Daniel Kozik

Specjalista ds. Personalnych Makroregionu, Jeronimo Martins Polska S.A.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Office SAP HR rekrutacja Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Adobe Photoshop CS6 Adobe Illustrator CS6 Prowadzenie biura TETA 2000 Subiect GT Microsoft Navision (obecnie Microsoft Dynamics NAV) prowadzenie dokumentacji nadzorowanie pracy zespołu delegowanie zadań

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
Specjalista ds. Personalnych Makroregionu
Zajmuję się między innymi:
- realizacją zadań z zakresu administracji personalnej w Makroregionie Południe
- wspieraniem Trenerów w organizacji szkoleń w Makroregionie
- sporządzanie raportów cyklicznych oraz ad hoc dot. wskaźników personalnych Makroregionu oraz podległych regionów
- procesem oceny i rozwoju pracowników
- prowadzeniem procesów rekrutacyjnych
- realizacją eventów w Makroregionie
Adecco Poland
Asystent ds. Rekrutacji
Do moich obowiązków należały:
- redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę
- kontakt z Kilentem
- ustalanie profilu Kandydata
- weryfikacja aplikacji
- kontakt z Kandydatami
- rekrutacja i selekcja Kandydatów na stanowiska niższego szczebla
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudniania Pracowników Tymczasowych
Trenkwalder
Specjalista ds. kadr
Do moich obowiązków należały m.in.:
- Obsługa kadrowo-płacowa Pracowników Tymczasowych i Zleceniobiorców (sporządzanie zaświadczeń, umów, prowadzenie dokumentacji osobowej i jej archiwizacja)
- Obsługa kadrowa Pracowników zatrudnionych na podstawie umów kodeksowych (sporządzanie zaświadczeń, umów, prowadzenie dokumentacji osobowej i jej archiwizacja)
- Rozliczanie Ewidencji Czasu Pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich
- Sporządzanie zestawień kadrowo-płacowych i statystyk na potrzeby Klientów oraz Przełożonych
- Wystawianie świadectw pracy, generowanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS-u, rozliczanie delegacji krajowych
- Sporządzanie dokumentacji finansowych na potrzeby księgowości
- Sporządzanie refaktur i nadzór nad terminowym regulowaniem płatności przez Klientów,
- Stały kontakt z Klientami – cykliczne dyżury
- Zarządzanie korespondencją
Adecco Poland
Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji
Do moich obowiązków należały m.in:
- obsługa administracyjna biura
- redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę
- weryfikacja aplikacji
- kontakt z Kandydatami
- prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- rekrutacja i selekcja Kandydatów na stanowiska niższego oraz średniego szczebla
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudniania Pracowników Tymczasowych
- prowadzenie akt osobowych
- wspieranie Specjalisty ds. Rekrutacji i Specjalisty ds. Administracji w prowadzonych przez nich działaniach
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
MC Design Mariusz Chmielowiec
Do moich obowiązków należało m.in.:
- bieżąca obsługa biura
- kontakt z Klientami
- pozyskiwanie nowych Kontrahentów
- dbałość o terminową realizację zamówień
- wsparcie działań innych działów firmy, m.in. prac graficznych
Adecco Poland
Praktykant w Dziale Rekrutacji i Administracji
Do moich obowiązków należało m.in.:
- bieżąca obsługa biura
- kontakt z Klientami
- pozyskiwanie nowych Kontrahentów
- dbałość o terminową realizację zamówień
- wsparcie działań innych działów firmy, m.in. prac graficznych
Główna Kwatera Związku Harcerstwa Polskiego
Praktykant w Wydziale Inspiracji i Poradnictwa
Do moich zadań należało:
• redagowanie teksów, artykułów, materiałów wydawniczych
• digitalizacja prasy harcerskiej z publikowaniem jej na stronie Centralnego Banku Pomysłów ZHP
• pisanie i redagowanie pism wychodzących
• wspieranie działań wydziałów w obszarze program
• prace ewaluacyjne nad IV Zlotem Kadry ZHP "Na szlaku"

Projekty

Twoja kropla - ich życie
Kampania mająca na celu profilaktykę nowotworu układu krwiotwórczego, jakim są białaczki. W ramach kampanii zorganizowaliśmy szereg prelekcji dla mieszkańców Mielca, podczas których dzieliliśmy się wiedzą dotyczącą białaczek i metod ich leczenia. Namawialiśmy również uczestników do rejestracji w bazie dawców szpiku kostnego DKMS. Przygotowaliśmy również Rowerową Masę Krytyczną, w której wzięli udział ludzie zarejestrowani w bazie, uczestnicy prelekcji jak również ludzie zainteresowani.
Zakres obowiązków
Byłem koordynatorem grupy projektowej. Do moich obowiązków należało delegowanie zadań między pozostałych członków, nadzorowanie prac, raportowanie do Opiekuna grupy, prace koncepcyjne oraz kontakt z partnerami akcji.

Szkolenia i kursy

Certyfikat Zastępców Szefów Powiatowych Organizacji Pożytku Publicznego
Szkolenie "Zarządzanie projektami. Jak organizować wydarzenia od A do Z?"

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Staże/Praktyki
Praktyki

Zainteresowania

Czytanie książek, języki, podróże, wolontariat

Organizacje

Związek Harcerstwa Polskiego
Klub Młodych Liderów w Mielcu

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze