Umiejętności
Zarządzanie
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Serwisu
Serwis Fiat Professional
Efektywne zarządzanie zespołem oraz jego motywowanie i rozwój.
Analiza rynku branży samochodowej.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Raportowanie na potrzeby zarządu.
Współpraca z innymi działami.
Negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymanie długofalowych relacji z klientami
Nadzór nad prawidłowym działaniem komórki organizacyjnej, obsługa klienta flotowego
i zarządzanie serwisem, kupno i sprzedaż części zamiennych i akcesoriów.
Zakup samochodów nowych i używanych.
Analiza rynku branży samochodowej.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Raportowanie na potrzeby zarządu.
Współpraca z innymi działami.
Negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymanie długofalowych relacji z klientami
Nadzór nad prawidłowym działaniem komórki organizacyjnej, obsługa klienta flotowego
i zarządzanie serwisem, kupno i sprzedaż części zamiennych i akcesoriów.
Zakup samochodów nowych i używanych.
Szkolenia i kursy
Zdobyty Certyfikat Doradcy Serwisowego (Skoda Auto ) - poziom zaawansowany.
Certyfikat Kierownika Serwisu - (Fiat Auto)
Ukończony kurs pracownika ochrony osobistej International Bodyguard Association Poland.
Prawo jazdy Kat. B od grudnia 1999r.
Certyfikat Kierownika Serwisu - (Fiat Auto)
Ukończony kurs pracownika ochrony osobistej International Bodyguard Association Poland.
Prawo jazdy Kat. B od grudnia 1999r.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Transport/Spedycja
Agencje celne
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Fitness,wędkarstwo,sporty walki,muzyka
Organizacje
Kurs Pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu .
Inne
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność dowodzenia grupą, miła aparycja, pozytywne nastawienie, dążenie do celu. Nastawienie na realizację celów i założeń firmy.