Daniel Kotliński

Reporter Natemat/InnPoland, freelancer

Wypowiedzi

  • Daniel Kotliński
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Sprawić, by dziennikarze chcieli napisać o startupie
    29.04.2015, 13:53

    Moja praca w mediach polegała raczej na okazyjnym przygotowywaniu artykułów na temat bardziej zjawisk startupowych i nie zdarzyło się, żebym korzystał z nadsyłanych informacji. Pracowałem także w newsroomie, gdzie koncentrowaliśmy się z zespołem na zupełnie innym rodzaju pracy dziennikarskiej.

    Więc tak, jestem w stanie sobie wyobrazić, jakiego maila chciałbym dostać, by zainteresować się startupem - ale co, jeśli to nie jest rewolucja na miarę beaconów/dronów/robotyki/uberopodobnych tworów, nie ma za bardzo znaczących sukcesów, a jej rozwój zależy od tego, by w świadomości ludzi nie kojarzyła się z głupawymi, naciągającymi łańcuszkami?

    Chodzi o tej projekt: Shookai.pl.

    Wysłałem kilka maili, ale problem polega na doborze właściwej osoby, która byłaby tematem zainteresowana. Sądzicie, że może zacząć realizować strategię od bardziej niszowych mediów, by w ten sposób tworzyć, nazwijmy to, "social proof" i zwiększać stopniowo zaufanie do produktu? A może od razu uderzać do największych?

    Choć może się wydawać, że obecność po drugiej stronie barykady powinna rozwiązać wszelkie problemy, to nie zawsze tak jest ;-))

  • Daniel Kotliński
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Sprawić, by dziennikarze chcieli napisać o startupie
    28.04.2015, 22:06

    Serwus,

    od jakiegoś czasu zastanawiam się, w jaki sposób dotrzeć do dziennikarzy wysokozasięgowych mediów gospodarczych (albo działów gospodarczych). Pomagam znajomym rozkręcać startup, w którym chodzi o to, że pracodawcy płacą za polecanie pracownika, a i samemu pracownikowi przygotowują kilkutysięczny bonus na dzień dobry (chodzi o specjalistów IT, ale nie tylko).

    Jakieś patenty, kontakty, porady? :)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do