Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
URBUD - Bramy i ogrodzenia
– pozyskiwanie nowych klientów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– obsługa klientów firmowych,
– koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw,
– monitorowanie stanów magazynowych.
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– obsługa klientów firmowych,
– koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw,
– monitorowanie stanów magazynowych.
Agent ubezpieczeniowy
- przygotowanie i prezentacja oferty handlowej,
- zarządzanie bazą danych klientów,
- sprzedaż produktów,
- nawiązywanie kontaktu i budowa bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami firmy,
- planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami,
- określenie docelowej grupy odbiorców na podstawie analizy rynku,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzór jej prawidłowego przebiegu,
- mierzenie efektywność podejmowanych działań,
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań.
- zarządzanie bazą danych klientów,
- sprzedaż produktów,
- nawiązywanie kontaktu i budowa bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami firmy,
- planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami,
- określenie docelowej grupy odbiorców na podstawie analizy rynku,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzór jej prawidłowego przebiegu,
- mierzenie efektywność podejmowanych działań,
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań.
Specjalista ds. sprzedaży
Polykor Polska Sp. z o.o.
– analiza rynku i ofert konkurencji
– pozyskiwanie nowych klientów
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– przygotowanie raportów sprzedażowych – analiza wyników sprzedaży,
– obsługa klientów firmowych.
– koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw,
– monitorowanie stanów magazynowych, stała kontrola magazynów,
– aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
- dbałość o powierzony sprzęt tj. samochód, komputer, telefon.
– pozyskiwanie nowych klientów
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– przygotowanie raportów sprzedażowych – analiza wyników sprzedaży,
– obsługa klientów firmowych.
– koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw,
– monitorowanie stanów magazynowych, stała kontrola magazynów,
– aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
- dbałość o powierzony sprzęt tj. samochód, komputer, telefon.
Specjalista ds. sprzedaży
– analiza rynku i ofert konkurencji
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– przygotowanie przesunięć towarów/produktów/usług między jednostkami,
– przygotowanie raportów sprzedażowych – analiza wyników sprzedaży,
– obsługa klientów indywidualnych i firmowych.
– koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw,
– obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring),
– monitorowanie stanów magazynowych, stała kontrola magazynów,
– aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– przygotowanie przesunięć towarów/produktów/usług między jednostkami,
– przygotowanie raportów sprzedażowych – analiza wyników sprzedaży,
– obsługa klientów indywidualnych i firmowych.
– koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw,
– obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring),
– monitorowanie stanów magazynowych, stała kontrola magazynów,
– aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
Konsultant
– analiza rynku i ofert konkurencji
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– przygotowanie przesunięć towarów/produktów/usług między jednostkami,
– przygotowanie raportów sprzedażowych – analiza wyników sprzedaży,
– obsługa klientów indywidualnych i firmowych.
– koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw,
– obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring),
– monitorowanie stanów magazynowych, stała kontrola magazynów,
– aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– przygotowanie przesunięć towarów/produktów/usług między jednostkami,
– przygotowanie raportów sprzedażowych – analiza wyników sprzedaży,
– obsługa klientów indywidualnych i firmowych.
– koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw,
– obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring),
– monitorowanie stanów magazynowych, stała kontrola magazynów,
– aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
Handlowiec
PHU PRIMA S.C.
- przygotowanie i prezentacja oferty handlowej,
- zarządzanie bazą danych klientów,
- sprzedaż produktów,
- realizacja zamówień klientów,
- organizacja, dostawy towaru
- nawiązywanie kontaktu i buduwa bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami firmy,
- reprezentacja firmy na podległym terenie,
- planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami,
- określenie docelowej grupy odbiorców na podstawie analizy rynku,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzór jej prawidłowego przebiegu,
- mierzenie efektywność podejmowanych działań,
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań.
- zarządzanie bazą danych klientów,
- sprzedaż produktów,
- realizacja zamówień klientów,
- organizacja, dostawy towaru
- nawiązywanie kontaktu i buduwa bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami firmy,
- reprezentacja firmy na podległym terenie,
- planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami,
- określenie docelowej grupy odbiorców na podstawie analizy rynku,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzór jej prawidłowego przebiegu,
- mierzenie efektywność podejmowanych działań,
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań.
Szkolenia i kursy
- Prawo jazdy kat.B
- Szkolenie ,,Psychologia nowoczesnej sprzedaży'' Monika Kołaczewska, Warszawa 2013
- Szkolenie ,,Psychologia nowoczesnej sprzedaży'' Monika Kołaczewska, Warszawa 2013
Zainteresowania
Motoryzacja, muzyka, film.
Inne
- biegła obsługa komputera(MS OFFICE,Outlook Express,PowerPoint)
- biegła obsługa urządzeń biurowych;
- bezwzrokowe pisanie;
- samodzielność
- rzetelność i dokładność;
- uczciwość i lojalność,
- bardzo dobre zdolności interpersonalne;
- wysoka komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność szybkiego uczenia się;
- dobra organizacja pracy
- biegła obsługa urządzeń biurowych;
- bezwzrokowe pisanie;
- samodzielność
- rzetelność i dokładność;
- uczciwość i lojalność,
- bardzo dobre zdolności interpersonalne;
- wysoka komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność szybkiego uczenia się;
- dobra organizacja pracy
Grupy
Astrologia Ezoteryka Mistyka
Grupa dla osób interesujących się astrologią, ezoteryką, alchemią; dla ezoterycznych pasjonatów i znawców tematu :) Do grupy są przyjmowane osoby z uzupełnionym profilem.
Cashflow Katowice
Jesteśmy grupą osób, które regularnie grają w grę CASHFLOW na terenie Katowic.Chcesz zagrać z nami?Zapraszamy
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
iGaming w Polsce
Grupa dla osob profesjonalnie zwiazanych z branza gier, sportu i hazardu przez internet.
Mój Własny Biznes
Dla wszystkich, którzy marzą aby otworzyć swój własny biznes lub już go mają. Pomysły, porady itp.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
POKER w Internecie i nie tylko
Wszystko o pokerze - sporcie, który podbił świat w XXI wieku - online i offline.