Doświadczenie zawodowe
Stały pobyt w USA
Praca i życie za granicą
Podczas mojego siednioletniego pobytu w Stanach Zjednoczonych podjęłam studia na wydziale psychologi na University of Central Oklahoma. Kierunek ten jest zgodny z moimi zainteresowaniami w zakresie komunikacji, coachingu i rozwoju osobistego. Jest to z pewnością cenny wkład do mojego dotychczasowego doświadczenia zawodowego. Poza merytorycznym wkładem w moje doświadczenie, studia pomogły mi pogłębić znajomość języka angielskiego.
Praca w USA:
CHILD DEVELOPMENT CENTER wrzesień 2014 – czerwiec 2015
nauczyciel
OKLAHOMA DEPARTMENT OF LABOR maj - wrzesień 2014
pracownik administracyjny
• archiwizacja danych.
• przetwarzanie konfidencjalnych danych osobowych.
Praca w USA:
CHILD DEVELOPMENT CENTER wrzesień 2014 – czerwiec 2015
nauczyciel
OKLAHOMA DEPARTMENT OF LABOR maj - wrzesień 2014
pracownik administracyjny
• archiwizacja danych.
• przetwarzanie konfidencjalnych danych osobowych.
Media Manager
• Kompleksowa obsługa klientów w zakresie obsługi mediowej
• Budowanie strategii komunikacji promocyjno-reklamowej .
• Definiowanie i koordynacja badań marketingowych oraz analizowanie otrzymanych wyników.
• Zarządzanie zespołem .
• Gromadzenie i analiza badań rynkowych.
• Przeprowadzanie prezentacji.
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
• Negocjacje, podpisywanie, konrola i rozliczanie kontraktów.
• Opracowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla współpracowników i klientów firmy z zakresu planowania i realizacji kampanii reklamowo-promocyjnych.
• Aktywne działania w zakresie pozyskiwania nowych klientów.
• Reprezentowanie firmy w roli specjalisty komunikacji reklamowo-promocyjnej.
• Zarządzanie bazą danych.
• Budowanie strategii komunikacji promocyjno-reklamowej .
• Definiowanie i koordynacja badań marketingowych oraz analizowanie otrzymanych wyników.
• Zarządzanie zespołem .
• Gromadzenie i analiza badań rynkowych.
• Przeprowadzanie prezentacji.
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
• Negocjacje, podpisywanie, konrola i rozliczanie kontraktów.
• Opracowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla współpracowników i klientów firmy z zakresu planowania i realizacji kampanii reklamowo-promocyjnych.
• Aktywne działania w zakresie pozyskiwania nowych klientów.
• Reprezentowanie firmy w roli specjalisty komunikacji reklamowo-promocyjnej.
• Zarządzanie bazą danych.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.