Daniel Dudziński
Kierownik ds. Klientów Kluczowych, EXATEL SA
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Zarządzanie kluczowymi klientami
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Telekomunikacja
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu
- koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu Przedstawicieli Handlowych
- przydzielanie zadań handlowcom i dopilnowywanie ich realizacji
- przygotowanie raportów oraz oceny rezultatów działań zespołu
- realizacja celów biznesowych i oczekiwanego poziomu jakości obsługi podległego zespołu
- przydzielanie zadań handlowcom i dopilnowywanie ich realizacji
- przygotowanie raportów oraz oceny rezultatów działań zespołu
- realizacja celów biznesowych i oczekiwanego poziomu jakości obsługi podległego zespołu
Account Manager Advanced
- realizacja sprzedaży usług według ustalonych planów sprzedażowych
- aktywne pozyskiwanie klientów na usługi Crowley Data Poland (klient biznesowy)
- budowanie długoterminowych związków partnerskich z klientami
- aktualizowanie baz danych klientów Crowley Data Poland
- obsługa posprzedażna klientów firmy
- tworzenie i podtrzymywanie wizerunku firmy
- raportowanie wyników sprzedaży
- tworzenie ofert i prowadzenie korespondencji z kontrahentami
- przygotowywanie sprawozdań z wybranych zakresów prowadzonych czynności
- aktywne pozyskiwanie klientów na usługi Crowley Data Poland (klient biznesowy)
- budowanie długoterminowych związków partnerskich z klientami
- aktualizowanie baz danych klientów Crowley Data Poland
- obsługa posprzedażna klientów firmy
- tworzenie i podtrzymywanie wizerunku firmy
- raportowanie wyników sprzedaży
- tworzenie ofert i prowadzenie korespondencji z kontrahentami
- przygotowywanie sprawozdań z wybranych zakresów prowadzonych czynności
Szkolenia i kursy
26-27 listopada 2013 uczestnictwo w szkoleniu "Handlowiec jako menedżer własnej sprzedaży"
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Inne
Zajęcie pierwszego miejsca w konkursie "Handlowiec Roku" - najwyższe wyniki sprzedaży w 2011 r.
Prawo jazdy kat. A, B
Prawo jazdy kat. A, B