Daniel Jasiński

"Nigdy nie pracowałem — to, co robiłem, zawsze było przyjemnością" Thomas Edison
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Coaching Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Prawo jazdy Ekonomika Finanse Kierowanie ludźmi Marketing Mentoring Microsoft Excel Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja PowerPoint Public Relations Obsługa urządzeń biurowych Sprzedaż Uczciwość

Doświadczenie zawodowe

Studio Moderna Polska Sp. z o.o.
Call Center Supervisor
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy 15-20 osobowej grupy Agentów;
- realizowanie założonych planów sprzedażowych oraz jak najwyższych KPI’s;
- współpraca z działami HR, Szkoleń, Quality Control i Customer Service;
- rozliczanie agentów z osiąganych wyników;
- przygotowanie i analizowanie raportów oraz prezentowanie dla Call Center Menagera;
- motywowanie podległego zespołu;
- prowadzenie szkoleń oraz coachingów;
- przygotowywanie nowych agentów do pracy;
- wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań;
Dodatkowe obowiązki:
- planowanie pracy w call center dla 70 osób(tworzenie grafiku, jak również narzędzi niezbędnych do tego);
- udział w tworzeniu ofert dla Agentów;
- okresowo prowadzenie rekrutacji na stanowisko – Młodszego specjalisty ds. sprzedaży;
- okresowe prowadzenie szkoleń wstępnych.
Elżbieta Pietrzak
Elżbieta Pietrzak · współpracownik
wystawiono
Daniel został wybrany w drodze rekrutacji wewnętrznej na stanowisko supervisora grupy konsultantów. Bardzo cenię sobie współpracę z Danielem, zawsze można na nim polegac, jest ambitny, szybko się uczy, cały czas poszerza swoją wiedzę nowymi pomysłami, myślę że jest to bardzo cenny nabytek naszej firmy.
Agata Sosnowska
Agata Sosnowska · współpracownik
wystawiono
Daniela poznałam jeszcze, gdy pracował na tzw. "słuchawce". Zawsze oddany pracy, osiągał jedne z najlepszych wyników sprzedażowych. Jego praca przyniosła owoce - został supervisorem. W świetny sposób radzi sobie z nowym stanowiskiem - nie ma dla niego problemów w postaci zarządzania ludźmi, z którymi jeszcze chwilę wcześniej piastował to samo stanowisko. Doskonałe opanowanie, umiejętność analitycznego interpretowania wyników sprzedaży i wydarzeń im towarzyszących sprawiają, że Daniel jest pełnym profesjonalistą. Szybko chłonie nową wiedzę, jest ambitny, a przy tym nie traci swojej swojskości i poczucia humoru. Daniel, jestem pewna, że dużo osiągnięć przed Tobą!
Linea Directa Communication
Starszy specjalista ds. sprzedaży
-aktywna sprzedaż produktów firmy przez telefon do obecnych klientów
-cross-selling i after–selling

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, licencjackie
Akademia Obrony Narodowej w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Grupy

EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.