Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Członek zarządu
Caffe Grano Sp. z o.o.
CAFFE GRANO [palarnia kawy . profesjonalne ekspresy . autoryzowany serwis] to młoda rozwijająca się marka, ciesząca się już dużym uznaniem wśród naszych Klientów. Jest efektem kilkunastoletniego doświadczenia w współpracy z biurami i pasji, jaką jest kawa. Naszymi zaletami jako partnera biznesowego, są indywidualne podejście do każdej sytuacji – zarówno na etapie negocjacji czy dalszej współpracy. Naszym celem jest dostarczanie do biur maksymalnie świeżej i aromatycznej kawy, którą wypalamy rzemieślniczą metodą mistrzowską, pod bieżące zamówienia naszych Klientów. Jesteśmy także członkiem SCA – Światowego Stowarzyszenia skupiającego firmy produkujące kawę najwyższej jakości, co jest gwarantem ciągłego poszerzania naszej wiedzy i potwierdzeniem wyjątkowości naszej marki. Zapewniamy urządzenia renomowanych firm wraz z pakietem dodatkowych usług posprzedażnych. Nasze doświadczenie i potencjał organizacyjny, pozwalają nam na optymalizowanie współpracy w przypadku mniejszych biur, jak i tych z rozbudowanymi strukturami w całej Polsce.
Senior Sales Representative (od 2009 IX), Sales Representative (2005 III – 2009 IX)
• Współpraca z klientami z segmentów B2B i HORECA
• Realizacja planów sprzedażowych
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży: pierwszy kontakt z Klientem, kreowanie oferty handlowej, spotkania handlowe, negocjacje, realizacja zamówień, dostawa, dalsza opieka handlowa nad Klientem
• Opieka nad grupą kluczowych Klientów – monitoring potrzeb i zamówień Klienta
• Ewaluacja zamówień Klientów
• Negocjowanie warunków uczestnictwa i aktywny udział w eventach promocyjnych (targi, konferencje itp.)
• Wdrażanie wśród Klientów programów lojalnościowych i systemu poleceń
• Regularne raportowanie do Sales Menagera
• Aktualizacja wewnętrznych baz danych
• Przygotowywanie dokumentacji do przetargów
• Realizacja planów sprzedażowych
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży: pierwszy kontakt z Klientem, kreowanie oferty handlowej, spotkania handlowe, negocjacje, realizacja zamówień, dostawa, dalsza opieka handlowa nad Klientem
• Opieka nad grupą kluczowych Klientów – monitoring potrzeb i zamówień Klienta
• Ewaluacja zamówień Klientów
• Negocjowanie warunków uczestnictwa i aktywny udział w eventach promocyjnych (targi, konferencje itp.)
• Wdrażanie wśród Klientów programów lojalnościowych i systemu poleceń
• Regularne raportowanie do Sales Menagera
• Aktualizacja wewnętrznych baz danych
• Przygotowywanie dokumentacji do przetargów
wystawiono
Człowiek o wspaniałym charakterze zawsze otwarty na uwagi oraz prośby klienta. Doskonały doradca znający się bardzo dobrze na swoim fachu. W 100% mogę polecić współprace z Panem Danielem.
wystawiono
Pan Daniel, prezentuje bardzo profesjonalne podejście w kontaktach z Klientem, o czym miałam okazję się przekonać. Jest przy tym bardzo otwarty i potrafi wsłuchać się w potrzeby aby móc zaproponować najlepsze rozwiązanie lub ofertę. Dzięki miłej i pozytywnej postawie nasza współpraca przebiegała bez żadnych problemów.
wystawiono
Profesjonalista w sprzedaży. Doskonała umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami. Posiada umiejętność kreatywnego myślenia. Doskonale radzi sobie działając pod presją. Dąży do realizacji wyznaczonych celów.
wystawiono
Daniel jest solidnym i doświadczonym handlowcem. Pomimo, że obszary naszych działań nie zawsze się krzyżowały, to jednak wszyscy moi znajomi zainteresowani ofertą Nespresso, a oddani w ręce Daniela byli zadowoleni z poziomu współpracy i podkreślali jego profesjonalizm i kompetencje, a także elastyczne podejście. Mam także nadzieję, że nasze biznesowe ścieżki jeszcze się przetną, ponieważ również jako "kolega z pracy" Daniel wnosił do całego zespołu dużo życzliwości i humoru.
współpracownik
wystawiono
Daniel jest dobrym współpracownikiem oraz rzetelnym i profesjonalnym handlowcem.
wystawiono
Daniel Kostrzewa to rzetelny, kompetentny i godny zaufania profesjonalista. Nasz współpraca pokazała, że jest doskonałym doradcą dbającym o utrzymanie dobrych relacji z klientem. Współpraca z nim to przyjemność.
Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu (2004 X – 2005 II), Konsultant ds. Reklamy (2003 XI – 2004 X)
EUROPA 2000 – Wydawnictwo Sp. z o.o.
