Doświadczenie zawodowe
Starszy Przedstawiciel Medyczny
Linia Cardio - teren: Wrocław, Syców, Oleśnica, Brzeg, Oława, Jelcz Laskowice, Strzelin.
Promocja leków firmy Sandoz wśród lekarzy kardiologów, diabetologów, internistów i farmaceutów; linia kardiologiczna. Wprowadzanie na rynek nowych leków. Reprezentowanie Firmy na Kongresach i Szkoleniach.
Promocja leków firmy Sandoz wśród lekarzy kardiologów, diabetologów, internistów i farmaceutów; linia kardiologiczna. Wprowadzanie na rynek nowych leków. Reprezentowanie Firmy na Kongresach i Szkoleniach.
Regionalny Kierownik ds Promocji
Regionalny Kierownik Sprzedaży Dział PAIN w firmie Zentiva PL Sp. z o.o. teren dolnośląskie, opolskie, łódzkie, wielkopolskie, lubuskie;
Zadania: Stworzenie nowego zespołu 8 PM – linia przeciwbólowa, przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych PM, realizacja planów sprzedażowych (4 preparaty Rx i OTC), zarządzanie budżetem promocyjnym regionu, sprawowanie kontroli, motywowanie i coaching przedstawicieli, analiza konkurencji, współpraca z klientami sieciowymi i hurtowniami.
Regionalny Kierownik ds. Promocji Dział SPEC w firmie Zentiva PL Sp. z o.o. teren wielkopolskie, lubuskie, kujawsko-pomorskie, dolnośląskie, łódzkie;
Zadania: Przejęcie zespołu 8 PM – linia urologiczno-ginekologiczna, sprawowanie kontroli, szkolenia i coaching przedstawicieli, wprowadzanie na rynek nowych produktów, realizacja celu promocyjnego (8 preparatów), zarządzanie budżetem promocyjnym regionu, analiza konkurencji, współpraca z klientami sieciowymi i hurtowniami, reprezentowanie firmy na Zjazdach i Kongresach.
Zadania: Stworzenie nowego zespołu 8 PM – linia przeciwbólowa, przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych PM, realizacja planów sprzedażowych (4 preparaty Rx i OTC), zarządzanie budżetem promocyjnym regionu, sprawowanie kontroli, motywowanie i coaching przedstawicieli, analiza konkurencji, współpraca z klientami sieciowymi i hurtowniami.
Regionalny Kierownik ds. Promocji Dział SPEC w firmie Zentiva PL Sp. z o.o. teren wielkopolskie, lubuskie, kujawsko-pomorskie, dolnośląskie, łódzkie;
Zadania: Przejęcie zespołu 8 PM – linia urologiczno-ginekologiczna, sprawowanie kontroli, szkolenia i coaching przedstawicieli, wprowadzanie na rynek nowych produktów, realizacja celu promocyjnego (8 preparatów), zarządzanie budżetem promocyjnym regionu, analiza konkurencji, współpraca z klientami sieciowymi i hurtowniami, reprezentowanie firmy na Zjazdach i Kongresach.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna