Umiejętności
Umiejętności analityczne
Coaching
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Prawo jazdy
Ekonomika
Finanse
Kierowanie ludźmi
Marketing
Mentoring
Microsoft Excel
Administracja biura
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
PowerPoint
Public Relations
Obsługa urządzeń biurowych
Sprzedaż
Uczciwość
Doświadczenie zawodowe
Call Center Supervisor
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy 15-20 osobowej grupy Agentów;
- realizowanie założonych planów sprzedażowych oraz jak najwyższych KPI’s;
- współpraca z działami HR, Szkoleń, Quality Control i Customer Service;
- rozliczanie agentów z osiąganych wyników;
- przygotowanie i analizowanie raportów oraz prezentowanie dla Call Center Menagera;
- motywowanie podległego zespołu;
- prowadzenie szkoleń oraz coachingów;
- przygotowywanie nowych agentów do pracy;
- wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań;
Dodatkowe obowiązki:
- planowanie pracy w call center dla 70 osób(tworzenie grafiku, jak również narzędzi niezbędnych do tego);
- udział w tworzeniu ofert dla Agentów;
- okresowo prowadzenie rekrutacji na stanowisko – Młodszego specjalisty ds. sprzedaży;
- okresowe prowadzenie szkoleń wstępnych.
- koordynowanie pracy 15-20 osobowej grupy Agentów;
- realizowanie założonych planów sprzedażowych oraz jak najwyższych KPI’s;
- współpraca z działami HR, Szkoleń, Quality Control i Customer Service;
- rozliczanie agentów z osiąganych wyników;
- przygotowanie i analizowanie raportów oraz prezentowanie dla Call Center Menagera;
- motywowanie podległego zespołu;
- prowadzenie szkoleń oraz coachingów;
- przygotowywanie nowych agentów do pracy;
- wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań;
Dodatkowe obowiązki:
- planowanie pracy w call center dla 70 osób(tworzenie grafiku, jak również narzędzi niezbędnych do tego);
- udział w tworzeniu ofert dla Agentów;
- okresowo prowadzenie rekrutacji na stanowisko – Młodszego specjalisty ds. sprzedaży;
- okresowe prowadzenie szkoleń wstępnych.
wystawiono
Daniel został wybrany w drodze rekrutacji wewnętrznej na stanowisko supervisora grupy konsultantów. Bardzo cenię sobie współpracę z Danielem, zawsze można na nim polegac, jest ambitny, szybko się uczy, cały czas poszerza swoją wiedzę nowymi pomysłami, myślę że jest to bardzo cenny nabytek naszej firmy.
wystawiono
Daniela poznałam jeszcze, gdy pracował na tzw. "słuchawce". Zawsze oddany pracy, osiągał jedne z najlepszych wyników sprzedażowych. Jego praca przyniosła owoce - został supervisorem. W świetny sposób radzi sobie z nowym stanowiskiem - nie ma dla niego problemów w postaci zarządzania ludźmi, z którymi jeszcze chwilę wcześniej piastował to samo stanowisko. Doskonałe opanowanie, umiejętność analitycznego interpretowania wyników sprzedaży i wydarzeń im towarzyszących sprawiają, że Daniel jest pełnym profesjonalistą. Szybko chłonie nową wiedzę, jest ambitny, a przy tym nie traci swojej swojskości i poczucia humoru. Daniel, jestem pewna, że dużo osiągnięć przed Tobą!
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy