Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności zarządzania
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Prawo jazdy kat B
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
Odpowiedzialna za realizację celów sprzedażowych.
Odpowiedzialna za współpracę i utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami.
Odpowiedzialna za negocjowanie warunków cenowych i sprzedaż produktów bankowych dla segmentu klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
Odpowiedzialna za zarządzanie Oddziałem wiodącym oraz podległymi placówkami Oddziału.
Odpowiedzialna za proces rekrutacji.
Odpowiedzialna za podnoszenie kwalifikacji podległych pracowników i wyznaczanie ścieżek kariery zawodowej.
Odpowiedzialna za podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji kredytowych.
Odpowiedzialna za realizację standardów jakości obsługi klienta.
Odpowiedzialna za współpracę i utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami.
Odpowiedzialna za negocjowanie warunków cenowych i sprzedaż produktów bankowych dla segmentu klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
Odpowiedzialna za zarządzanie Oddziałem wiodącym oraz podległymi placówkami Oddziału.
Odpowiedzialna za proces rekrutacji.
Odpowiedzialna za podnoszenie kwalifikacji podległych pracowników i wyznaczanie ścieżek kariery zawodowej.
Odpowiedzialna za podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji kredytowych.
Odpowiedzialna za realizację standardów jakości obsługi klienta.
Dyrektor Oddziału
Odpowiedzialna za realizację celów sprzedażowych.
Odpowiedzialna za współpracę i utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami.
Odpowiedzialna za negocjowanie warunków cenowych i sprzedaż produktów bankowych dla segmentu klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
Odpowiedzialna za zarządzanie Oddziałem wiodącym oraz podległymi placówkami Oddziału.
Odpowiedzialna za proces rekrutacji.
Odpowiedzialna za podnoszenie kwalifikacji podległych pracowników i wyznaczanie ścieżek kariery zawodowej.
Odpowiedzialna za podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji kredytowych.
Odpowiedzialna za realizację standardów jakości obsługi klienta.
Odpowiedzialna za współpracę i utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami.
Odpowiedzialna za negocjowanie warunków cenowych i sprzedaż produktów bankowych dla segmentu klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
Odpowiedzialna za zarządzanie Oddziałem wiodącym oraz podległymi placówkami Oddziału.
Odpowiedzialna za proces rekrutacji.
Odpowiedzialna za podnoszenie kwalifikacji podległych pracowników i wyznaczanie ścieżek kariery zawodowej.
Odpowiedzialna za podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji kredytowych.
Odpowiedzialna za realizację standardów jakości obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
Program Rozwoju Umiejętności Coachingowych (program cykliczny)
Analiza Ryzyka Kredytowego MSP
Organizacja Czasu Pracy
Analiza Transakcyjna - kierowanie zespołem
Analiza Ryzyka Kredytowego MSP
Organizacja Czasu Pracy
Analiza Transakcyjna - kierowanie zespołem
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Doradcy Finansowi. Praca. Oferty. Produkty
Dla osób z branży jak i zainteresowanych tematem.
Jest to forum poświęcone ludziom, którzy chcą się w tej branży rozwijać jak i tym, którzy chcą zasięgnąć porady czy znaleźć to c
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.