Umiejętności
Linux
Administracja sieci
administracja systemami
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Administrator systemu central tranzytowych
Utrzymanie i administracja:
- Siemens EWSD D900
- Alcatel Lucent 1000 E10 MM
- Huawei U-SYS SoftX3000 Softswitch System
- Huawei Universal Media Gateway 8900
- Quidway Session Engine 2300 Session Border Controller
- serwery bilingowe
Rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją central tranzytowych i NGN.
Nadzór nad wprowadzaniem zmian w centralach tranzytowych dotyczących kierowania ruchem, łączami SS7, DSS1, SIP.
- Siemens EWSD D900
- Alcatel Lucent 1000 E10 MM
- Huawei U-SYS SoftX3000 Softswitch System
- Huawei Universal Media Gateway 8900
- Quidway Session Engine 2300 Session Border Controller
- serwery bilingowe
Rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją central tranzytowych i NGN.
Nadzór nad wprowadzaniem zmian w centralach tranzytowych dotyczących kierowania ruchem, łączami SS7, DSS1, SIP.
Inżynier ds. Komutacji, Inzynier Integracji Sieci
Realizacja technicznej strony zobowiązań kontraktowych dotyczących central telefonicznych Alcatel-Lucent 1000 E10 na obiektach klientów pracujących zarówno w publicznej, jak i wydzielonej sieci telekomunikacyjnej.
- weryfikacja zgodności dostarczonego sprzętu, oprogramowania, procedur i konfiguracji z zapisami kontraktowymi,
- instalacja sprzętu i oprogramowania w jednostkach central utrzymujących bazy danych abonentów i realizujących funkcje komutacyjne, jak również na wyniesionych obiektach abonenckich postępując zgodnie z procedurami dostarczonymi przez producenta oraz normami obowiązującymi w przedsiębiorstwie,
- rozwiązywanie problemów wynikłych podczas prac instalacyjnych,
- testy zainstalowanego sprzętu oraz usług i funkcjonalności,
- migracje wielu tysięcy abonentów pomiędzy ośrodkami komutacyjnymi.
Skuteczna pomoc klientom w analizie zgłaszanych problemów, usterek i nieprawidłowości, współpraca z producentem sprzętu i oprogramowania przy znalezieniu rozwiązania problemu, instalacja dostarczonych korekt na obiektach klienta.
Konfiguracja urządzeń współpracujących z centralami telefonicznymi: serwery billingowe, urządzenia nadzoru sieci telekomunikacyjnej, serwery usług inteligentnych, urządzenia zapowiedzi słownych.
Generacja i prowadzenie testów akceptacyjnych usług inteligentnych działających w sieciach telefonii komórkowej i stacjonarnej.
- weryfikacja zgodności dostarczonego sprzętu, oprogramowania, procedur i konfiguracji z zapisami kontraktowymi,
- instalacja sprzętu i oprogramowania w jednostkach central utrzymujących bazy danych abonentów i realizujących funkcje komutacyjne, jak również na wyniesionych obiektach abonenckich postępując zgodnie z procedurami dostarczonymi przez producenta oraz normami obowiązującymi w przedsiębiorstwie,
- rozwiązywanie problemów wynikłych podczas prac instalacyjnych,
- testy zainstalowanego sprzętu oraz usług i funkcjonalności,
- migracje wielu tysięcy abonentów pomiędzy ośrodkami komutacyjnymi.
Skuteczna pomoc klientom w analizie zgłaszanych problemów, usterek i nieprawidłowości, współpraca z producentem sprzętu i oprogramowania przy znalezieniu rozwiązania problemu, instalacja dostarczonych korekt na obiektach klienta.
Konfiguracja urządzeń współpracujących z centralami telefonicznymi: serwery billingowe, urządzenia nadzoru sieci telekomunikacyjnej, serwery usług inteligentnych, urządzenia zapowiedzi słownych.
Generacja i prowadzenie testów akceptacyjnych usług inteligentnych działających w sieciach telefonii komórkowej i stacjonarnej.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic....
Sieciowanie centralek i usług
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;