- Monitoring jakości przeprowadzanych rozmów
- Prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa zgłoszeń Klientów, obsługa e-mail, faksów, listów zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Prowadzenie bieżącej aktualizacji baz danych
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami
- Obsługa klienta biznesowego i indywidualnych oraz klientów VIP/VIC
- Osiąganie założonych planów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych
- Przygotowywanie ofert
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i i jakość obsługi klienta
- Rozpatrywanie reklamacji
- Obrona klientów rezygnacyjnych (utrzymanie klienta)
- Wsparcie dla Kadry Zarządzającej w zakresie przygotowywania różnego rodzaju analiz oraz propozycji rozwiązań polepszających obecnie istniejący system
- Współpraca z innymi działami firmy
- Obsługa klienta biznesowego i indywidualnych oraz klientów VIP/VIC
- Osiąganie założonych planów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych
- Przygotowywanie ofert
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i i jakość obsługi klienta
- Rozpatrywanie reklamacji
- Obrona klientów rezygnacyjnych (utrzymanie klienta)
- Wsparcie dla Kadry Zarządzającej w zakresie przygotowywania różnego rodzaju analiz oraz propozycji rozwiązań polepszających obecnie istniejący system
- Współpraca z innymi działami firmy
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami
- Obsługa klienta biznesowego i indywidualnych
- Osiąganie założonych planów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych
- Przygotowywanie ofert
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i jakość obsługi klienta
- Rozpatrywanie reklamacji
- Współpraca z innymi działami firmy
- Ostateczne rozliczanie i archiwizacja kont klientów
- Obsługa klienta biznesowego i indywidualnych
- Osiąganie założonych planów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych
- Przygotowywanie ofert
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i jakość obsługi klienta
- Rozpatrywanie reklamacji
- Współpraca z innymi działami firmy
- Ostateczne rozliczanie i archiwizacja kont klientów
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
sport