• Współpraca z klientami z segmentu B2B
• Sprzedaż powierzchni reklamowych w Katalogach Biznesowych dystrybuowanych na terenie woj. Mazowieckiego (roczniki)
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
• Opieka handlowa nad dotychczasowymi Klientami firmy
• Pozyskiwanie Patronów Medialnych oraz firm i instytucji do współpracy przy realizacji projektu
• Nadzór nad procesem dystrybucji
• Sprzedaż powierzchni reklamowych w Katalogach Biznesowych dystrybuowanych na terenie woj. Mazowieckiego (roczniki)
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
• Opieka handlowa nad dotychczasowymi Klientami firmy
• Pozyskiwanie Patronów Medialnych oraz firm i instytucji do współpracy przy realizacji projektu
• Nadzór nad procesem dystrybucji
Specjalista ds. Sprzedaży
IKS – Informator kulturalny Stolicy Sp. z o.o.
• Sprzedaż powierzchni reklamowych w miesięczniku
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
• Opieka handlowa nad dotychczasowymi Klientami firmy (kina, teatry, restauracje itp.)
• Planowanie i realizacja założeń marketingowych magazynu
• Współpraca z Domami Mediowymi i Agencjami Reklamowymi
• Nadzór nad procesem dystrybucji
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
• Opieka handlowa nad dotychczasowymi Klientami firmy (kina, teatry, restauracje itp.)
• Planowanie i realizacja założeń marketingowych magazynu
• Współpraca z Domami Mediowymi i Agencjami Reklamowymi
• Nadzór nad procesem dystrybucji
Konsultant ds. Reklamy
EUROPA 2000 s.c.
• Współpraca z klientami z segmentu B2B
• Sprzedaż powierzchni reklamowych w Katalogach Biznesowych dystrybuowanych na terenie woj. Mazowieckiego (roczniki)
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
• Opieka handlowa nad dotychczasowymi Klientami firmy
• Sprzedaż powierzchni reklamowych w Katalogach Biznesowych dystrybuowanych na terenie woj. Mazowieckiego (roczniki)
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
• Opieka handlowa nad dotychczasowymi Klientami firmy
Konsultant ds. Reklamy (2000 XII -2001 VII), Przedstawiciel Handlowy (1999 VIII -2000 X)
INFORPOL s.c.
Konsultant ds. Reklamy:
• Współpraca z klientami z segmentu B2B
• Sprzedaż usługi tworzenia firmowej strony internetowej – pełen proces sprzedaży wraz z kontrolą procesu realizacji zamówienia
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
Przedstawiciel Handlowy:
• Współpraca z klientami z segmentu B2B
• Sprzedaż powierzchni reklamowych w Dzielnicowych (Warszawa) Książkach Telefonicznych
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
• Odnawianie kontraktów do nowych edycji Książek
• Współpraca z klientami z segmentu B2B
• Sprzedaż usługi tworzenia firmowej strony internetowej – pełen proces sprzedaży wraz z kontrolą procesu realizacji zamówienia
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
Przedstawiciel Handlowy:
• Współpraca z klientami z segmentu B2B
• Sprzedaż powierzchni reklamowych w Dzielnicowych (Warszawa) Książkach Telefonicznych
• Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów – przeprowadzanie pełnego procesu sprzedaży
• Odnawianie kontraktów do nowych edycji Książek
Szkolenia i kursy
m.in.:
• Efektywna rozmowa przez telefon
• Podstawy Marketingu
• Kurs Microsoft Excel
• Negocjacje w sprzedaży
• Prezentacja. Wywieranie wpływu
• Profesjonalne prezentacje biznesowe
• Cold Calling & Price Negotiation
• Cykliczne Szkolenia Sprzedażowe Nestle
• Kurs Doskonalenia Jazdy
• Efektywna rozmowa przez telefon
• Podstawy Marketingu
• Kurs Microsoft Excel
• Negocjacje w sprzedaży
• Prezentacja. Wywieranie wpływu
• Profesjonalne prezentacje biznesowe
• Cold Calling & Price Negotiation
• Cykliczne Szkolenia Sprzedażowe Nestle
• Kurs Doskonalenia Jazdy
Edukacja
Zainteresowania
• Nowe technologie
• Koszykówka
• Podróże
• Koszykówka
• Podróże
Inne
• Prawo Jazdy kat. B, poparte 13 letnią praktyką w prowadzeniu auta oraz kursem Doskonalenia Jazdy w Akademii Bezpiecznej Jazdy
• Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office
• Umiejętność budowania długotrwałych, pozytywnych relacji z Klientem
• Znajomość zasad konstruowania ofert handlowych i reguł negocjacyjnych.
• Umiejętność pracy w stresujących warunkach
• Otwartość i komunikatywność
• Duża motywacja do pracy
• Umiejętność zarządzania swoją pracą w czasie i wysoka samoorganizacja
• Umiejętność samodzielnego poszukiwania potencjalnych Klientów
• Zdolność do pracy w grupie
• Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office
• Umiejętność budowania długotrwałych, pozytywnych relacji z Klientem
• Znajomość zasad konstruowania ofert handlowych i reguł negocjacyjnych.
• Umiejętność pracy w stresujących warunkach
• Otwartość i komunikatywność
• Duża motywacja do pracy
• Umiejętność zarządzania swoją pracą w czasie i wysoka samoorganizacja
• Umiejętność samodzielnego poszukiwania potencjalnych Klientów
• Zdolność do pracy w grupie
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA
Do założenia tej grupy zainspirowała mnie ogólna postawa Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej.