Daniel Kotliński

Reporter Natemat/InnPoland, freelancer
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Pisanie treści Copywriting Digital Copywriting Dziennikarstwo Marketing Komunikacja Marketingowa Microsoft Office Project Management Public Relations Publikacje Social Media CMS (instalacja, konfiguracja, zarządzanie): WordPress, Joomla

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Natemat.pl
Reporter
Przygotowywanie autorskich artykułów
Logo
Wydawca
25 najlepszych polskich startupów
Przygotowanie książki zawierającej rozmowy z szefami 25 najlepszych polskich startupów. Pisanie, redakcja, skład i promocja we własnym zakresie. Premiera: 15.03.2015.

www.25startupow.pl
Logo
Dziennikarz
Wprost Biznes
Autorskie artykuły dotyczące startupów, nowych technologii, biznesu w internecie i innowacji. Przygotowywanie kalendarza wydarzeń, wywiady z ekspertami podsumowujące tydzień na rynkach
BBDO Warszawa
Digital copywriter
Przygotowywanie content kalendarza na profil marki MARTINI (14 rynków Europy Wschodniej) na Facebooku: promowanie postawy LUCKY IS AN ATTITUDE oraz launch kampanii Martini Racing i współpracy z teamem Williams F1
AWR Wprost Sp. z o.o.
Depeszant
Pisanie (omawianie, przeredagowywanie, reaserch) newsów, przeprowadzanie wywiadów, pisanie artykułów na zadane tematy, bieżąca analiza odsłon i administrowanie systemem zarządzania treścią. W weekendy samodzielne wydawanie serwisu.
Logo
new business manager
Green Parrot
*zbudowanie i utrzymanie aktywnego portfela klientów
*realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych;
*opracowywanie koncepcji sprzedaży oraz przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych szytych na miarę potrzeb klientów;
*monitorowanie i raportowanie wyników kampanii reklamowych klientów podczas ich trwania i po ich zakończeniu;
*aktywna współpraca z innymi działami firmy w procesie tworzenia oferty w celu jej udoskonalenia;
Logo
account executive
POKA POKA WARSZAWA
*planowanie i przeprowadzanie kampanii marketingowej dla klienta poprzez kopertę kulturalną POKA POKA WWA

*sporządzanie harmonogramu działań w ramach kampanii i koordynacja ich przeprowadzania

*definiowanie potrzeb klienta dotyczących planowanej kampanii

*uczestnictwo w ustalaniu budżetu przeznaczanego na kampanię

*udział w ustalaniu strategii reklamowej

*współpraca z klientem w czasie planowania i realizowania kampanii reklamowej

*współpraca z działami firmy w zakresie planowania i przeprowadzania kampanii
Wydawnictwo Ha!art
autor
*prowadzenie autorskiego cyklu prozatorskiego
*premiera książki 'Kierunkowy 22': www.ha.art.pl/wydawnictwo/zapowiedzi/2853-daniel-kot-kierunkowy-0-22.html
Logo
Wydawca/Redaktor naczelny
KOFEINA ART-ZIN
*skład publikacji
*zbieranie autorskich tekstów/prac graficznych
*korekta
*nadzór nad zespołem redaktorskim
*współpraca z grafikami/dtp
*promocja (nawiązywanie współpracy z artystami, portalami, wydawnictwami/prowadzenie fanpage/patronaty)
*organizacja wydarzeń patronackich
*optymalizacja pod kątem odczytu na różnych platformach/urządzeniach (czytniki/tablety/flip-chart/www)

Edukacja

Logo
, licencjackie
University of Warsaw
Logo
socjologia, licencjackie
UW

Specjalizacje

IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Prasa firmowa
Prasa firmowa
Zapraszam do dyskusji na temat roli prasy firmowej w komunikowaniu przedsiębiorstw
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką