Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Team Coordinator
• Udział w projekcie przeniesienia Obsługi Klienta z USA do Centrum Obsługi Klienta w Krakowie (Global Customer Service Center)
• Odpowiedzialność za analizowanie i usprawnianie istniejących procesów oraz definiowanie i wdrażanie nowych
• Koordynacja implementacji nowych zasad i procedur wewnątrz firmy.
• Budowanie nowego zespołu - zarządzanie zespołem 6 -12 osób
• Odpowiedzialność za utrzymanie wskaźników KPI zgodnie z poziomem oferowanych usług/strategia firmy.
• Udział w projektach dotyczących realizacji planów sprzedaży oraz strategii marketingowej.
• Utrzymanie i systematyczne poprawianie ustalonego między klientem, a usługodawcą poziomu jakości usług
• Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi w USA oraz regionalnymi managerami sprzedaży i marketingu na terenie USA oraz działami wewnątrz firmy (produkcja, logistyka, transport, wycena produktu).
• Codzienne rozwiązywanie problemów związanych z obsługa klienta (B2C and B2B) , rozwiązywanie problemów wymagających szybkiego i efektywnego zarządzania.
• Stały kontakt z klientem (B2C and B2B) – utrzymanie dobrych relacji z klientem.
• Odpowiedzialność za rozwój pracowników (planowanie ścieżek kariery, prowadzenie szkoleń, udział w projektach sprawdzających poziom zaangażowania pracowników w organizacji)
• Udział w projektach wewnątrz firmy
• Odpowiedzialność za analizowanie i usprawnianie istniejących procesów oraz definiowanie i wdrażanie nowych
• Koordynacja implementacji nowych zasad i procedur wewnątrz firmy.
• Budowanie nowego zespołu - zarządzanie zespołem 6 -12 osób
• Odpowiedzialność za utrzymanie wskaźników KPI zgodnie z poziomem oferowanych usług/strategia firmy.
• Udział w projektach dotyczących realizacji planów sprzedaży oraz strategii marketingowej.
• Utrzymanie i systematyczne poprawianie ustalonego między klientem, a usługodawcą poziomu jakości usług
• Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi w USA oraz regionalnymi managerami sprzedaży i marketingu na terenie USA oraz działami wewnątrz firmy (produkcja, logistyka, transport, wycena produktu).
• Codzienne rozwiązywanie problemów związanych z obsługa klienta (B2C and B2B) , rozwiązywanie problemów wymagających szybkiego i efektywnego zarządzania.
• Stały kontakt z klientem (B2C and B2B) – utrzymanie dobrych relacji z klientem.
• Odpowiedzialność za rozwój pracowników (planowanie ścieżek kariery, prowadzenie szkoleń, udział w projektach sprawdzających poziom zaangażowania pracowników w organizacji)
• Udział w projektach wewnątrz firmy
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Grupy
Alexander Mann Solutions - Polska
Alexander Mann Solutions, jest firmą międzynarodową, która swoją pionierską działalność w zakresie Outsourcingu Procesów Rekrutacyjnych (ang. RPO - Recruitment Process Outsourcing) rozpoczęła w 1996 r