Doświadczenie zawodowe
Product Manager
1. Opieka nad przydzieloną grupą produktów firmy,
2. Planowanie i prowadzenie długo- i krótkoterminowych akcji i kampanii reklamowych i promocyjnych w obrębie danej grupy,
3. Wprowadzanie nowych produktów/ odmian produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki będących już na rynku wykorzystując ATL i BTL (ATL = above-the-line, czyli działania reklamowe wykorzystujące mass-media, zaś BTL = below-the-line, czyli działania promocyjno-reklamowe nie wykorzystujące mass-mediów),
4. Negocjacje handlowe z dostawcami,
5. Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktów,
6. Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych na potrzeby działań zespołu oraz raportów dla zarządu,
7. Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy (zwłaszcza z działem sprzedaży) oraz z firmami współpracującymi (np. z agencjami reklamowymi)
2. Planowanie i prowadzenie długo- i krótkoterminowych akcji i kampanii reklamowych i promocyjnych w obrębie danej grupy,
3. Wprowadzanie nowych produktów/ odmian produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki będących już na rynku wykorzystując ATL i BTL (ATL = above-the-line, czyli działania reklamowe wykorzystujące mass-media, zaś BTL = below-the-line, czyli działania promocyjno-reklamowe nie wykorzystujące mass-mediów),
4. Negocjacje handlowe z dostawcami,
5. Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktów,
6. Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych na potrzeby działań zespołu oraz raportów dla zarządu,
7. Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy (zwłaszcza z działem sprzedaży) oraz z firmami współpracującymi (np. z agencjami reklamowymi)