Umiejętności
kreatywność
Strategia marketingowa
Rozwój osobisty
Otwartość
komunikatywność
Zaangażowanie
otwartość na nowe wyzwania
Znajomość branży FMCG
znajmość technik sprzedaży
Obsługa Klienta Kluczowego
prawo jazdy kat. A, B, C, D, B+E, C+E, D+E,
karta zawodowego kierowcy
własne pomysly autorskie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- Rozwój sprzedaży produktów brandowych u kluczowych klientów
- Wdrażanie planów oraz promocji centralnych u klientów sieciowych FMCG
- Opieka nad powierzonymi klientami centralnymi
- Planowanie i egzekucja budżetów promocyjnych
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych z sieciami na poziomie centrali: E.Leclerc, Spar,
Stokrotka, Lewiatan, Delikatesy Centrum
- Uczestnictwo w targach, spotkaniach, konferencjach
- Terminowe planowanie pracy i jego wykonanie
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników sieci MT,
- Przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków handlowych,
- Podpisywanie umów handlowych,
- Podejmowanie inicjatyw zwiększających efektywność działań sprzedażowych,
- Współorganizowanie promocji, gazetek i akcji trade marketingowych,
- Zarządzanie budżetami i rozliczanie współpracy z klientami,
- Rozwijanie długoterminowych relacji z obecnymi partnerami handlowymi,
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji,
- Przygotowywanie prezentacji na spotkania z klientami.
- Wdrażanie planów oraz promocji centralnych u klientów sieciowych FMCG
- Opieka nad powierzonymi klientami centralnymi
- Planowanie i egzekucja budżetów promocyjnych
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych z sieciami na poziomie centrali: E.Leclerc, Spar,
Stokrotka, Lewiatan, Delikatesy Centrum
- Uczestnictwo w targach, spotkaniach, konferencjach
- Terminowe planowanie pracy i jego wykonanie
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników sieci MT,
- Przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków handlowych,
- Podpisywanie umów handlowych,
- Podejmowanie inicjatyw zwiększających efektywność działań sprzedażowych,
- Współorganizowanie promocji, gazetek i akcji trade marketingowych,
- Zarządzanie budżetami i rozliczanie współpracy z klientami,
- Rozwijanie długoterminowych relacji z obecnymi partnerami handlowymi,
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji,
- Przygotowywanie prezentacji na spotkania z klientami.
Key Account Representative
- Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży,
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych z sieciami na poziomie centrali: E.Leclerc, SPAR, Stokrotka, Lewiatan - praca KAM ( negocjacje, rozmowy roczne, warunki handlowe, nowe umowy, kontrakty katalogowe, wprowadzanie nowości ),
- Przygotowywanie ofert i prezentacji,
- Sporządzanie raportów i analiz,
- Analizowanie działań konkurencji w rynku MT i TT
- Szkolenie nowo przyjętych pracowników na PH - rynek MT i TT,
- Organizowanie akcji promocyjnych,
- Planowanie dodatkowych ekspozycji paletowych,
- Skuteczne egzekwowanie zadań - kalendarz KAM
- Mocne działania lokalne, (własne pomysły),
- Analizowanie działania konkurencji na rynku,
- Działania ponadnormatywne w sieciach MT
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych z sieciami na poziomie centrali: E.Leclerc, SPAR, Stokrotka, Lewiatan - praca KAM ( negocjacje, rozmowy roczne, warunki handlowe, nowe umowy, kontrakty katalogowe, wprowadzanie nowości ),
- Przygotowywanie ofert i prezentacji,
- Sporządzanie raportów i analiz,
- Analizowanie działań konkurencji w rynku MT i TT
- Szkolenie nowo przyjętych pracowników na PH - rynek MT i TT,
- Organizowanie akcji promocyjnych,
- Planowanie dodatkowych ekspozycji paletowych,
- Skuteczne egzekwowanie zadań - kalendarz KAM
- Mocne działania lokalne, (własne pomysły),
- Analizowanie działania konkurencji na rynku,
- Działania ponadnormatywne w sieciach MT
Key Account Manager
Sedar S.A. -GrupaDrosed (Kurczak Zagrodowy)
• Rozwój sprzedaży produktów brandowych u kluczowych klientów
• Realizacja planów sprzedażowych
• Przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków handlowych
• Podpisywanie umów handlowych
• Podejmowanie inicjatyw zwiększających efektywność działań sprzedażowych.
