Umiejętności
Zarządzanie Marką
Analiza biznesowa
Google Analytics
Programy lojalnościowe
Budżet Marketing
Komunikacja Marketingowa
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Reklama online
Project Management
Public Relations
Social Media
Strategic Communications
Obsługa klienta
SALESmanago
Organizowanie eventów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Marketingu
- Kreowanie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej firmy.
- Wyznaczanie nowych kierunków rozwoju firmy.
- Promocja marki i produktów firmy wśród grup docelowych.
- Zarządzanie, organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników.
- Opracowywanie strategii i planów marketingowych, ich wdrażanie oraz kontrola w celu zwiększenia sprzedaży.
- Budowanie świadomości marki firmy.
- Planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego.
- Prowadzenie, zlecanie badań i analiz dotyczących branży, grup docelowych, konkurencji i rynków.
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących poszczególnych segmentów rynku, konsumentów i konkurencji.
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów.
- Utrzymywanie kontaktów z działem badań i rozwoju w zakresie opracowywania nowych produktów, nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych i opakowań produktu.
- Wyznaczanie nowych kierunków rozwoju firmy.
- Promocja marki i produktów firmy wśród grup docelowych.
- Zarządzanie, organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników.
- Opracowywanie strategii i planów marketingowych, ich wdrażanie oraz kontrola w celu zwiększenia sprzedaży.
- Budowanie świadomości marki firmy.
- Planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego.
- Prowadzenie, zlecanie badań i analiz dotyczących branży, grup docelowych, konkurencji i rynków.
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących poszczególnych segmentów rynku, konsumentów i konkurencji.
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów.
- Utrzymywanie kontaktów z działem badań i rozwoju w zakresie opracowywania nowych produktów, nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych i opakowań produktu.
Kierownik ds. Marketingu
- Kreowanie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej firmy.
- Wyznaczanie nowych kierunków rozwoju firmy.
- Promocja marki i produktów firmy wśród grup docelowych.
- Zarządzanie, organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników.
- Opracowywanie strategii i planów marketingowych, ich wdrażanie oraz kontrola w celu zwiększenia sprzedaży.
- Budowanie świadomości marki firmy.
- Planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego.
- Prowadzenie, zlecanie badań i analiz dotyczących branży, grup docelowych, konkurencji i rynków.
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących poszczególnych segmentów rynku, konsumentów i konkurencji.
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów.
- Utrzymywanie kontaktów z działem badań i rozwoju w zakresie opracowywania nowych produktów, nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych i opakowań produktu.
- Wyznaczanie nowych kierunków rozwoju firmy.
- Promocja marki i produktów firmy wśród grup docelowych.
- Zarządzanie, organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników.
- Opracowywanie strategii i planów marketingowych, ich wdrażanie oraz kontrola w celu zwiększenia sprzedaży.
- Budowanie świadomości marki firmy.
- Planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego.
- Prowadzenie, zlecanie badań i analiz dotyczących branży, grup docelowych, konkurencji i rynków.
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących poszczególnych segmentów rynku, konsumentów i konkurencji.
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów.
- Utrzymywanie kontaktów z działem badań i rozwoju w zakresie opracowywania nowych produktów, nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych i opakowań produktu.
Specjalista ds. Marketingu
- Opracowywanie i realizacja planów działań marketingowych.
- Organizacja spotkań biznesowych oraz eventów firmowych.
- Opracowywanie materiałów poligraficznych - katalogi, ulotki, foldery, poradniki.
- Realizacja programów motywacyjnych i lojalnościowych.
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących poszczególnych segmentów rynku, konsumentów i konkurencji.
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów.
- Organizacja spotkań biznesowych oraz eventów firmowych.
- Opracowywanie materiałów poligraficznych - katalogi, ulotki, foldery, poradniki.
- Realizacja programów motywacyjnych i lojalnościowych.
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących poszczególnych segmentów rynku, konsumentów i konkurencji.
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów.
Specjalista ds. Marketingu
- Przygotowanie i realizacja strategii komunikacji marketingowej oraz
planów marketingowych.
