Wypowiedzi
-
Co klienci myślą o szkoleniach z emarketingu? Przekonaj się sam.
http://www.bonavigator.pl/emarketing-szkolenie.html- 14.06.2017, 12:47
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Jak finalizować sprzedaż? Praktycznie.
http://www.bonavigator.pl/finalizacja-sprzedazy.html- 6.06.2017, 16:02
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Kampania promocji sprzedaży bez obniżania cen? To możliwe.
http://www.bonavigator.pl/raz-dwa-trzy-niska-cena-stra...- 1.06.2017, 12:56
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Co jesteś w stanie zrobić aby poznać myśli, emocje i motywacje klienta?
http://www.bonavigator.pl/badania-rynku-umysl-klienta-...- 11.05.2017, 14:38
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Antyzespół - co to takiego? Dlaczego manager napotyka na opór w kierowaniu zespołem pracowniczym.
http://www.bonavigator.pl/zarzadzanie-zespolem-w-fazie...- 9.05.2017, 10:33
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Czy to możliwe aby istniejące systemy ocen pracowniczych wymagały zmiany? Zapraszamy do lektury artykułu naszej trenerki - Anety Ropek.
więcej »- 28.04.2017, 12:02
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTWARTE W 2017:
KWIECIEŃ
11 kwietnia
TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
20-21 kwietnia
TRADE MARKETING. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży
20-21 kwietnia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji
24 kwietnia
PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
24-25 kwietnia
PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS Excel
25-26 kwietnia
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
26 kwietnia
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
26 kwietnia
TECHNIKI OBRONY CENY
27-28 Kwietnia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań
MAJ
10 maja
PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
11-12 maja
TRADE MARKETING. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży
12 maja
SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
15-16 maja
CATEGORY MANAGEMENT W E-COMMERCE
17 maja
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
17 maja
ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
17-18 maja
MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
18-19 maja
NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
18-19 maja
PROBLEM SOLVING. Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów w zarządzaniu produkcją
22-23 maja
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego
24 maja
POZYSKIWANIE KLIENTÓW (Prospecting). Szkolenie handlowe
25-26 maja
KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
25-26 maja
ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
29-30 maja
MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
29-30 maja
POMIAR EFEKTYWNOŚCI. Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu
31 maja
WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTWARTE W 2017:
MARZEC 2017
8 marca
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
9-10 marca
TRADE MARKETING. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży
13 marca
NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
13 marca
PR PRODUKTOWY (Public Relations Produktu). Jak wykorzystać PR w zarządzaniu produktem?
15 marca
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. Psychologia Klienta
16-17 marca
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
22 marca
POZYSKIWANIE KLIENTÓW (Prospecting). Szkolenie handlowe
23-24 marca
KAIZEN - 5S, PVM, Gniazda Produkcyjne i OPF, KANBAN, SMED, TPM nowoczesne narzędzia zarządzania produkcją
23-24 marca
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
27-28 marca
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów
27 marca
5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
28 marca
SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
29 marca
WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH
29 marca
ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
KWIECIEŃ
3 kwietnia
STORYTELLING W SPRZEDAŻY
3-4 kwietnia
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
4-5 kwietnia
ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
5 kwietnia
ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
6-7 kwietnia
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
11 kwietnia
TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
20-21 kwietnia
TRADE MARKETING. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży
20-21 kwietnia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji
25-26 kwietnia
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
26 kwietnia
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
26 kwietnia
TECHNIKI OBRONY CENY
27-28 Kwietnia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
Chcemy zaprezentować Państwu referencje naszego Klienta ze szkolenia zamkniętego "Logistyczna obsługa klienta" przeprowadzonego dla działu obsługi klienta VNH Fabryka Grzejników / Rettig Heating Sp. z o.o..
więcej »- 5.01.2017, 12:06
-
ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTWARTE W 2017:
STYCZEŃ 2017
12-13 stycznia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji
18 stycznia
WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH, czyli Warsztaty dla Zawodowców
18 stycznia
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
19-20 stycznia
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
19-20 stycznia
Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań
25 stycznia
TECHNIKI OBRONY CENY
25 stycznia
ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
25-26 stycznia
Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
26-27 stycznia
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
27 stycznia
STORYTELLING W SPRZEDAŻY
30-31 stycznia
Pomiar Efektywności, Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu
LUTY 2017
1 lutego
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. Psychologia Klienta
2-3 lutego
MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
2-3 lutego
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów
6-7 lutego
ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
8 lutego
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
8 lutego
PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
9-10 lutego
PROBLEM SOLVING. Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów w zarządzaniu produkcją
13 lutego
SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
14-15 lutego
KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
16-17 lutego
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego
16-17 lutego
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
22 lutego
ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
23-24 lutego
NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
27-28 lutego
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
Lubimy dostawać referencje. "W związku z powyższym rekomendujemy B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. jako kompetentnego oraz odpowiedzialnego partnera w zakresie organizacji i prowadzenia szkoleń dla pracowników."
więcej »- 30.12.2016, 15:10
-
Nasz ekspert w zakresie zarządzania zakupami w firmie - Marcin Mielniczuk przeprowadził 8 i 9 grudnia szkolenie otwarte "Zarządzanie dostawcami. Szkolenie dla działów zakupów". Pod koniec szkolenia jego uczestnicy ocenili w anonimowych ankietach przebieg zajęć. Ocenie podlegały wiadomości... więcej »
- 29.12.2016, 11:18
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute