Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Biura Marketingu
• Tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich obszarów działalności spółki
• Zbudowanie i wdrożenie strategii marki PKP Energetyka – budowa pozycji marki
• Zbudowanie i wdrażanie strategii CSR w spółce
• Zbudowanie i wdrażanie strategii sponsoringowej
• Budowanie planów marketingowych, zarządzanie budżetem marketingowym
• Budowanie długookresowej lojalności i satysfakcji klientów w segmencie B2B, wdrażanie program relacyjnego dla klientów
• Koordynacja działań firmy z zakresu wprowadzania nowych produktów na rynek
• Koordynacja współpracy z agencjami reklamowymi, agencjami PR, firmami badawczymi, zewnętrznymi dostawcami
• Ścisła współpraca z zespołami sprzedażowymi i obsługowymi
• Szkolenie pracowników marketingu
• Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach
• Zbudowanie i wdrożenie strategii marki PKP Energetyka – budowa pozycji marki
• Zbudowanie i wdrażanie strategii CSR w spółce
• Zbudowanie i wdrażanie strategii sponsoringowej
• Budowanie planów marketingowych, zarządzanie budżetem marketingowym
• Budowanie długookresowej lojalności i satysfakcji klientów w segmencie B2B, wdrażanie program relacyjnego dla klientów
• Koordynacja działań firmy z zakresu wprowadzania nowych produktów na rynek
• Koordynacja współpracy z agencjami reklamowymi, agencjami PR, firmami badawczymi, zewnętrznymi dostawcami
• Ścisła współpraca z zespołami sprzedażowymi i obsługowymi
• Szkolenie pracowników marketingu
• Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach
Główny specjalista ds. marketingu
• Opracowanie planu marketingowego dla spółki oraz jego implementacja
• Tworzenie kampanii reklamowych, zakup mediów, współpraca i wybór agencji reklamowej
• Badanie satysfakcji klienta, rekomendacja i inicjowanie działań
• Stworzenie nowego serwisu firmy
• Analizy rynku i konkurencji
• Tworzenie materiałów POS
• Organizacja szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych
• Współpraca i koordynacja działań jednostek regionalnych w zakresie działań marketingowych
•
• Tworzenie kampanii reklamowych, zakup mediów, współpraca i wybór agencji reklamowej
• Badanie satysfakcji klienta, rekomendacja i inicjowanie działań
• Stworzenie nowego serwisu firmy
• Analizy rynku i konkurencji
• Tworzenie materiałów POS
• Organizacja szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych
• Współpraca i koordynacja działań jednostek regionalnych w zakresie działań marketingowych
•
Szkolenia i kursy
Zarządzanie projektami dla kadry menadżerskiej.
Zarządzanie relacjami z klientami. Synergia Edu
48h z social media marketingiem. Socjomania
Controlling marketingowy - segmentacja, budżetowanie, analiza konkurencji. Essentis
Profesjonalne zarządzanie i komunikacja w procesie zmiany. Anacco
Analityka webowa w oparciu o Google Analytics. Metody, koszty. Essentis
Strategia CSR, Budowa i wdrażanie. Komunikacja CSR. Raportowanie według standarduGRI. CSRinfo
Warsztat medialny, podstawowe zasady wystąpień publicznych. Pleon – agencja PR
Planowanie marketingowe, GFKM
Zarządzanie relacjami z klientami. Synergia Edu
48h z social media marketingiem. Socjomania
Controlling marketingowy - segmentacja, budżetowanie, analiza konkurencji. Essentis
Profesjonalne zarządzanie i komunikacja w procesie zmiany. Anacco
Analityka webowa w oparciu o Google Analytics. Metody, koszty. Essentis
Strategia CSR, Budowa i wdrażanie. Komunikacja CSR. Raportowanie według standarduGRI. CSRinfo
Warsztat medialny, podstawowe zasady wystąpień publicznych. Pleon – agencja PR
Planowanie marketingowe, GFKM
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Media społecznościowe; Społeczna odpowiedzialność biznesu
Aktywny wypoczynek: pływanie, żeglarstwo, narciarstwo, jazda motocyklem
Aktywny wypoczynek: pływanie, żeglarstwo, narciarstwo, jazda motocyklem
Organizacje
Erasmus Student Network - alumn
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.