- Opracowywanie strategii komunikacji zmiany, planu działań oraz nadzór nad realizacją.
- Opracowanie koncepcji i wdrażanie jednostkowych projektów marketingowych,
np. strategie wdrażania nowych produktów, programy lojalnościowe i motywacyjne.
- Organizacja spotkań biznesowych, eventów firmowych, konferencji, stoisk targowych.
- Współtworzenie stron Internetowych (opracowanie projektu, obsługa systemów zarządzania treścią).
- Opracowywanie materiałów poligraficznych (katalogi, ulotki, foldery, teczki, zaproszenia itp.).
- Reklama ATL, BTL.
- Działania PR-owe i współpraca z mediami.
- Przeprowadzanie badań marketingowych (przygotowanie, realizacja i przedstawienie raportu z badania).
planów marketingowych.
- Opracowywanie strategii komunikacji zmiany, planu działań oraz nadzór nad realizacją.
- Opracowanie koncepcji i wdrażanie jednostkowych projektów marketingowych,
np. strategie wdrażania nowych produktów, programy lojalnościowe i motywacyjne.
- Organizacja spotkań biznesowych, eventów firmowych, konferencji, stoisk targowych.
- Współtworzenie stron Internetowych (opracowanie projektu, obsługa systemów zarządzania treścią).
- Opracowywanie materiałów poligraficznych (katalogi, ulotki, foldery, teczki, zaproszenia itp.).
- Reklama ATL, BTL.
- Działania PR-owe i współpraca z mediami.
- Przeprowadzanie badań marketingowych (przygotowanie, realizacja i przedstawienie raportu z badania).
Młodszy specjalista ds. Marketingu
Usługi marketingowe
- Prowadzenie działań marketingowych, realizacja kampanii reklamowych i promocyjnych.
- Kreowanie pomysłów i kompleksowa realizacja akcji promocyjnych i marketingowych
- Nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych, ulotek, folderów itp.
- Nadzór/przygotowywanie informacji prasowych, współpraca z mediami.
- Zarządzanie i kontrola budżetu marketingowego, w tym opracowywanie sprawozdań.
- Kreowanie pomysłów i kompleksowa realizacja akcji promocyjnych i marketingowych
- Nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych, ulotek, folderów itp.
- Nadzór/przygotowywanie informacji prasowych, współpraca z mediami.
- Zarządzanie i kontrola budżetu marketingowego, w tym opracowywanie sprawozdań.
Młodszy specjalista ds. Marketingu
Komunikacja marketingowa
- Prowadzenie działań marketingowych, realizacja kampanii reklamowych i promocyjnych.
- Kreowanie pomysłów i kompleksowa realizacja akcji promocyjnych i marketingowych
- Nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych, ulotek, folderów itp.
- Nadzór/przygotowywanie informacji prasowych, współpraca z mediami.
- Zarządzanie i kontrola budżetu marketingowego, w tym opracowywanie sprawozdań.
- Kreowanie pomysłów i kompleksowa realizacja akcji promocyjnych i marketingowych
- Nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych, ulotek, folderów itp.
- Nadzór/przygotowywanie informacji prasowych, współpraca z mediami.
- Zarządzanie i kontrola budżetu marketingowego, w tym opracowywanie sprawozdań.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- Energia, tempo i endorfiny. To trzy kluczowe słowa, które określają moje dwie pasje, czyli taniec i sport.
- Amatorka kina, książek i muzyki. Pełna różnorodność jeśli chodzi o gatunek. W 100% zależne jest to od okoliczności i nastroju.
- Branżowo pochłaniają mnie ostatnio: automatyzacja marketingu, Google Analytics i media społecznościowe.
- Amatorka kina, książek i muzyki. Pełna różnorodność jeśli chodzi o gatunek. W 100% zależne jest to od okoliczności i nastroju.
- Branżowo pochłaniają mnie ostatnio: automatyzacja marketingu, Google Analytics i media społecznościowe.
Grupy
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Materiały Budowlane
Grupa "Materiały Budowlane" stawia sobie za cel dostarczyć podstawowych informacji na temat najpopularniejszych materiałów budowlanych i przy okazji nawiązać relacje handlowe