Umiejętności
Copywriting
Internet Strategy
Sales
Negocjacje
Biznes
Negocjacje kontraktu
Strategia marketingowa
Redagowanie
Zarządzanie Sprzedażą
media eletroniczne
Reklama Online
wystąpienia publiczne
Obsługa kluczowych klientów
Dziennikarstwo
nauczanie
Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne, organizacyjne, interpersonalne, redakcyjne i prezentacyjne.
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Video Ad Manager/Senior Account Manager
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi w zakresie planowania i koordynacji kampanii reklamowych na serwisach portalu WP.PL
Wprowadzanie nowych produktów wideo:
• VideoBreak
• VideoBackLayer
• CPV (Trueview)
Monitorowanie rynku wideo.
Członek grupy roboczej wideo IAB Polska.
Współautor poradnika „Wideomarketing”- unikalnego kompendium wiedzy na temat reklamy wideo.
Prelegent na konferencjach związanych z tematyką wideo - promocja Wp.tv, Tosiewytnie.pl oraz innych produktów wideo dostępnych w Wp.pl
• IAB update- czerwiec 2009 - temat prezentacji: ” Reklama video w Wirtualnej Polsce i w AdTotal (charakterystyka możliwości reklamowych na WPtv i oferty programowej AdTotal)
• IAB update – czerwiec 2010 – temat prezentacji: „ Uciekaj z bloków! Najnowsze trendy w mobile marketingu i wideo online”
• Seminarium dla agencji reklamowych Poznań – październik 2010 – temat prezentacji: „Reklama wideo w ofercie Wp.pl: telewizja internetowa Wp.tv i jej potencjał reklamowy, nowe formy reklamowe w ofercie Wp.pl”
• IAB ShowCase Poznań – marzec 2011 – temat prezentacji: „Pomysł na… Przepis na dobrą reklamę! Wideo w Internecie”
• III Forum Marketing Zintegrowany, Skuteczne Łączenie kanałów komunikacji – marzec 2011 – temat prezentacji: „ Uciekaj z bloków!”
• IAB ShowCase Warszawa – październik 2012 – temat prezentacji: „ Siedem życzeń… Spełnisz je z wideo!”
• IAB Mixx Conference - listopad 2013 - temat prezentacji: "Poszukiwany, poszukiwana… czyli jaka jest zawartość reklamy w reklamie?"
Wprowadzanie nowych produktów wideo:
• VideoBreak
• VideoBackLayer
• CPV (Trueview)
Monitorowanie rynku wideo.
Członek grupy roboczej wideo IAB Polska.
Współautor poradnika „Wideomarketing”- unikalnego kompendium wiedzy na temat reklamy wideo.
Prelegent na konferencjach związanych z tematyką wideo - promocja Wp.tv, Tosiewytnie.pl oraz innych produktów wideo dostępnych w Wp.pl
• IAB update- czerwiec 2009 - temat prezentacji: ” Reklama video w Wirtualnej Polsce i w AdTotal (charakterystyka możliwości reklamowych na WPtv i oferty programowej AdTotal)
• IAB update – czerwiec 2010 – temat prezentacji: „ Uciekaj z bloków! Najnowsze trendy w mobile marketingu i wideo online”
• Seminarium dla agencji reklamowych Poznań – październik 2010 – temat prezentacji: „Reklama wideo w ofercie Wp.pl: telewizja internetowa Wp.tv i jej potencjał reklamowy, nowe formy reklamowe w ofercie Wp.pl”
• IAB ShowCase Poznań – marzec 2011 – temat prezentacji: „Pomysł na… Przepis na dobrą reklamę! Wideo w Internecie”
• III Forum Marketing Zintegrowany, Skuteczne Łączenie kanałów komunikacji – marzec 2011 – temat prezentacji: „ Uciekaj z bloków!”
• IAB ShowCase Warszawa – październik 2012 – temat prezentacji: „ Siedem życzeń… Spełnisz je z wideo!”
• IAB Mixx Conference - listopad 2013 - temat prezentacji: "Poszukiwany, poszukiwana… czyli jaka jest zawartość reklamy w reklamie?"
Szkolenia i kursy
VI.2013 - CERTES - szkolenie zamknięte: "Sztuka relacji w negocjacjach"
III.2013 - EdisonTeam - szkolenie: "Prezentacja Publiczna"
X.2010 - II.2011 - London School of Public Relations, Warszawa
- "Zintegrowane Podejście do Public Relations"
VI.2008 - szkolenie pt. "Badanie efektywności działań reklamowych" (ITS Education Sp. z o.o.)
IV.2008 - szkolenie pt. "Nowa Psychologia Sprzedaży", seminarium zorganizowane przez Brian Tracy International
V-VI.2007 - szkolenie z zakresu postaw i umiejętności sprzedażowych (Krauthammer International)
VII-X.2006 - wprowadzanie, testowanie i promocja Nowego Modelu Planowania Toprofiler w AMS S.A.
III.2013 - EdisonTeam - szkolenie: "Prezentacja Publiczna"
X.2010 - II.2011 - London School of Public Relations, Warszawa
- "Zintegrowane Podejście do Public Relations"
VI.2008 - szkolenie pt. "Badanie efektywności działań reklamowych" (ITS Education Sp. z o.o.)
IV.2008 - szkolenie pt. "Nowa Psychologia Sprzedaży", seminarium zorganizowane przez Brian Tracy International
V-VI.2007 - szkolenie z zakresu postaw i umiejętności sprzedażowych (Krauthammer International)
VII-X.2006 - wprowadzanie, testowanie i promocja Nowego Modelu Planowania Toprofiler w AMS S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Rowerowe klimaty, fotografia, reklama i kawa zbożowa :)
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
IAB grupa robocza video
Adresowana tylko i wyłącznie dla osób biorących udział w pracach grupy roboczej w ramach IAB.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.