Umiejętności
bankowość
Call Center
Sprzedaż bezpośrednia
Doradztwo finansowe
Usługi finansowe
Microsoft Office
Negocjacje
SOHO
Telekomunikacja
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
1
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
BKI
-realizacja założonych planów sprzedażowych
- praca pod presją czasu
- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa Klientów
- sprzedaż produktów kredytowych oraz inwestycyjnych
- badanie potrzeb Klientów oraz proponowanie odpowiednich produktów i usług
-dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta zgodnie z wymaganiami Banku
- spotkania/umawianie spotkań z klientami
- budowanie długotrwałych relacji z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi
- praca pod presją czasu
- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa Klientów
- sprzedaż produktów kredytowych oraz inwestycyjnych
- badanie potrzeb Klientów oraz proponowanie odpowiednich produktów i usług
-dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta zgodnie z wymaganiami Banku
- spotkania/umawianie spotkań z klientami
- budowanie długotrwałych relacji z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi
Kierownik Grupy Sprzedażowej SOHO, MASS
-Coachingi
-Szkolenia
-Rekrutacja
-zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
-realizowanie wytyczonych celów ilościowych i jakościowych
-raportowanie efektów pracy
-rozliczanie podległych pracowników z wyników ich pracy
-planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług Orange
-wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb
-przeciwdziałanie churnom , fraudom i nadużyciom
-dbanie o pozytywne relacje w grupie
-tworzenie programów motywacyjnych
-współpraca z kontrahentami Orange Polska
-Szkolenia
-Rekrutacja
-zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
-realizowanie wytyczonych celów ilościowych i jakościowych
-raportowanie efektów pracy
-rozliczanie podległych pracowników z wyników ich pracy
-planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług Orange
-wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb
-przeciwdziałanie churnom , fraudom i nadużyciom
-dbanie o pozytywne relacje w grupie
-tworzenie programów motywacyjnych
-współpraca z kontrahentami Orange Polska
Kierownik Salonu
-sprzedaż bezpośrednia
- sprawy administracyjne
-inwentaryzacje
-zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
-realizowanie wytyczonych celów ilościowych i jakościowych
-dbanie o wizerunek marki Orange oraz dobre imię podległego salonu sprzedaży
-raportowanie efektów pracy
-rozliczanie podległych pracowników z wyników ich pracy oraz należytą organizacje pracy punktu sprzedaży
-planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług Orange
-wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb
-angażowanie pracowników w realizacje celu
- sprawy administracyjne
-inwentaryzacje
-zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
-realizowanie wytyczonych celów ilościowych i jakościowych
-dbanie o wizerunek marki Orange oraz dobre imię podległego salonu sprzedaży
-raportowanie efektów pracy
-rozliczanie podległych pracowników z wyników ich pracy oraz należytą organizacje pracy punktu sprzedaży
-planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług Orange
-wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb
-angażowanie pracowników w realizacje celu
Kierownik Grupy Sprzedażowej B2B I B2C
SQN Sosnowiec
-Coachingi
-Szkolenia
-Rekrutacja
-zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
-realizowanie wytyczonych celów ilościowych i jakościowych
-raportowanie efektów pracy
-rozliczanie podległych pracowników z wyników ich pracy
-planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług Orange
-wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb
-przeciwdziałanie churnom , fraudom i nadużyciom
-dbanie o pozytywne relacje w grupie
-tworzenie programów motywacyjnych
-współpraca z kontrahentami Orange Polska
-Szkolenia
-Rekrutacja
-zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
-realizowanie wytyczonych celów ilościowych i jakościowych
-raportowanie efektów pracy
-rozliczanie podległych pracowników z wyników ich pracy
-planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług Orange
-wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb
-przeciwdziałanie churnom , fraudom i nadużyciom
-dbanie o pozytywne relacje w grupie
-tworzenie programów motywacyjnych
-współpraca z kontrahentami Orange Polska
Szkolenia i kursy
-Jak prowadzić rozmowę handlową
-Szkolenia produktowe prowadzone przez coachów GTP
-Technika zarządzania zespołem
-Techniki skutecznej sprzedaży kanałem telesales
-„Zostań specjalistą Windows Phone 8” szkolenie ukończone certyfikatem, prowadzone przez Microsoft Expert Zone.
-Szkolenia produktowe prowadzone przez coachów GTP
-Technika zarządzania zespołem
-Techniki skutecznej sprzedaży kanałem telesales
-„Zostań specjalistą Windows Phone 8” szkolenie ukończone certyfikatem, prowadzone przez Microsoft Expert Zone.
Specjalizacje
Call Center
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Siatkówka
Dziennikarstwo
Książki
Dziennikarstwo
Książki
Inne
-Prawo jazdy kat B
- Bardzo dobra znajomość programu księgowego Symfonia
-Znajomość programu Microsoft Office -potwierdzone certyfikatem
- Bardzo dobra znajomość programu księgowego Symfonia
-Znajomość programu Microsoft Office -potwierdzone certyfikatem
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
KOBIETA BIZNESU
Szkolenia i warsztaty dla Kobiet, Konsultacje wizerunkowe, Rozwój osobisty, Zdrowy styl życia, Coaching, Psycholog
ROZWÓJ OSOBISTY MISJA I TALENTY
Każdy ma swoją Misję, ma też unikalne talenty - coś, co potrafi robić lepiej niż ktokolwiek inny. Uświadomienie sobie swych talentów, odkrycie i realizowanie życiowej misji prowadzi do życia twórczego
Siatkówka
Grupa dla miłośników siatkówki - od tych grających na boisku do tych, co grają przed TV ;)
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.