Umiejętności
Microsoft Office
zarządzanie zmianą
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
spedycja
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Optymalizacja procesów
kontrakty i obsługa kluczowych klientów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Serwisu Kurierskiego
• Zarządzanie podległą strukturą kurierską
• Rekrutacja, szkolenie oraz proces wdrażania nowych Pracowników i Podwykonawców,
• Pomoc w realizacji planów finansowych oddziału
• Egzekwowanie wysokich standardów obsługi Nadawców i Odbiorców przesyłek
• Współuczestnictwo we wdrażaniu nowych usług
• Raportowanie o działaniach operacyjnych i administracyjnych
• Rekrutacja, szkolenie oraz proces wdrażania nowych Pracowników i Podwykonawców,
• Pomoc w realizacji planów finansowych oddziału
• Egzekwowanie wysokich standardów obsługi Nadawców i Odbiorców przesyłek
• Współuczestnictwo we wdrażaniu nowych usług
• Raportowanie o działaniach operacyjnych i administracyjnych
Zastępca Kierownika Oddziału Terenowego InPost
• Zarządzanie podległym personelem w działach: administracyjnym, magazynu, reklamacji, wysyłki - wyznaczanie zadań, motywowanie, monitorowanie przebiegu wykonywania zadań, wyznaczanie celów,
• Planowanie i optymalizacja procesów
• Opieka nad klientami kluczowymi
• Zarządzanie procesem zatrudnienia i rekrutacji nowych pracowników
• Szkolenie oraz coaching podległych pracowników
• Pomoc w realizacji planów finansowych oddziału
• Analiza i optymalizacja kosztów oraz procesów w oddziale
• Planowanie i optymalizacja procesów
• Opieka nad klientami kluczowymi
• Zarządzanie procesem zatrudnienia i rekrutacji nowych pracowników
• Szkolenie oraz coaching podległych pracowników
• Pomoc w realizacji planów finansowych oddziału
• Analiza i optymalizacja kosztów oraz procesów w oddziale
Lider
• Zarządzanie zespołem 6 pracowników
• Opracowywanie raportów, statystyk oraz innych analiz dla potrzeb oddziału
• Składanie zamówień, nadzór nad gospodarką magazynową
• Planowanie i optymalizacja procesu doręczania przesyłek w sieci
• Opieka nad projektem "Paczkomaty", wdrażanie i adaptacja projektu we Wrocławiu
• Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami wewnętrznymi w zakresie powierzonych zadań
• Od 2011r. obowiązki przedstawiciela do spraw POK, rozwój sieci POK (Punktów Obsługi Klienta) w rejonie oddziału
• Opracowywanie raportów, statystyk oraz innych analiz dla potrzeb oddziału
• Składanie zamówień, nadzór nad gospodarką magazynową
• Planowanie i optymalizacja procesu doręczania przesyłek w sieci
• Opieka nad projektem "Paczkomaty", wdrażanie i adaptacja projektu we Wrocławiu
• Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami wewnętrznymi w zakresie powierzonych zadań
• Od 2011r. obowiązki przedstawiciela do spraw POK, rozwój sieci POK (Punktów Obsługi Klienta) w rejonie oddziału
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją