Umiejętności
Umiejętności analityczne
CSS
FMCG
HTML
Negocjacje
Sales
techniki sprzedaży
Prawo jazdy kat B
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
pakiet Office (Word, Excel, Access, PowerPoint)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. wdrożeń systemów ERP, wdrożeniowiec
-realizacja wdrożeń zintegrowanych rozwiązań informatycznych,
-wsparcie techniczne konsultacje dla Klientów i serwis istniejących wdrożeń.
-szkolenia z pracy na systemie dla użytkowników oraz
prezentacje systemu
-wsparcie techniczne konsultacje dla Klientów i serwis istniejących wdrożeń.
-szkolenia z pracy na systemie dla użytkowników oraz
prezentacje systemu
Handlowiec
- sprzedaż produktów z branży IT oferowanych przez firmę;
- aktywne pozyskiwanie oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami;
- realizacja założonych planów.
- aktywne pozyskiwanie oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami;
- realizacja założonych planów.
Specjalista ds. Sprzedaży
- sprzedaż i promocja produktów i usług Orange Polska w Salonie Sprzedaży,
- obsługa Klientów w zakresie zgłaszanych problemów, rozliczeń, zamówień,
- nawiązywanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
- cykliczne raportowanie efektów sprzedaży.
- obsługa Klientów w zakresie zgłaszanych problemów, rozliczeń, zamówień,
- nawiązywanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
- cykliczne raportowanie efektów sprzedaży.
Team Leader
- zarządzanie grupą konsultantów dla klienta z branży telekomunikacyjnej,
- dbanie o jakość redagowanych reklamacji oraz wprowadzanych zgłoszeń,
- realizowanie celów wyznaczonych przez klienta firmy TWW,
- motywowanie pracowników,
- prowadzenie szkoleń oraz coachingu pracowników,
- dbanie o finanse oraz wskaźniki efektywności pracy.
- dbanie o jakość redagowanych reklamacji oraz wprowadzanych zgłoszeń,
- realizowanie celów wyznaczonych przez klienta firmy TWW,
- motywowanie pracowników,
- prowadzenie szkoleń oraz coachingu pracowników,
- dbanie o finanse oraz wskaźniki efektywności pracy.
Starszy Specjalista Obsługi Klienta
- telefoniczna obsługa klientów firmy z branży telekomunikacyjnej,
- sprzedaż usług telekomunikacyjnych,
- pomoc konsultantom w telefonicznej obsłudze klientów,
- kierowanie grupą konsultantów dla klienta z branży finansowej,
- rozpatrywanie reklamacji oraz obsługa zgłoszeń Klientów firmy z
branży telekomunikacyjnej.
- sprzedaż usług telekomunikacyjnych,
- pomoc konsultantom w telefonicznej obsłudze klientów,
- kierowanie grupą konsultantów dla klienta z branży finansowej,
- rozpatrywanie reklamacji oraz obsługa zgłoszeń Klientów firmy z
branży telekomunikacyjnej.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Telekomunikacja, informatyka, ekonomia, muzyka, sport, książki.