Danuta Suska-Małkuszewska

Customer Value, Experience, Research and Insight Manager

Umiejętności

Analiza Analityka Analiza biznesowa planowanie biznesu Strategia biznesowa Analiza konkurencji Cross-functional Team Leadership Doświadczenia klienta Analiza klientów Zadowolenie klienta Analiza danych FMCG Grupy focusowe wymyślanie pomysłów Analiza rynku Komunikacja Marketingowa Badania marketingowe Strategia marketingowa Negocjacje Planowanie projektów Badania jakościowe Badania Segmentacja Statystyka Planowanie strategiczne Zarządzanie zespołem Consumer Insights

Doświadczenie zawodowe

Logo
Customer Value, Experience, Research and Insight Manager
Customer Value, Experience, Research and Insight
Since Jan 2012 Danka has been working in a freelance capacity, providing customer experience, research and insight consultancy to the financial organisations, research agencies and media agency.
Case Sp. z o.o.
Project manager
HSBC Bank Polska S.A.
Consumer Research and Insight Senior Manager
Currently responsible for research, Insight and Customer Experience.
Logo
Senior Research and Insight Manager
HSBC UK
Logo
Senior Research Executive
GfK NOP

Edukacja

Logo
sociology, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Bankowość
Inne
Marketing
Badania marketingowe

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.