Danuta Mąkowska
menadżer ds rozwoju franczyzy
Szczecin,
zachodniopomorskie
Doświadczenie zawodowe
menadżer mikrorynku
-zarządzanie siecią aptek własnych sieciowych w zakresie bieżącego funkcjonowania, podnoszenia wyników sprzedażowych i marżowych, rekrutacja personelu aptek, wdrażanie i weryfikacja standartów obsługi
- pozyskiwanie klientów franczyzowych - negocjacje, podpisywanie umów
- współpraca z klientem franczyzowym – wdrażanie narzędzi, standardów, procedur, nadzorowanie kolejnych etapów wdrożeń, monitorowanie warunków umowy.
- pozyskiwanie klientów franczyzowych - negocjacje, podpisywanie umów
- współpraca z klientem franczyzowym – wdrażanie narzędzi, standardów, procedur, nadzorowanie kolejnych etapów wdrożeń, monitorowanie warunków umowy.
kierownik finansowy, marketingu, windykacji
2007 - 2009 kierownik finansowo – kadrowy:
- tworzenie budżetu rocznego, narzucanie dyscypliny kosztowej i kontrola wykonania kosztów
- tworzenie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych, kontrola wewnętrzna funkcjonalna
- udział w tworzeniu polityki handlowej spółki, analizy sprzedażowe, kontrola wykonania i rozliczania umów, ścisła współpraca z dyrektorem handlowym
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami spółki
- negocjowanie warunków umów, dopasowanie oferty do możliwości klienta i spółki
- zabezpieczenie administracyjno-gospodarcze spółki, kontakty z firmami zewnętrznymi
- marketing wewnętrzny w tym: działalność socjalna dla pracowników
- rekrutacja pracowników począwszy od ogłoszenia po ostateczne rozmowy kwalifikacyjne
- ocena pracownicza, systemy motywacyjne
- obsługa kontroli zewnętrznych – UKS, US, PIP, ZUS, Inspekcja sanitarna
2006 – 2007 kierownik działu marketingu:
- udział w posiedzeniach zarządu, przygotowanie sprawozdań z posiedzeń
- udział w tworzeniu polityki handlowej spółki, analizy sprzedażowe, kontrola wykonania i rozliczania umów
2003 – 2006 specjalista ds. pracowniczych
2001 – 2006 specjalista ds. kredytów i analiz
1999 – 2001 specjalista ds. marketingu
2004- 2009 - praca w komisjach inwentaryzacyjnych: członek komisji, zastępca i przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej
- tworzenie budżetu rocznego, narzucanie dyscypliny kosztowej i kontrola wykonania kosztów
- tworzenie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych, kontrola wewnętrzna funkcjonalna
- udział w tworzeniu polityki handlowej spółki, analizy sprzedażowe, kontrola wykonania i rozliczania umów, ścisła współpraca z dyrektorem handlowym
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami spółki
- negocjowanie warunków umów, dopasowanie oferty do możliwości klienta i spółki
- zabezpieczenie administracyjno-gospodarcze spółki, kontakty z firmami zewnętrznymi
- marketing wewnętrzny w tym: działalność socjalna dla pracowników
- rekrutacja pracowników począwszy od ogłoszenia po ostateczne rozmowy kwalifikacyjne
- ocena pracownicza, systemy motywacyjne
- obsługa kontroli zewnętrznych – UKS, US, PIP, ZUS, Inspekcja sanitarna
2006 – 2007 kierownik działu marketingu:
- udział w posiedzeniach zarządu, przygotowanie sprawozdań z posiedzeń
- udział w tworzeniu polityki handlowej spółki, analizy sprzedażowe, kontrola wykonania i rozliczania umów
2003 – 2006 specjalista ds. pracowniczych
2001 – 2006 specjalista ds. kredytów i analiz
1999 – 2001 specjalista ds. marketingu
2004- 2009 - praca w komisjach inwentaryzacyjnych: członek komisji, zastępca i przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Apteka
Grupy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.