Daria Pilch
dyrektor finansowa, główna księgowa, PEBEK SP ZOO
Strzegom,
dolnośląskie
Umiejętności
Corporate Finance
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
SAP
Księgowość
Rachunkowość finansowa
Analiza finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Analiza
Comarch CDN XL
Microsoft AX Dynamic
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Finansowy/ Główna Księgowa
Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy, przygotowanie sprawozdań finansowych oraz raportów, optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych, odpowiedzialność za płynność finansową, kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi, nadzór nad pracą działu finansowo-księgowego, polityka zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach. Prowadzenie pełnej księgowości spółek, których SF podlega obowiązkowi badania przez biegłego rewidenta. Nadzór nad obiegiem dokumentów, kontrola dokumentów, uzgadnianie sald księgowych. Monitorowanie należności i ich windykacja. Sporządzanie deklaracji sprawozdań i deklaracji (SF, CIT, VAT, PFRON, NBP, GUS).
GŁÓWNA KSIĘGOWA
sp zoo
Prowadzenie pełnej księgowości spółek, których SF podlega obowiązkowi badania przez biegłego rewidenta, w tym: księgowanie dokumentów (m.in.kasa, bank, faktury zakupowe/ sprzedażowe, dokumenty pk, rozliczanie delegacji), weryfikacja rozrachunków, weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgi głównej.
Nadzór nad obiegiem dokumentów, kontrola dokumentów, uzgadnianie sald księgowych.
Monitorowanie należności i ich windykacja.
Sporządzanie deklaracji sprawozdań i deklaracji (SF, CIT, VAT, PFRON, NBP, GUS).
Współpraca z bankami i instytucjami zewnętrznymi.
Nadzór nad obiegiem dokumentów, kontrola dokumentów, uzgadnianie sald księgowych.
Monitorowanie należności i ich windykacja.
Sporządzanie deklaracji sprawozdań i deklaracji (SF, CIT, VAT, PFRON, NBP, GUS).
Współpraca z bankami i instytucjami zewnętrznymi.
Z-CA DYR.FINANSOWEGO, GŁOWNA KSIEGOWA
Prowadzenie pełnej księgowości spółek, których SF podlega obowiązkowi badania przez biegłego rewidenta, w tym: księgowanie dokumentów (m.in.kasa, bank, faktury zakupowe/ sprzedażowe, dokumenty pk, rozliczanie delegacji), weryfikacja rozrachunków, weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgi głównej.
Nadzór nad obiegiem dokumentów, kontrola dokumentów, uzgadnianie sald księgowych.
Monitorowanie należności i ich windykacja.
Sporządzanie deklaracji sprawozdań i deklaracji (SF, CIT, VAT, PFRON, NBP, GUS).
Współpraca z bankami i instytucjami zewnętrznymi.
Nadzór nad obiegiem dokumentów, kontrola dokumentów, uzgadnianie sald księgowych.
Monitorowanie należności i ich windykacja.
Sporządzanie deklaracji sprawozdań i deklaracji (SF, CIT, VAT, PFRON, NBP, GUS).
Współpraca z bankami i instytucjami zewnętrznymi.
Samodzielna Księgowa, Zastępca Głównego Księgowego
Księgowanie dokumentów zakupowych/ sprzedażowych, uzgadnianie stanów magazynowych, prowadzenie i księgowanie dokumentacji kas gotówkowych (PLN, walutowych), dokumentów bankowych, uzgadnianie sald należności i zobowiązań, przygotowanie płatności zobowiązań Spółki, uzgadnianie sald kont księgowych, przygotowanie sprawozdań (GUS, NBP, PFRON), rozliczanie zaliczek i delegacji (krajowych i zagranicznych), współpraca z bankami i instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie comiesięcznych/ okresowych zestawień przychodów i kosztów w różnych przekrojach, udział w sporządzaniu SF wynikowych i planowanych, analiza wyników prognoz, prowadzenie rejestru środków trwałych.
Główny Księgowy
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne „ZREMB” S.A.
