Szkolenia i kursy
,,Marketingowe i Psychologiczne Techniki Sprzedaży"- Business
Consulting,
,,Profesjonalne Techniki Sprzedaży i ABC Merchandisingu"- Grupa Fokus,
,,Negocjacje Merchandisingowe"- Personel Profit,
,,Skuteczny Trener Wewnętrzny" – Berndson,
,,Efektywny Kierownik - Przywództwo w praktyce"- Akronim,
"Coaching w dziale handlowym" - Infor - Media Poland,
"Syndrom wypalenia zawodowego" - Infor - Media Poland.
Consulting,
,,Profesjonalne Techniki Sprzedaży i ABC Merchandisingu"- Grupa Fokus,
,,Negocjacje Merchandisingowe"- Personel Profit,
,,Skuteczny Trener Wewnętrzny" – Berndson,
,,Efektywny Kierownik - Przywództwo w praktyce"- Akronim,
"Coaching w dziale handlowym" - Infor - Media Poland,
"Syndrom wypalenia zawodowego" - Infor - Media Poland.
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Zainteresowania
Jazda na rowerze, sztuki walki/Kick-Boxing, fotografia amatorska, kino, motoryzacja
Inne
- dobra organizacja pracy, terminowość, kreatywność,
- umiejętność samodzielnego podejmowania trudnych decyzji,
- wiedza i praktyczna znajomość branży FMCG, doświadczenie we współpracy z klientami indywidualnymi, hurtowymi i sieciowymi
- wysokie umiejętności prezentacji produktu, zdolności negocjacyjne
- umiejętność utrzymywania długofalowych kontaktów z klientami, umiejętność pozyskiwania nowych klientów
- analiza potrzeb szkoleniowych,
- projektowanie i realizacja szkoleń
- ocena rozwoju pracowników
- coaching
- analiza sprzedaży i audyt
- umiejętność zarządzania grupą sprzedawców z nastawieniem na realizację celów,
- umiejętności samodzielnej pracy, jak również współpracy w zespole,
- łatwa i szybka adaptacja w nowym środowisku, elastyczność,
- dobra znajomość pakietu MS Office oraz EBI Mobile.
- wygłaszanie prelekcji podczas konferencji -Dział Sprzedaży Marriott /2009 "Jak znaleźć i zatrzymać najlepszych handlowców"
- umiejętność samodzielnego podejmowania trudnych decyzji,
- wiedza i praktyczna znajomość branży FMCG, doświadczenie we współpracy z klientami indywidualnymi, hurtowymi i sieciowymi
- wysokie umiejętności prezentacji produktu, zdolności negocjacyjne
- umiejętność utrzymywania długofalowych kontaktów z klientami, umiejętność pozyskiwania nowych klientów
- analiza potrzeb szkoleniowych,
- projektowanie i realizacja szkoleń
- ocena rozwoju pracowników
- coaching
- analiza sprzedaży i audyt
- umiejętność zarządzania grupą sprzedawców z nastawieniem na realizację celów,
- umiejętności samodzielnej pracy, jak również współpracy w zespole,
- łatwa i szybka adaptacja w nowym środowisku, elastyczność,
- dobra znajomość pakietu MS Office oraz EBI Mobile.
- wygłaszanie prelekcji podczas konferencji -Dział Sprzedaży Marriott /2009 "Jak znaleźć i zatrzymać najlepszych handlowców"