Umiejętności
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Badania ilościowe
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
2006, DGA S.A, F5 Konsulting Sp. z o.o, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej - Telepraca. Ogólnopolski program szkoleń dla przedsiębiorców
2006, Krajowy Ośrodek Szkoleniowy Europejskiego Funduszu Społecznego -Monitoring i Ewaluacja projektów finansowanych z EFS
2005, Polkadr - Efektywna obsługa Klienta
2005, Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - Tworzenie i publikacja witryn internetowych
2006, Krajowy Ośrodek Szkoleniowy Europejskiego Funduszu Społecznego -Monitoring i Ewaluacja projektów finansowanych z EFS
2005, Polkadr - Efektywna obsługa Klienta
2005, Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - Tworzenie i publikacja witryn internetowych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Organizacje
członek zwycznajny Polskiego Towarzystwa Badaczy Opinii i Rynku (PTBRiO)
Inne
dodatkowo od 2005 prowadzę kursy szkoleniowe z zakresu:
- podstawy obsługi komputera
- badania marketingowe
- marketing
- podstawy obsługi komputera
- badania marketingowe
- marketing
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!