Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds obsługi klienta kluczowego
utrzymywanie kontaktów z klientem, przygotowywanie ofert
handlowych,przygotowywanie dokumentów przetargowych,
negocjacje i pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie,
szkolenie klientów z systemu informatycznego, szkolenie
serwisów z systemu informatycznego.
handlowych,przygotowywanie dokumentów przetargowych,
negocjacje i pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie,
szkolenie klientów z systemu informatycznego, szkolenie
serwisów z systemu informatycznego.
Specjalista ds. obsługi klienta flotowego
utrzymywanie kontaktów z klientem, przygotowywanie ofert handlowych,przygotowywanie dokumentów przetargowych, negocjacje i pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie, szkolenie klientów z systemu informatycznego, szkolenie serwisów z systemu informatycznego.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
motoryzacja, sport, podróże
Inne
prawo jazdy kat. B, obsługa komputera (praca w programach pakietu MS Office, - obsługa Internetu oraz poczty elektronicznej), - obsługa urządzeń biurowych
Grupy
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).