Umiejętności
Email Campaigning
Marketing terenowy
Project Management
Public Relations
SEO
Reklama
Marketing internetowy
E-mail marketing
IT Marketing & PR
Marketing B2C
Channel Marketing
Marketing B2B
Marketing Międzynarodowy
CEMEA Marketing
Eventy, Expo
Tech Marketing
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Field Marketing Manager CEMEA
Pyramid Analytics, Warszawa, Polska
§ Kierowanie całością działań marketingowych (kampanie generowania i pielęgnowania leadów, materiały marketingowe, kejsy zadowolonych klientów, eventy, media społecznościowe, webinaria, reklama, PR) w regionie CEMEA.
§ Tworzenie i mierzenie efektywności marketingowych programów partnerskich.
§ Zarządzanie budżetem, monitorowanie i generowanie ROI.
§ Tworzenie i mierzenie efektywności marketingowych programów partnerskich.
§ Zarządzanie budżetem, monitorowanie i generowanie ROI.
Channel Marketing Manager
Systemax (Misco UK), Londyn, Wielka Brytania
§ Tworzenie wielodotykowych kanałowych kampanii marketingowych oraz programów generowania popytu w ramach ekosystemu partnerów. Zapewnienie zwrotu z inwestycji na kampanie; Kluczowi klienci: Acer, APC, Canon, Dell Client, Lenovo, Netgear, Samsung.
§ Kontrola budżetu na marketing i wydatków związanych z trafnością prognoz oraz zyskami i stratami.
§ Kontrola budżetu na marketing i wydatków związanych z trafnością prognoz oraz zyskami i stratami.
Marketing Manager MENA
ASUS, Dubaj, ZEA
§ Skierowanie rocznego budżetu i środków marketingowych tak, by zostały wykorzystane przy użyciu najbardziej właściwych działań z zakresu marketing mix dla branży i ze względu na położenie geograficzne. Kluczowi partnerzy: Microsoft, Intel, AMD, Kingston, Nvidia, Western Digital.
§ Wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych i public relations w oparciu o branżę i położenie geograficzne.
§ Monitorowanie zwrotu z inwestycji na marketing: prognozowanie wydatków, śledzenie inwestycji oraz zapewnienie skutecznego wykonania.
§ Zadbanie o efektywne zarządzanie wydajnością pracowników marketingu oraz kierowanie bieżącą działalnością wydziału.
§ Wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych i public relations w oparciu o branżę i położenie geograficzne.
§ Monitorowanie zwrotu z inwestycji na marketing: prognozowanie wydatków, śledzenie inwestycji oraz zapewnienie skutecznego wykonania.
§ Zadbanie o efektywne zarządzanie wydajnością pracowników marketingu oraz kierowanie bieżącą działalnością wydziału.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
pływanie
podróże
podróże