Umiejętności
Microsoft Office
SAP HR
rekrutacja
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Adobe Photoshop CS6
Adobe Illustrator CS6
Prowadzenie biura
TETA 2000
Subiect GT
Microsoft Navision (obecnie Microsoft Dynamics NAV)
prowadzenie dokumentacji
nadzorowanie pracy zespołu
delegowanie zadań
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Personalnych Makroregionu
Zajmuję się między innymi:
- realizacją zadań z zakresu administracji personalnej w Makroregionie Południe
- wspieraniem Trenerów w organizacji szkoleń w Makroregionie
- sporządzanie raportów cyklicznych oraz ad hoc dot. wskaźników personalnych Makroregionu oraz podległych regionów
- procesem oceny i rozwoju pracowników
- prowadzeniem procesów rekrutacyjnych
- realizacją eventów w Makroregionie
- realizacją zadań z zakresu administracji personalnej w Makroregionie Południe
- wspieraniem Trenerów w organizacji szkoleń w Makroregionie
- sporządzanie raportów cyklicznych oraz ad hoc dot. wskaźników personalnych Makroregionu oraz podległych regionów
- procesem oceny i rozwoju pracowników
- prowadzeniem procesów rekrutacyjnych
- realizacją eventów w Makroregionie
Asystent ds. Rekrutacji
Do moich obowiązków należały:
- redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę
- kontakt z Kilentem
- ustalanie profilu Kandydata
- weryfikacja aplikacji
- kontakt z Kandydatami
- rekrutacja i selekcja Kandydatów na stanowiska niższego szczebla
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudniania Pracowników Tymczasowych
- redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę
- kontakt z Kilentem
- ustalanie profilu Kandydata
- weryfikacja aplikacji
- kontakt z Kandydatami
- rekrutacja i selekcja Kandydatów na stanowiska niższego szczebla
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudniania Pracowników Tymczasowych
Specjalista ds. kadr
Do moich obowiązków należały m.in.:
- Obsługa kadrowo-płacowa Pracowników Tymczasowych i Zleceniobiorców (sporządzanie zaświadczeń, umów, prowadzenie dokumentacji osobowej i jej archiwizacja)
- Obsługa kadrowa Pracowników zatrudnionych na podstawie umów kodeksowych (sporządzanie zaświadczeń, umów, prowadzenie dokumentacji osobowej i jej archiwizacja)
- Rozliczanie Ewidencji Czasu Pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich
- Sporządzanie zestawień kadrowo-płacowych i statystyk na potrzeby Klientów oraz Przełożonych
- Wystawianie świadectw pracy, generowanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS-u, rozliczanie delegacji krajowych
- Sporządzanie dokumentacji finansowych na potrzeby księgowości
- Sporządzanie refaktur i nadzór nad terminowym regulowaniem płatności przez Klientów,
- Stały kontakt z Klientami – cykliczne dyżury
- Zarządzanie korespondencją
- Obsługa kadrowo-płacowa Pracowników Tymczasowych i Zleceniobiorców (sporządzanie zaświadczeń, umów, prowadzenie dokumentacji osobowej i jej archiwizacja)
- Obsługa kadrowa Pracowników zatrudnionych na podstawie umów kodeksowych (sporządzanie zaświadczeń, umów, prowadzenie dokumentacji osobowej i jej archiwizacja)
- Rozliczanie Ewidencji Czasu Pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich
- Sporządzanie zestawień kadrowo-płacowych i statystyk na potrzeby Klientów oraz Przełożonych
- Wystawianie świadectw pracy, generowanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS-u, rozliczanie delegacji krajowych
- Sporządzanie dokumentacji finansowych na potrzeby księgowości
- Sporządzanie refaktur i nadzór nad terminowym regulowaniem płatności przez Klientów,
- Stały kontakt z Klientami – cykliczne dyżury
- Zarządzanie korespondencją
Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji
Do moich obowiązków należały m.in:
- obsługa administracyjna biura
- redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę
- weryfikacja aplikacji
- kontakt z Kandydatami
- prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- rekrutacja i selekcja Kandydatów na stanowiska niższego oraz średniego szczebla
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudniania Pracowników Tymczasowych
- prowadzenie akt osobowych
- wspieranie Specjalisty ds. Rekrutacji i Specjalisty ds. Administracji w prowadzonych przez nich działaniach
- obsługa administracyjna biura
- redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę
- weryfikacja aplikacji
- kontakt z Kandydatami
- prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- rekrutacja i selekcja Kandydatów na stanowiska niższego oraz średniego szczebla
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudniania Pracowników Tymczasowych
- prowadzenie akt osobowych
- wspieranie Specjalisty ds. Rekrutacji i Specjalisty ds. Administracji w prowadzonych przez nich działaniach
Praktykant w Wydziale Inspiracji i Poradnictwa
Do moich zadań należało:
• redagowanie teksów, artykułów, materiałów wydawniczych
• digitalizacja prasy harcerskiej z publikowaniem jej na stronie Centralnego Banku Pomysłów ZHP
• pisanie i redagowanie pism wychodzących
• wspieranie działań wydziałów w obszarze program
• prace ewaluacyjne nad IV Zlotem Kadry ZHP "Na szlaku"
• redagowanie teksów, artykułów, materiałów wydawniczych
• digitalizacja prasy harcerskiej z publikowaniem jej na stronie Centralnego Banku Pomysłów ZHP
• pisanie i redagowanie pism wychodzących
• wspieranie działań wydziałów w obszarze program
• prace ewaluacyjne nad IV Zlotem Kadry ZHP "Na szlaku"
Projekty
Twoja kropla - ich życie
Kampania mająca na celu profilaktykę nowotworu układu krwiotwórczego, jakim są białaczki. W ramach kampanii zorganizowaliśmy szereg prelekcji dla mieszkańców Mielca, podczas których dzieliliśmy się wiedzą dotyczącą białaczek i metod ich leczenia. Namawialiśmy również uczestników do rejestracji w bazie dawców szpiku kostnego DKMS. Przygotowaliśmy również Rowerową Masę Krytyczną, w której wzięli udział ludzie zarejestrowani w bazie, uczestnicy prelekcji jak również ludzie zainteresowani.
Zakres obowiązków
Byłem koordynatorem grupy projektowej. Do moich obowiązków należało delegowanie zadań między pozostałych członków, nadzorowanie prac, raportowanie do Opiekuna grupy, prace koncepcyjne oraz kontakt z partnerami akcji.
Szkolenia i kursy
Certyfikat Zastępców Szefów Powiatowych Organizacji Pożytku Publicznego
Szkolenie "Zarządzanie projektami. Jak organizować wydarzenia od A do Z?"
Szkolenie "Zarządzanie projektami. Jak organizować wydarzenia od A do Z?"
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Staże/Praktyki
Praktyki
Zainteresowania
Czytanie książek, języki, podróże, wolontariat
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego
Klub Młodych Liderów w Mielcu
Klub Młodych Liderów w Mielcu
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze