Umiejętności
Business Case
Zarządzanie zmianą
Management Coaching
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Bankowość detaliczna
Sales
Prezentacje handlowe
Zarządzanie czasem
Trade Marketing
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Negotiation skills
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trade Marketing Area Manager
Zarządzanie podległym terytorium w celu dostarczenia ustalonych wyników zgodnych z targetami postawionymi na region.
Zapewnianie w podległym terytorium wymagany poziom dystrybucji oraz widoczność marek BAT. Dbałość o stałe powiększanie przewagi konkurencyjnej marek BAT w punktach sprzedaży detalicznej.
Tworzenie planów pokrycia detalicznych punktów sprzedaży (niezależnych i zorganizowanych) i ich realizacja.
Dostarczanie wymaganych informacji na temat rynku i konkurencji.
Planowanie i wdrażanie inwestycji taktycznych w regionie wspierające wzrost OTS w area/ regionie.
Zarządzanie podległymi sieciami lokalnymi i programami lojalnościowymi zgodnie ze strategią inwestycji w celu dostarczenia ustalonych wyników zgodnych z targetami postawionymi na region.
Analiza wyników area/ regionu / sieci lokalnych - identyfikując obszary do poprawy.
Rekrutacja, motywacja i rozwój podległych TMR/DAS w celu ciągłego zwiększania efektywności
Budowanie w podległym zespole wiedzy na temat mechanizmów i aktywności odsprzedażowych mających wpływ na OTS.
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi partnerami handlowymi w podległym terytorium w celu uzyskania dodatkowych korzyści dla firmy.
Współpraca z innymi działami, a w szczególności z Działem Business Development-u, Działem Brand Marketingu, SPI oraz Działem Kluczowych Klientów.
Zapewnianie w podległym terytorium wymagany poziom dystrybucji oraz widoczność marek BAT. Dbałość o stałe powiększanie przewagi konkurencyjnej marek BAT w punktach sprzedaży detalicznej.
Tworzenie planów pokrycia detalicznych punktów sprzedaży (niezależnych i zorganizowanych) i ich realizacja.
Dostarczanie wymaganych informacji na temat rynku i konkurencji.
Planowanie i wdrażanie inwestycji taktycznych w regionie wspierające wzrost OTS w area/ regionie.
Zarządzanie podległymi sieciami lokalnymi i programami lojalnościowymi zgodnie ze strategią inwestycji w celu dostarczenia ustalonych wyników zgodnych z targetami postawionymi na region.
Analiza wyników area/ regionu / sieci lokalnych - identyfikując obszary do poprawy.
Rekrutacja, motywacja i rozwój podległych TMR/DAS w celu ciągłego zwiększania efektywności
Budowanie w podległym zespole wiedzy na temat mechanizmów i aktywności odsprzedażowych mających wpływ na OTS.
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi partnerami handlowymi w podległym terytorium w celu uzyskania dodatkowych korzyści dla firmy.
Współpraca z innymi działami, a w szczególności z Działem Business Development-u, Działem Brand Marketingu, SPI oraz Działem Kluczowych Klientów.
Area Sales Manager
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i dystrybucyjne na podległym terenie,
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych - Vansellerów w tym: rekrutacja, szkolenie, motywowanie, stawianie i rozliczanie zadań,
Rekomendowanie i przeprowadzanie programów zakupowych i akcji Trade Marketingowych
Zapewnienie realizacji polityki firmy w zakresie zarządzania sprzedażą gotówkową i kredytową do klientów detalicznych,
Zapewnienie przewagi konkurencyjnej BAT poprzez odpowiednią dostępność oraz widoczność produktów firmy,
Efektywna współpraca z innymi działami firmy,
Zapewnienie prawidłowego raportowania aktywności w systemie CRM oraz zgodności dokumentacji ze standardami firmy.
Prezentacja i negocjacje oferty handlowej u najważniejszych klientów
Organizacja pracy własnej oraz zespołu
Planowanie i analiza sprzedaży na podległym Terytorium
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych - Vansellerów w tym: rekrutacja, szkolenie, motywowanie, stawianie i rozliczanie zadań,
Rekomendowanie i przeprowadzanie programów zakupowych i akcji Trade Marketingowych
Zapewnienie realizacji polityki firmy w zakresie zarządzania sprzedażą gotówkową i kredytową do klientów detalicznych,
Zapewnienie przewagi konkurencyjnej BAT poprzez odpowiednią dostępność oraz widoczność produktów firmy,
Efektywna współpraca z innymi działami firmy,
Zapewnienie prawidłowego raportowania aktywności w systemie CRM oraz zgodności dokumentacji ze standardami firmy.
Prezentacja i negocjacje oferty handlowej u najważniejszych klientów
Organizacja pracy własnej oraz zespołu
Planowanie i analiza sprzedaży na podległym Terytorium
Przedstawiciel ds Trade Marketingu
Zapewnianie dystrybucji marek BAT zgodnie z założeniami firmy
Realizacja strategii sprzedażowej na podległym obszarze
Kontrola egzekucji kontraktów w sieciach KA
Negocjacje i podpisywanie umów z klientami detalicznymi
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Pozyskiwanie nowych klientów
W roku 2013 udział w programie dla przyszłych managerów „Growth Academy”
Realizacja strategii sprzedażowej na podległym obszarze
Kontrola egzekucji kontraktów w sieciach KA
Negocjacje i podpisywanie umów z klientami detalicznymi
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Pozyskiwanie nowych klientów
W roku 2013 udział w programie dla przyszłych managerów „Growth Academy”
Szkolenia i kursy
Trening kształtowania postaw , umiejętności i sposobów wpływania na ludzi - Citibank
Zaawansowane techniki sprzedaży - ProFirma
Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – TOP ARH
Kurs języka angielskiego poziom Upper Intermediate – Profi-Lingua
Sprzedaż i negocjacjie – British American Tobacco
Train the Trainer – British American Tobacco
Zarządzanie sobą, umiejętności komunikacyjne – KontekstHR
Kurs MS Excel Średniozaawansowany – Imperium Szkoleniowe
Ukończony program managerski Growth Accademy w British American Tobaccco
Zaawansowane techniki sprzedaży - ProFirma
Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – TOP ARH
Kurs języka angielskiego poziom Upper Intermediate – Profi-Lingua
Sprzedaż i negocjacjie – British American Tobacco
Train the Trainer – British American Tobacco
Zarządzanie sobą, umiejętności komunikacyjne – KontekstHR
Kurs MS Excel Średniozaawansowany – Imperium Szkoleniowe
Ukończony program managerski Growth Accademy w British American Tobaccco
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
British American Tobacco
grupa skupiająca WYŁACZNIE byłych i obecnych pracowników BAT
grupa nie akceptuje spamu i rozsyłania reklam
NIE aplikuj do grupy jeślie Twój profil nie zawiera wpisu dokumentującego pracę w BAT