Daniel B Drożdż

Marketing w Domeny.pl / H88

Wypowiedzi

  • Daniel B Drożdż
    Wpis na grupie Copywriters w temacie prośba o opinie / 'Inne oliwki są do pupy'
    27.09.2011, 13:47

    Dzięki za opinie.

    Uspokoję - oczywiście do obrotu trafia inny slogan.
    Ten z kolei wydał mi się ciekawym tematem do rozmowy - i nauki.

  • Daniel B Drożdż
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie germanofilia 2011 - nowy trend?
    27.09.2011, 10:04

    Nie o "germanizację marketingu" pytałem, ale o modę na Niemcy.
    LOL

    Piotr Kamil W.:
    Michał Pijet:
    Dariusz G.:
    Michał Pijet:
    Dariusz G.:

    I tym sposobem, od prostego zapytania o germanizację (LOL) marketingu, doszliśmy do debat o wojnie i braterstwie.
    Od zawsze wiedziałem, że marketerzy to istne omnibusy ;)

  • Daniel B Drożdż
    Wpis na grupie Copywriters w temacie prośba o opinie / 'Inne oliwki są do pupy'
    26.09.2011, 21:34

    Tworzę slogan dla lidera hiszpańskich oliwek stołowych.
    Czy zaryzykowalibyście takie hasło: "Inne oliwki są do pupy" ?

    Tłumaczę ideę:
    Oliwki, gdyby posłużyć się najczęstszymi słowami kluczowymi w Adwords, kojarzone są częściej z oliwkami do ciała, do pupy niemowlaków, itp, a dopiero na drugim miejscu z np. hiszpańskimi oliwkami stołowymi.

    Grupa celu: kobiety, +35, +100.000, wyższe, +2000zł

  • Daniel B Drożdż
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie germanofilia 2011 - nowy trend?
    26.09.2011, 21:23

    OK, "mody na Niemcy" nie zaobserwowano.
    Pozostaje udać się do Lidla na "Tydzień niemiecki", w Katowicach kupić sobie bluzkę z napisem "Oberschlesien" i wpaść na dowolny przepełniony festiwal, gdzie grać będą DJ-e z Berlina ;)

    Może jeszcze nie trend, ale węszę niszę...

  • Daniel B Drożdż
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie germanofilia 2011 - nowy trend?
    25.09.2011, 13:24

    Co do etykiet- racja, mała ilość więc nie opłaca się robić wersji polsko-języcznej. Ale czy nie opłaca się również robić plakatów reklamowych po polsku?

    Nie o tym mówię. Mówię o tym, że te napoje idą - i że sprzedają niemieckość, i to jest coś "cool". A więc czyżby niemieckość była trendy?

    (I bez żadnych polsko-niemieckich animozji. Stricktly business.)

  • Daniel B Drożdż
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie germanofilia 2011 - nowy trend?
    25.09.2011, 09:51

    Dr. Go, Fritz Kola... - niemieckie napoje sprzedawane z nazwami/etykietami i sloganami po niemiecku, z szatą wpasowaną w stylistykę ogólnie-pojętego niemieckiego elektro.

    Czy myślicie, że mamy do czynienia z czymś więcej niż klubowym produktem - a mianowicie nowym trendem - na fali popularności niemieckiej sceny elektronicznej - 'germanofilią 2011'?

  • Daniel B Drożdż
    Wpis na grupie Copywriters w temacie Co sądzicie o haśle Grant'sa?
    24.09.2011, 15:58

    Hasło tak poprawne, że aż szkoda cokolwiek tu pisać... :)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do