Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji Obsługi Klientów Biznesowych
* Zarządzanie Zespołami Obsługi oraz Utrzymania Klientów Biznesowych (inbound, outbound, email)
* Wyznaczanie celów ilościowych oraz jakościowych dla pracowników Sekcji (65 osób)
* Dostarczanie najwyższej jakości usług dla klientów poprzez codzienną prace oraz działania strategiczne prowadzone we współpracy z działami marketingu, sprzedaży, IT, HR
* Zarządzanie kampaniami retencyjnymi oraz opracowywanie strategii ich realizacji
* Zapewnienie niezbędnych zasobów do skutecznego realizowania procesów
* Budowanie systemu wynagrodzeń dla podległego personelu
* Rozwój bezpośrednio raportujących pracowników poprzez coaching i bieżący feedback
* Optymalizacja procesów kluczowych dla realizacji postawionych celów
* Wyznaczanie celów ilościowych oraz jakościowych dla pracowników Sekcji (65 osób)
* Dostarczanie najwyższej jakości usług dla klientów poprzez codzienną prace oraz działania strategiczne prowadzone we współpracy z działami marketingu, sprzedaży, IT, HR
* Zarządzanie kampaniami retencyjnymi oraz opracowywanie strategii ich realizacji
* Zapewnienie niezbędnych zasobów do skutecznego realizowania procesów
* Budowanie systemu wynagrodzeń dla podległego personelu
* Rozwój bezpośrednio raportujących pracowników poprzez coaching i bieżący feedback
* Optymalizacja procesów kluczowych dla realizacji postawionych celów
Kierownik Sekcji Aktywacji
* Zarządzanie Sekcją Aktywacji w Dziale Obsługi Klientów Biznesowych
* Wyznaczanie celów dla pracowników Sekcji, monitorowanie i kontrola ich wypełnienia oraz analiza pracy podległego personelu
* Wsparcie realizacji celów jakościowych i ilościowych w procesach sprzedażowych Rynku Biznesowego
* Ścisła współpraca z Sekcjami Obsługi Klienta Biznesowego w zakresie aktywacji kart SIM i obsługi posprzedażnej
* Współpraca z bezpośrednimi kanałami Sprzedaży oraz Działem Ofert (Rynek Biznesowy) w zakresie przygotowywania umów ramowych dla kluczowych klientów
* Współpraca z IT w obszarze modyfikacji i optymalizacji procesów
* Udział w grupach projektowych przy wprowadzaniu nowych usług i rozwiązań w sieci T-mobile
* Wyznaczanie celów dla pracowników Sekcji, monitorowanie i kontrola ich wypełnienia oraz analiza pracy podległego personelu
* Wsparcie realizacji celów jakościowych i ilościowych w procesach sprzedażowych Rynku Biznesowego
* Ścisła współpraca z Sekcjami Obsługi Klienta Biznesowego w zakresie aktywacji kart SIM i obsługi posprzedażnej
* Współpraca z bezpośrednimi kanałami Sprzedaży oraz Działem Ofert (Rynek Biznesowy) w zakresie przygotowywania umów ramowych dla kluczowych klientów
* Współpraca z IT w obszarze modyfikacji i optymalizacji procesów
* Udział w grupach projektowych przy wprowadzaniu nowych usług i rozwiązań w sieci T-mobile
Konsultant ds. Obsługi Klientów Biznesowych
* Telefoniczna i korespondencyjna obsługa dedykowanej grupy klientów biznesowych
* Ścisła współpraca z Doradcami Biznesowymi oraz Autoryzowanymi Punktami Sprzedaży w zakresie posprzedażnej obsługi klientów kluczowych
* Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z klientami
* Kompleksowa obsługa kont klientów, doradztwo w zakresie usług dodanych oferowanych przez sieć Era
* Ścisła współpraca z Doradcami Biznesowymi oraz Autoryzowanymi Punktami Sprzedaży w zakresie posprzedażnej obsługi klientów kluczowych
* Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z klientami
* Kompleksowa obsługa kont klientów, doradztwo w zakresie usług dodanych oferowanych przez sieć Era
Szkolenia i kursy
MBO – Zarządzanie przez cele (House of Skills)
Coaching (Krauthammer)
Etykieta Biznesu (The Protocol School of Poland)
Standardy Obsługi Klienta Biznesowego
Microsoft Excel Expert (Integral Technologies)
Coaching (Krauthammer)
Etykieta Biznesu (The Protocol School of Poland)
Standardy Obsługi Klienta Biznesowego
Microsoft Excel Expert (Integral Technologies)
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
Akustyczne książki
Grupa dla osób zainteresowanych audiobookami, e-bookami a także prasą cyfrową. Tutaj będą zamieszczone informacje o nowościach oraz promocjach.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.