Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Szkolenia i kursy
2010 MS Access - Maksymalizacja wydajności z użyciem VBA
2009 MS Access - Tworzenie operacyjnych aplikacji bazodanowych
2005 Szkolenie wewnętrzne - SAP
2002 Kurs komputerowy " Excel Funkcje
i Formuły"
2001 Kursy komputerowe "Baza danych
Access" I i II stopnia"
1998 Kurs grafiki komputerowej Corel Draw
1996 Kurs "Komputer w biurze"
– Word, Excel, Access, Power Point
2009 MS Access - Tworzenie operacyjnych aplikacji bazodanowych
2005 Szkolenie wewnętrzne - SAP
2002 Kurs komputerowy " Excel Funkcje
i Formuły"
2001 Kursy komputerowe "Baza danych
Access" I i II stopnia"
1998 Kurs grafiki komputerowej Corel Draw
1996 Kurs "Komputer w biurze"
– Word, Excel, Access, Power Point
Edukacja
Inne
Główne obowiązki na obecnie zajmowanym stanowisku:
Sporządzanie cyklicznych raportów i zestawień dla Producentów, Zarządu, Działu Zakupów, Działu Sprzedaży, Działu Finansowego oraz Działu Marketingowego;
Tworzenie i obsługa programów lojalnościowych dla klientów: współudział w tworzeniu regulaminów, zbieranie zgłoszeń do programu, wykonywanie raportów z realizacji programów, zbudowanie bazy e-mailingowej, kontakt telefoniczny z wybranymi klientami, rozliczenia końcowe programów;
Aktualizacja i obsługa baz danych - Access, SAP, Lotus Notes;
Praca nad tworzeniem gazetek marketingowych: generowanie danych na potrzeby poszczególnych wydawnictw, kontakt z agencjami reklamowymi, pomysły reklam, rozliczanie promocji oraz monitoring wydawnictw;
Udział w organizacji targów, analiza zamówień targowych oraz stanu ich realizacji;
Zbieranie ofert na produkty reklamowe oraz nagrody do programów lojalnościowych i konkursów dla pracowników firmy
Wsparcie zespołu badań rynkowych - zbieranie danych i analiza rynku FMCG
Sporządzanie cyklicznych raportów i zestawień dla Producentów, Zarządu, Działu Zakupów, Działu Sprzedaży, Działu Finansowego oraz Działu Marketingowego;
Tworzenie i obsługa programów lojalnościowych dla klientów: współudział w tworzeniu regulaminów, zbieranie zgłoszeń do programu, wykonywanie raportów z realizacji programów, zbudowanie bazy e-mailingowej, kontakt telefoniczny z wybranymi klientami, rozliczenia końcowe programów;
Aktualizacja i obsługa baz danych - Access, SAP, Lotus Notes;
Praca nad tworzeniem gazetek marketingowych: generowanie danych na potrzeby poszczególnych wydawnictw, kontakt z agencjami reklamowymi, pomysły reklam, rozliczanie promocji oraz monitoring wydawnictw;
Udział w organizacji targów, analiza zamówień targowych oraz stanu ich realizacji;
Zbieranie ofert na produkty reklamowe oraz nagrody do programów lojalnościowych i konkursów dla pracowników firmy
Wsparcie zespołu badań rynkowych - zbieranie danych i analiza rynku FMCG