• Współorganizowanie promocji, gazetek i akcji trade marketingowych
• Zarządzanie budżetami i rozliczanie współpracy z klientami
• Rozwijanie długoterminowych relacji z obecnymi partnerami handlowymi.
• Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji.
• przygotowywanie prezentacji na spotkania z klientami
• Realizacja planów sprzedażowych
• Przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków handlowych
• Podpisywanie umów handlowych
• Podejmowanie inicjatyw zwiększających efektywność działań sprzedażowych.
• Współorganizowanie promocji, gazetek i akcji trade marketingowych
• Zarządzanie budżetami i rozliczanie współpracy z klientami
• Rozwijanie długoterminowych relacji z obecnymi partnerami handlowymi.
• Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji.
• przygotowywanie prezentacji na spotkania z klientami
Sales Representative modern trade Drosed S.A
- kategoria konserwy
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży,
- -prowadzenie negocjacji warunków handlowych z kupcami sieci na poziomie centrali :E.Leclerc ,Piotr i Paweł, Intermarche, Dino Polska.
- przygotowywanie ofert i prezentacji
- sporządzanie raportów i analiz,
- nadzorowanie pracy serwisantów
- organizowanie akcji promocyjnych
-szkolenie i motywowanie nowo przyjętych przedstawicieli handlowych
- planowanie i realizacja dodatkowych ekspozycji paletowych
- skuteczne egzekwowanie zadań centralnych - kalendarz promocji
-mocne działania lokalne (własne pomysły)
- analizowanie działania konkurencji na rynku
-działania ponadnormatywne poparte wieloma wyróżnieniami
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży,
- -prowadzenie negocjacji warunków handlowych z kupcami sieci na poziomie centrali :E.Leclerc ,Piotr i Paweł, Intermarche, Dino Polska.
- przygotowywanie ofert i prezentacji
- sporządzanie raportów i analiz,
- nadzorowanie pracy serwisantów
- organizowanie akcji promocyjnych
-szkolenie i motywowanie nowo przyjętych przedstawicieli handlowych
- planowanie i realizacja dodatkowych ekspozycji paletowych
- skuteczne egzekwowanie zadań centralnych - kalendarz promocji
-mocne działania lokalne (własne pomysły)
- analizowanie działania konkurencji na rynku
-działania ponadnormatywne poparte wieloma wyróżnieniami
przełożony
wystawiono
Daniel jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne. Potrafi pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą sumienną i zaangażowaną w pracę, powierzone zadania wykonuje dokładnie i systematycznie.
Daniel jest osobą ambitną, która chętnie się uczy i jest otwarta na nowe wyzwania.
Daniel jest osobą ambitną, która chętnie się uczy i jest otwarta na nowe wyzwania.
Przedstawiciel Handlowy ds. kanału nowoczesnego
-odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży,
- przygotowywanie ofert i prezentacji
- sporządzanie raportów i analiz,
- kontrola pracy serwisantów
- organizowanie akcji promocyjnych
- planowanie i realizacja dodatkowych ekspozycji paletowych
- skuteczne egzekwowanie zadań centralnych - kalendarz promocji
-mocne działania lokalne (własne pomysły)
- analizowanie działania konkurencji na rynku
-działania ponadnormatywne poparte wieloma wyróżnieniami
- przygotowywanie ofert i prezentacji
- sporządzanie raportów i analiz,
- kontrola pracy serwisantów
- organizowanie akcji promocyjnych
- planowanie i realizacja dodatkowych ekspozycji paletowych
- skuteczne egzekwowanie zadań centralnych - kalendarz promocji
-mocne działania lokalne (własne pomysły)
- analizowanie działania konkurencji na rynku
-działania ponadnormatywne poparte wieloma wyróżnieniami
Kierowca Autobusu w Międzynarodowych liniach pasazerskich-okresowa współpraca
międzynarodowe liniowe przewozy pasażerskie Polska Niemcy, Polska-Anglia ,umowa zlecenie.
Projekty
Szkolenia i kursy
Szkolenie z certyfikatem ,, Zarządzanie działaniami sprzedażowymi"
RC business Lublin oraz wiele innych w poprzednich zakładach pracy.
RC business Lublin oraz wiele innych w poprzednich zakładach pracy.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Inne
Zainteresowania
Motoryzacja , lotnictwo , wolontariat, podróże ,narty , basen.
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)