Daniel Stefański

Service Desk Agent, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.

Umiejętności

Microsoft Office obsługa komputera Planowanie strategiczne Obsługa klienta Prawo jazdy kat B praca w zespole komunikatywność odpowiedzialność za powierzone zadania

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Biura
Ewangeliczny Związek Braterski
Zajmowałem się:
- prowadzeniem dokumentacji biurowej,
- formułowaniem pism do urzędów,
- kontaktami z klientami,
- sprzedażą usług wycieczkowych,
- oraz kontaktami z zagranicą (Niemcy, Szwajcaria).
Pełniłem również funkcję tłumacza języka niemieckiego. Pracując przy komputerze obsługiwałem programy biurowe takie jak Subiekt, oraz pakiet MS Office w szerokim zakresie. Prowadziłem także rozliczenia kierowców i sprzedaż biletów miesięcznych.

Edukacja

Logo
Bankowość, średnie
Technikum Ekonomiczne w Szczecinku

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Czytam dużo książek, interesuję się muzyką i gram na gitarze. Lubię też podróżować.