Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
-zarządzanie 20 osobowym zespołem osób
-zapewnienie odpowiedniej obsługi Klienta w całym procesie transportowym
-przygotowanie i realizacja budżetu sprzedażowego
-udział w spotkaniach implementacyjnych
-odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój współpracy z kluczowymi Klientami firmy
-spotkania operacyjne z kluczowymi Klientami, wprowadzanie nowych rozwiązań z zakresu obsługi
-odpowiedzalność za koszty
-okresowe oceny pracowników
-zatrudnianie pracowników
-zapewnienie odpowiedniej obsługi Klienta w całym procesie transportowym
-przygotowanie i realizacja budżetu sprzedażowego
-udział w spotkaniach implementacyjnych
-odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój współpracy z kluczowymi Klientami firmy
-spotkania operacyjne z kluczowymi Klientami, wprowadzanie nowych rozwiązań z zakresu obsługi
-odpowiedzalność za koszty
-okresowe oceny pracowników
-zatrudnianie pracowników
Koordynator Działu Obsługi Klienta
-odpowiedzialność za zespół podległych pracownikw
-odpowiedzialność za powierzonych Klinetów w całym procesie logistycznym, zlecenia, faktury, korekty, reklamacje
-bieżąca obsługa Klienta
-bieżąca analiza i raportowanie wyników przed Kierownikiem
-przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na spotkania operacyjne
-spotkania z Klientami
-odpowiedzialność za powierzonych Klinetów w całym procesie logistycznym, zlecenia, faktury, korekty, reklamacje
-bieżąca obsługa Klienta
-bieżąca analiza i raportowanie wyników przed Kierownikiem
-przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na spotkania operacyjne
-spotkania z Klientami
Szkolenia i kursy
Door Poland - Zarządzanie czasem i delegowanie
Door Poland - Lider i Menedżer
Door Poland - Wprowadzanie zmiany
Midwest Business Training - Sztuka Prezentacji
Profes - Trening Skutecznej Sprzedaży
Raben - SOP - System Oceny Pracowników, Systemy Motywacyjne, Style Zarządzania, Obsługa Klienta I, II i III
Door Poland - Lider i Menedżer
Door Poland - Wprowadzanie zmiany
Midwest Business Training - Sztuka Prezentacji
Profes - Trening Skutecznej Sprzedaży
Raben - SOP - System Oceny Pracowników, Systemy Motywacyjne, Style Zarządzania, Obsługa Klienta I, II i III
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
taniec, aerobik, dobra książka, siatkówka i piłka nożna (jako kibic)
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
HBO
To nie TV, to HBO. Filmowy kanał premium. Dołącz do grupy HBO i dyskutuj na temat najlepszych produkcji filmowych i telewizyjnych.
Mieszkaj z Naturą!
Grupa dla osób, które chcą zamienić swoje domy w "bezpieczne" gniazdko, w którym można owocnie pracować i tworzyć lub zregenerować siły...
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.