Umiejętności
Negocjacje kontraktu
Global Sourcing
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
zaopatrzenie
zakupy
Strategic Sourcing
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Supply Management
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zakupów
AMZ-BIS Sp. z o. o.
- zapewnienie ciągłości produkcji przez zabezpieczenie niezbędnych produktów i usług,
- dbałość o stany minimalne,
- kontrola realizacji procesu zamówienia,
- wyszukiwanie nowych dostawców,
- negocjacje warunków i terminów dostaw.
Branża automotive, produkcja pojazdów specjalnych i autobusów.
- dbałość o stany minimalne,
- kontrola realizacji procesu zamówienia,
- wyszukiwanie nowych dostawców,
- negocjacje warunków i terminów dostaw.
Branża automotive, produkcja pojazdów specjalnych i autobusów.
Specjalista ds. marketingu
- bieżący kontakt z agencjami reklamowymi, drukarniami w zakresie produkcji materiałów BTL oraz negocjacje warunków dostaw,
- przygotowywanie zawartości materiałów reklamowych (tekst, grafika),
- organizacja targów i imprez plenerowych (lokalizacja stoiska, zabudowa, organizacji wyjazdów dla pracowników firmy),
- pozyskiwanie nowych dostawców.
Branża automotive, produkcja pojazdów wojskowych, specjalnych i autobusów.
- przygotowywanie zawartości materiałów reklamowych (tekst, grafika),
- organizacja targów i imprez plenerowych (lokalizacja stoiska, zabudowa, organizacji wyjazdów dla pracowników firmy),
- pozyskiwanie nowych dostawców.
Branża automotive, produkcja pojazdów wojskowych, specjalnych i autobusów.
account manager
- pozyskiwanie klientów,
- poszukiwanie dostawców,
- prezentacja produktów,
- przygotowywanie oferty,
- negocjacje,
- sprzedaż.
Branża informatyczna, sprzedaż oprogramowania, sprzętu IT oraz usług.
- poszukiwanie dostawców,
- prezentacja produktów,
- przygotowywanie oferty,
- negocjacje,
- sprzedaż.
Branża informatyczna, sprzedaż oprogramowania, sprzętu IT oraz usług.
area sales manager
- pozyskiwanie klientów,
- poszukiwanie dostawców,
- opracowywanie materiałów marketingowych,
- prezentacja produktów,
- przygotowywanie oferty,
- negocjacje,
- sprzedaż.
branża: urządzenia i linie do produkcji spożywczej - piekarniczej, cukierniczej, owocowo - warzywnej.
- poszukiwanie dostawców,
- opracowywanie materiałów marketingowych,
- prezentacja produktów,
- przygotowywanie oferty,
- negocjacje,
- sprzedaż.
branża: urządzenia i linie do produkcji spożywczej - piekarniczej, cukierniczej, owocowo - warzywnej.
pracownik biurowy
P.P.H.U. Stepol
- udział w targach, tworzenie materiałów reklamowych,
- członek zespołu HACCP ds. technicznych,
- koordynacja prac serwisowych urządzeń produkcyjnych,
- dobór maszyn i narzędzi do produkcji,
- zaopatrzenie (non food),
- kontakt z klientami B2B, B2C,
- pozyskiwanie zamówień,
- fakturowanie,
- administracja siecią komputerową.
Branża - produkcja spożywcza.
- członek zespołu HACCP ds. technicznych,
- koordynacja prac serwisowych urządzeń produkcyjnych,
- dobór maszyn i narzędzi do produkcji,
- zaopatrzenie (non food),
- kontakt z klientami B2B, B2C,
- pozyskiwanie zamówień,
- fakturowanie,
- administracja siecią komputerową.
Branża - produkcja spożywcza.
Szkolenia i kursy
- prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
- ekologia, ergonomia, optymalizacja
- informatyka, internet, technologie.
- zwierzęta,
- informatyka, internet, technologie.
- zwierzęta,
Inne
- entuzjazm,
- lojalność,
- postawa pro-kliencka,
- zaangażowanie,
- prawo jazdy kat. B
- lojalność,
- postawa pro-kliencka,
- zaangażowanie,
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
NLP Events
Naszym celem jest dostarczenie miłośnikom technik NLP, zainteresowanych pogłębianiem swej wiedzy i umiejętności w tym temacie, szerokiej informacji na temat nadchodzących szkoleń, warsztatów i konfere
przedstawiciele.pl
osoby poszukujące pracowników do działów sprzedaży i obsługi klienta oraz kandydaci
www.strefa-handlowca.pl
Przemysł ogłoszenia
sprzedaż i kupno maszyn, urządzeń, cześci; wyprzedaż, nadwyżki magazynowe; wszelkie usługi dla przemysłu; konferencje, targi, zdarzenia wokół przemysłu.