Daniel Olszewski

Marketing Manager, Nordic Development S.A.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

E-commerce E-commerce Optimization Google Adwords Google Analytics Marketing Microsoft Excel Project Management Pay per Click Analityka internetowa Zarządzanie zespołem Marketing internetowy Performance marketing CPC marketing internetowy i e-commerce

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Nordic Development S.A.
Marketing Manager
m.in.

• planowanie i odpowiedzialność za kompleksową realizację działań marketingowych w ramach
prowadzonych projektów;
• koordynacja działań promocyjnych, kreowanie polityki promocyjnej;
• tworzenie i kontrola budżetu marketingowego, raportowania wyników marketingowych;
• analiza efektywności prowadzonych działań;
• analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji szans rynkowych;
• współpraca z innymi działami firmy, a także agencjami reklamowymi, marketingowymi, PR oraz
pracowniami architektonicznymi,
Logo
Kierownik ds. Marketingu
City Service Polska
Udział w budowaniu strategii marketingowej firmy, budżetowanie i koordynacja jej wdrożenia dla Grupy City Service (10 spółek). Identyfikowanie, wskazywanie korzystnych kanałów oraz poprawa dotychczasowej widoczności i pozycjonowania w sieci (m.in.City Service Polska, Zespół Zarządców Nieruchomości, City Service Grupa Techniczna). Poprawa widoczności w sieci City Service SE (portal holdingu). Strategia oraz wdrożenie digital marketingu dla City Comfort - operatora aparthoteli w Polsce.
Uczestnictwo w kreowaniu komunikacji wewnętrznej w całej Grupie City Service.
Nadzór nad dystrybucją materiałów reklamowych i promocyjnych. Utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi i kontrahentami w zakresie bieżących działań marketingowych dla całej Grupy City Service.
Logo
e-Commerce Manager
Ekozakupy.pl
• koordynowanie i kierowanie procesem projektowania i budowania sklepu internetowego
• prowadzenie projektów wdrożeniowych
• bieżąca administracja sklepem oraz aktualizacja produktów
• zarządzanie zespołem
• budowa alternatywnych kanałów dystrybucji
• projektowanie strategii działania firmy internetowej oraz jej realizacja
• kreowanie polityki promocyjnej firmy - odpowiedzialność za reklamę, promocję oraz public relations
• tworzenie planów i rekomendacji w zakresie rozwoju
• podejmowanie optymalnych decyzji w zakresie outsourcingu i rozwijania zespołu
• budowanie marki poprzez świadome działania wizerunkowe oraz content marketing
• definiowanie, wdrażanie oraz prowadzenie działań e-commerce
• stymulowanie wzrostu wyników sprzedażowych w sklepie internetowym
• opracowywanie strategii sprzedaży dla poszczególnych kategorii produktów
• raportowanie, ocena rezultatów sprzedaży online i wdrażanie usprawnień
• odpowiedzialność za realizację sprzedaży w kanałach internetowych
• odpowiedzialność za działania marketingowe i promocyjne wspierające sprzedaż
• monitoring rynku, konkurencji i trendów w kanale e-commerce
• analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu
• wyszukiwanie wydawców i partnerów , negocjacje cenowe
• współpracę z partnerami zewnętrznymi, inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży
• utrzymywanie dobrych relacji i dalszy rozwój współpracy z kontrahentami,
• uzgadnianie warunków handlowych,
• negocjowanie warunków współpracy,
• współpraca z agencjami reklamowymi , drukarniami oraz mediami
• wspieranie programów lojalnościowych
• zapewnienie zaopatrzenia w materiały reklamowe skoordynowane z działaniami promocyjnymi
OPONEO.PL
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Bazy Pojazdów
- dbanie o aktualną bazę pojazdów - wyszukiwanie, zbieranie i wprowadzanie/edytowanie wszystkich danych dotyczących aut europejskich dla portali www.felgi.pl, www.oponeo.pl,
- dbanie o poprawną ekspozycję produktów (felg) na portalu www.felgi.pl,
- zarządzanie projektem http://www.felgi.pl/zdjecia-felg,
- współtworzenie projektu http://www.eurofelgi.pl/,
- organizowanie i rozliczanie konkursów angażujących producentów felg jak i entuzjastów dobrego koła,
- aktywne wspieranie działu sprzedaży,
- reprezentowanie firmy na licznych targach, eventach,
- bieżący kontakt z producentami felg w zakresie ich produktów,
OPONEO.PL
Specjalista ds. sprzedaży felg
- kontakt z dostawcami asortymentu sklepowego
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień
- rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień
- organizowanie szkoleń dla pracowników
- wdrażanie do pracy nowych osób
- raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu
OPONEO.PL
Handlowiec
- kontakt z dostawcami asortymentu sklepowego
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień
- rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień
- organizowanie szkoleń dla pracowników
- wdrażanie do pracy nowych osób
- raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu
Logo
Referent Księgowości - staż UP
Biuro Rachunkowe "LIBER" Cezary Dalewski
- sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych,
- wprowadzanie dokumentów do programów księgowych,
- sporządzanie deklaracji VAT i PIT (miesięcznych oraz rocznych),
- obsługa klientów w zakresie informacji o ich dotychczasowej działalności,

Szkolenia i kursy

umiejętność obsługi programów księgowych:
- Symfonia
- Książka przychodów i rozchodów
- Google Analytics - poziom ponadpostawowy

Edukacja

Logo
Zarządzanie firmą, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

Bydgoszcz aktywna
Bydgoszcz aktywna
grupa mieszkańców miasta Bydgoszcz