Doświadczenie zawodowe
Traffic Manager
Definiowanie kampanii w modelu CPC oraz CPM. Monitoring i optymalizacja kampanii reklamowych, rekomendacje, retargeting. Zakup kampanii w modelu RTB (nadzór zakupionej powierzchni reklamowej). Współpraca z działem handlowym w zakresie emisji reklam. Przygotowywanie raportów. Comiesięczne rozliczenia sprzedaży.
koordynator sprzedaży
Obsługa klienta. Przygotowywanie ofert, wycen kampanii reklamowych. Ustawianie kampanii reklamowych w modelu flat fee. Rozliczanie kampanii. Comiesięczne rozliczenia, raporty, fakturowanie.
koordynator ds. opreacyjnych
Opis faktur zgodny z aktualnym planem kont. Koordynacja rachunków w Pionie Internet. Kontrola budżetu w Pionie Internet w tym; plan na cały rok, budżetowanie, comiesięczna reprognoza – praca z programem SAB. Rozliczanie delegacji, prowadzenie rejestracji miejsc parkingowych, koordynowanie procesu przeprowadzkowego w Pionie Internet. Prowadzenie rejestru nagród, premii dla pracowników – kontrola wydatków. Nadzór nad procesem ocen pracowniczych. Koordynacja zakupu sprzętu komputerowego. Dodatkowe projekty marketingowe jak np autopromocja gier. Nadzór na pracą asystentki Pionu Internet.
zastępca kierownika
Centrum Informacji Managera
Podstawowe obowiązki: kontrola rachunków i faktur, rejestracja umów i administrowanie nimi, reprognoza budżetu. Pośrednictwo przy; zakładaniu nowy kont komputerowych, zakupach sprzętu komputerowego, zakładaniu callbacków. Zamawianie; materiałów biurowych, wizytówek, pieczątek, identyfikatorów, prenumeraty działowej.Prowadzenie ewidencji miejsc parkingowych, telefonów działowych.Organizacja wyjazdów służbowych. Organizowanie spotkań, prowadzenie kalendarza szefów. Prowadzenie rejestru urlopów, dokumentacji związanej ze zmianą stanowiska, zatrudnieniem nowej osoby.
sprzedawca
Centrum Informacji Managera
Rozliczenia z dostawcami: płatności, zamówienia, zwroty. Sporządzanie oferty dla klienta. Dostarczanie miesięcznych danych wymaganych do skutecznego nadzorowania firmy: sporządzanie raportów, analiz i prezentacji. Ustalanie miesięcznych zadań (sprzedaż, dostawy).