Daria Szerszeń

Lider Zespołu Obsługi Klienta, Nestle Waters Polska
Grodzisk Mazowiecki, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Umiejętności interpersonalne Microsoft Office Praca w zespole Obsługa klienta Sumienność Dokładność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, samodzielność, kreatywność

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Nestle Waters Polska
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, Lider Zespołu Obsługi Klienta
- Prowadzenie procesu obsługi Klientów Strategicznych (KAM)
- Rozpatrywanie reklamacji Klientów Strategicznych
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących Klientów Strategicznych
- Zarządzanie,we współpracy z Koordynatorem, zespołem
- Koordynowanie, we współpracy z Koordynatorem, projektów prowadzonych przez Krajowe Centrum Obsługi Klienta: NCE, wyprzedzenia
- Rekrutowanie, we współpracy z Koordynatorem, nowych pracowników
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz doszkalających
- Przygotowywanie grafików pracy, nanoszenie na nie niezbędnych zmian
- Przygotowywanie raportów KPI
- Na zlecenie Koordynatora przygotowanie analiz dotyczących pracy Krajowe Centrum Obsługi Klienta
- Zastępowanie Koordynatora podczas jego nieobecności
Nestle Waters Polska
Specjalista ds. Obsługi Klienta, Lider Zespołu Obsługi Klienta
- Zarządzanie, we współpracy z Koordynatorem, zespołem
- Rekrutowanie, we współpracy z Koordynatorem, nowych pracowników
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz doszkalających
- Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klientów
- Przygotowywanie raportów KPI
- Monitoring jakości przeprowadzanych rozmów
- Prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa zgłoszeń Klientów, obsługa e-mail, faksów, listów zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Prowadzenie bieżącej aktualizacji baz danych
Nestle Waters Polska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami
- Obsługa klienta biznesowego i indywidualnych oraz klientów VIP/VIC
- Osiąganie założonych planów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych
- Przygotowywanie ofert
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i i jakość obsługi klienta
- Rozpatrywanie reklamacji
- Obrona klientów rezygnacyjnych (utrzymanie klienta)
- Wsparcie dla Kadry Zarządzającej w zakresie przygotowywania różnego rodzaju analiz oraz propozycji rozwiązań polepszających obecnie istniejący system
- Współpraca z innymi działami firmy
Nestle Waters Polska
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami
- Obsługa klienta biznesowego i indywidualnych
- Osiąganie założonych planów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych
- Przygotowywanie ofert
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i jakość obsługi klienta
- Rozpatrywanie reklamacji
- Współpraca z innymi działami firmy
- Ostateczne rozliczanie i archiwizacja kont klientów

Edukacja

Logo
finanse i rachunkowość specjalizacja rachunkowość menadżerska, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
finanse i rachunkowość specjalizacja rachunkowość finansowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

sport