Daniel Matczak

Product Manager
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Rozwój produktu Zarządzanie produktem Project Management Badania ilościowe Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

F.Hoffmann-La Roche
Business Analyst
F.Hoffmann-La Roche
Technical Writer
GRUPA NEUCA
Kierownik ds. obsługi klienta
Biofarm
Product Manager
Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor
Research Executive
całościowe prowadzenie projektów badawczych od przygotowania oferty do prezentacji wyników,
Multi Polska Sp z o.o.
Specjalista ds. marketingu/badań marketingowych
F5 Konsulting Sp. z o.o.
Trener - Wykładowca
SKLEPY KOMFORT SA
Specjalista ds. marketingu/badań marketingowych
ASM Research Solutions Strategy
Kierownik - Koordynator Działu Realizacji Badań

Szkolenia i kursy

2006, DGA S.A, F5 Konsulting Sp. z o.o, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej - Telepraca. Ogólnopolski program szkoleń dla przedsiębiorców
2006, Krajowy Ośrodek Szkoleniowy Europejskiego Funduszu Społecznego -Monitoring i Ewaluacja projektów finansowanych z EFS
2005, Polkadr - Efektywna obsługa Klienta
2005, Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - Tworzenie i publikacja witryn internetowych

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Marketingu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Organizacje

członek zwycznajny Polskiego Towarzystwa Badaczy Opinii i Rynku (PTBRiO)

Inne

dodatkowo od 2005 prowadzę kursy szkoleniowe z zakresu:
- podstawy obsługi komputera
- badania marketingowe
- marketing

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Socjologia UMK Absolwenci
Socjologia UMK Absolwenci
Nie tylko absolwenci, studenci także mile widziani :-)
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!