Daniel Śmigiela

Kierownik Call Center
Opole, opolskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Sprzedaż Techniki sprzedaży i negocjacji obsluga komputera w stopniu dobrym punktualność i odpowiedzialność za powierzone mi zadania

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Account Manager
Pozyskiwanie i utrzymanie klientów biznesowych segmentów small, medium.
Sprzedaż usług i produktów sieci Orange Polska dla klientów biznesowych
Logo
Właściciel
OneLife Daniel Śmigiela
Prowadzę agencję interaktywną. Zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, aplikacji internetowych, optymalizacją, reklamą.
CCIG Group
Obsluga Klienta Biznesowego
Telefoniczna sprzedaż nowych aktywacji
Logo
Kierownik Działu Call Center
Personal Consulting
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem call center, szkolenia pracowników, wdrożenia, planowanie, realizacja celów, motywowanie ludzi, planowanie działań marketingowych, rekrutacja pracowników, dbanie o wizerunek działu i firmy.
Logo
Pełniący Obowiązki Managera
Personal Consulting
Aktywne zastępstwo kierownika (podział obowiązków) oraz pełne zastępstwo pod nieobecność przełożonego. Zarządzanie zespołem kilkuosobowym, planowanie celów, realizacja celów, szkolenie pracowników w pełnym zakresie
Logo
Specjalista ds. Decyzji Kredytowych
Personal Consulting
Wydawanie decyzji kredytowych klientom indywidualnym, pozyskiwanie klientów, utrzymanie klientów, budowanie bazy klientów, dopasowanie rozwiązań dla klienta.
Logo
Pracownik produkcji
Rolnik sp z.o.o
Logo
Pomocnik
Kuchnia przy areszcie
Pomoc w przygotowaniu potraw

Szkolenia i kursy

Płytkarz - Posadzkarz
Marketing internetowy (wydany przez Google)

Edukacja

Logo
Ogólny, średnie
Liceum Ogólnokształcące dla dorosłych, Opole, Reymonta 43

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Produkcja
Pracownicy produkcyjni