Dekretacja dokumentów księgowych, systematyczne i chronologiczne prowadzenie ksiąg rachunkowych (na podstawie dokumentów księgowych), sporządzanie comiesięcznych/ okresowych zestawień przychodów i kosztów w różnych przekrojach (układzie rodzajowym, kalkulacyjnym i kosztów zmiennych), sporządzanie sprawozdań finansowych comiesięcznych i okresowych (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych) wynikowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych planowanych, analiza wyników tych prognoz, przedstawienie analiz ekonomicznych i finansowych w zakresie prognoz kondycji finansowej, nadzór nad bieżącym kształtowaniem się zasobów środków pieniężnych, zobowiązań i należności, kontrola raportów kasowych pod kontem ich prawidłowości i kompletności, bieżąca kontrola nad całością ewidencji księgowej analitycznej i syntetycznej, ustalanie wyniku finansowego Spółki, uzgadnianie zobowiązań budżetowych, organizacja ewidencji księgowej umożliwiającej sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych oraz dla US sporządzanie analiz ustalających przyczyny powstawania odchyleń od wykonania planów, sporządzanie kalkulacji cenowych dla podejmowania decyzji cenowych, udział w sterowaniu kosztami, analiza opłacalności podejmowanych decyzji inwestycyjnych i zakupowych, badanie rentowności projektów, wyceny i kalkulacje zleceń, ustalanie przyczyn powstania odchyleń wykonania od planu, opracowanie informacji ekonomiczno – finansowej dla Rady Nadzorczej, sporządzanie sprawozdawczości do US, GUS, MSP, PFRON i innych dotyczących ekonomiki Spółki w zakresie prowadzonych spraw, prowadzanie inwentaryzacji i rozliczenia poinwentaryzacyjnego
Zarządca Wspólnoty Mieszkaniowej
Wspólnota Mieszkańców „Graniczna” w Strzegomiu
Prowadzenie wszystkich spraw finansowo – księgowych Wspólnoty, w szczególności prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczenia umów cywilno – prawnych, rozliczenia z US, ZUS i inne, prowadzenie rozliczeń z lokatorami, prowadzenie kartotek lokali, rozliczanie raportów bankowych i kasowych, wykonywanie przelewów, reprezentowanie interesów Wspólnoty w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi
Samodzielny Referent ds. Kontrolingu
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne "ZREMB" SA
Umowa o pracę od 01.10.2006 – 20.03.2011 oraz 01.09.2011 – 31.12.2011. Praca na stanowisku: Samodzielny Referent ds. Kontrolingu
Systematyczne i chronologiczne prowadzenie ksiąg rachunkowych (na podstawie dokumentów księgowych), w szczególności księgowanie dokumentów potwierdzających zakup, sprzedaż, raportów bankowych i kasowych; sporządzanie comiesięcznych i okresowych zestawień przychodów i kosztów w różnych przekrojach (układzie rodzajowym, kalkulacyjnym i kosztów zmiennych), udział w sporządzaniu comiesięcznych sprawozdań finansowych (bilans, rachunek wyników, rachunek przepływów pieniężnych) wynikowych oraz sporządzanie sprawozdań planowanych, analiza wyników tych prognoz, koordynacja procesu planowania w Spółce i udział w planowaniu gospodarczym i finansowym na poszczególne okresy, udział w sterowaniu kosztami, prowadzenie analiz ekonomicznych dotyczących opłacalności podejmowanych inwestycji, badanie rentowności projektów, wyceny i kalkulacje zleceń, ustalanie przyczyn powstania odchyleń wykonania od planu, opracowanie informacji ekonomiczno – finansowej dla Rady Nadzorczej, sporządzanie sprawozdawczości do GUS, MSP i innych dotyczących ekonomiki Spółki w zakresie prowadzonych spraw, prowadzanie inwentaryzacji i rozliczenia poinwentaryzacyjnego.
Systematyczne i chronologiczne prowadzenie ksiąg rachunkowych (na podstawie dokumentów księgowych), w szczególności księgowanie dokumentów potwierdzających zakup, sprzedaż, raportów bankowych i kasowych; sporządzanie comiesięcznych i okresowych zestawień przychodów i kosztów w różnych przekrojach (układzie rodzajowym, kalkulacyjnym i kosztów zmiennych), udział w sporządzaniu comiesięcznych sprawozdań finansowych (bilans, rachunek wyników, rachunek przepływów pieniężnych) wynikowych oraz sporządzanie sprawozdań planowanych, analiza wyników tych prognoz, koordynacja procesu planowania w Spółce i udział w planowaniu gospodarczym i finansowym na poszczególne okresy, udział w sterowaniu kosztami, prowadzenie analiz ekonomicznych dotyczących opłacalności podejmowanych inwestycji, badanie rentowności projektów, wyceny i kalkulacje zleceń, ustalanie przyczyn powstania odchyleń wykonania od planu, opracowanie informacji ekonomiczno – finansowej dla Rady Nadzorczej, sporządzanie sprawozdawczości do GUS, MSP i innych dotyczących ekonomiki Spółki w zakresie prowadzonych spraw, prowadzanie inwentaryzacji i rozliczenia poinwentaryzacyjnego.
Referenta ds. Ekonomiczno – Administracyjnych
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne „ZREMB” S.A.
Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej (w tym obliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac), rejestrów, kartotek, wyliczanie i dokonywanie wszelkiego rodzaju potrąceń zarobków pracowników, prowadzenie ogółu spraw dotyczących ubezpieczenia społecznego pracowników, związanych z rozliczeniami z ZUS i US, sporządzanie sprawozdań GUS i innych dot. ekonomiki Spółki, prowadzenie spraw związanych z ruchem zatrudnienia, prowadzanie inwentaryzacji i rozliczenia poinwentaryzacyjnego
Szkolenia i kursy
Grudzień / 2015; Russel Bedford Poland; Szkolenie w zakresie cen transferowych.
Wrzesień / 2005; Euro – Konsulting sp. z o.o. w Warszawie; Szkolenie na temat nowoczesnego zarządzania personelem w firmie.
W ciągu całego okresu aktywność zawodowej liczne kursy branżowe z zakresu podatków (PIT, CIT, PFRON), ubezpieczeń społecznych.
Wrzesień / 2005; Euro – Konsulting sp. z o.o. w Warszawie; Szkolenie na temat nowoczesnego zarządzania personelem w firmie.
W ciągu całego okresu aktywność zawodowej liczne kursy branżowe z zakresu podatków (PIT, CIT, PFRON), ubezpieczeń społecznych.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Nauki ścisłe, programy popularno – naukowe, zagadnienia dotyczące zdrowia, kulinaria, ciekawa lektura.
Organizacje
Jestem członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Inne
Posiadam uprawnienia nadane przez MF do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych – numer 55712/2012