Wypowiedzi
-
Szkolenie z zarządzania szkoleniami. Ciekawe, prawda?
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/planowanie...- 3.04.2014, 16:23
-
trzeba się pochwalić
http://www.bonavigator.pl/aktualnosci/szkolenie-z-zarz...- 28.03.2014, 15:19
-
http://szkolenia-sprzedaz.com/matematyczna-kwestia-zbi...
Baza wiedzy dla handlowców i menedżerów sprzedaży już ruszyła. Wykorzystujemy ją głównie jako narzędzia poszkoleniowego wsparcia rozwoju naszych klientów i uczestników.- 26.03.2014, 15:26
-
ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:
KWIECIEŃ 2014
2 kwietnia
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców
2 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW (KRAKÓW)
3 kwietnia
Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta. Metody zwiększenia skuteczności sprzedaży (Kraków)
4 kwietnia
Sprzedaż telefoniczna. Telemarketing (Kraków)
3-4 kwietnia
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
3-4 kwietnia
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
7-8 kwietnia
MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
9 kwietnia
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe
9 kwietnia
Zbijanie i radzenie sobie z obiekcjami klienta
10-11 kwietnia
Pomiar Efektywności, Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu
10-11 kwietnia
BRAND MANAGEMENT (Zarządzanie Marką). Branding jako strategia rozwoju marki
14-15 kwietnia
Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
16 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW
16 kwietnia
Techniki efektywnej sprzedaży
24 kwietnia
KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
24-25 kwietnia
NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:
KWIECIEŃ 2014
2 kwietnia
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców
2 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW (KRAKÓW)
3 kwietnia
Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta. Metody zwiększenia skuteczności sprzedaży (Kraków)
4 kwietnia
Sprzedaż telefoniczna. Telemarketing (Kraków)
3-4 kwietnia
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
3-4 kwietnia
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
7-8 kwietnia
MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
9 kwietnia
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe
9 kwietnia
Zbijanie i radzenie sobie z obiekcjami klienta
10-11 kwietnia
Pomiar Efektywności, Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu
10-11 kwietnia
BRAND MANAGEMENT (Zarządzanie Marką). Branding jako strategia rozwoju marki
14-15 kwietnia
Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
16 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW
16 kwietnia
Techniki efektywnej sprzedaży
24 kwietnia
KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
24-25 kwietnia
NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
dołączył do nas nowy trener Pan Dariusz Misztal http://www.bonavigator.pl/trenerzy/art-95.html
- 24.03.2014, 11:43
-
Bartosz Skierkowski dołączył do grona trenerów B&O NAVIGATOR http://www.bonavigator.pl/trenerzy/art-93.html liczę na udaną współpracę
- 19.03.2014, 11:38
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Szanowni Państwo !!!
Nasza firma obchodzi w tym roku 13-lecie istnienia.
Dla nas trzynastka wcale nie jest pechowa, a wręcz przeciwnie, przynosi same pozytywne zmiany.
Miło nam, że Klienci od tylu lat darzą nas zaufaniem, a nowatorskie szkolenia, które organizujemy na najwyższym poziomie,... więcej »- 18.03.2014, 10:18
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy HRowcy idą z GoldenLine na
-
ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:
KWIECIEŃ 2014
2 kwietnia
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców
2 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW (KRAKÓW)
3 kwietnia
Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta. Metody zwiększenia skuteczności sprzedaży (Kraków)
4 kwietnia
Sprzedaż telefoniczna. Telemarketing (Kraków)
3-4 kwietnia
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
3-4 kwietnia
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
7-8 kwietnia
MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
9 kwietnia
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe
9 kwietnia
Zbijanie i radzenie sobie z obiekcjami klienta
10-11 kwietnia
Pomiar Efektywności, Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu
10-11 kwietnia
BRAND MANAGEMENT (Zarządzanie Marką). Branding jako strategia rozwoju marki
14-15 kwietnia
Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
16 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW
16 kwietnia
Techniki efektywnej sprzedaży
24 kwietnia
KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
24-25 kwietnia
NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:
KWIECIEŃ 2014
2 kwietnia
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców
2 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW (KRAKÓW)
3 kwietnia
Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta. Metody zwiększenia skuteczności sprzedaży (Kraków)
4 kwietnia
Sprzedaż telefoniczna. Telemarketing (Kraków)
3-4 kwietnia
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
3-4 kwietnia
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
7-8 kwietnia
MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
9 kwietnia
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe
9 kwietnia
Zbijanie i radzenie sobie z obiekcjami klienta
10-11 kwietnia
Pomiar Efektywności, Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu
10-11 kwietnia
BRAND MANAGEMENT (Zarządzanie Marką). Branding jako strategia rozwoju marki
14-15 kwietnia
Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
16 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW
16 kwietnia
Techniki efektywnej sprzedaży
24 kwietnia
KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
24-25 kwietnia
NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:
MARZEC 2014
12 marca
Profesjonalna obsługa klienta
12 marca
Techniki sprzedaży usług
13-14 marca
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego
19 marca
Przejmowanie klientów konkurencji
19 marca
Techniki zwiększania wartości sprzedaży
20-21 marca
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI
20-21 marca
Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży
24-25 marca
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
25 marca
Prawne Aspekty Obsługi Reklamacji po ZMIANACH w 2014
26 marca
Pozyskiwanie klientów – prospecting
26 marca
Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta. Metody zwiększenia skuteczności sprzedaży
27-28 marca
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
27-28 marca
Merchandising. Zasady, Techniki, Strategie
KWIECIEŃ 2014
2 kwietnia
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców
2 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW (KRAKÓW)
3 kwietnia
Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta. Metody zwiększenia skuteczności sprzedaży (Kraków)
4 kwietnia
Sprzedaż telefoniczna. Telemarketing (Kraków)
3-4 kwietnia
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
3-4 kwietnia
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
7-8 kwietnia
MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
9 kwietnia
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe
9 kwietnia
Zbijanie i radzenie sobie z obiekcjami klienta
10-11 kwietnia
Pomiar Efektywności, Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu
10-11 kwietnia
BRAND MANAGEMENT (Zarządzanie Marką). Branding jako strategia rozwoju marki
14-15 kwietnia
Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
16 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW
16 kwietnia
Techniki efektywnej sprzedaży
24 kwietnia
KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
24-25 kwietnia
NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:
LUTY 2014
5 lutego
Typologia klientów, jako narzędzie zwiększające sprzedaż
6-7 lutego
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów
12 lutego
Profesjonalne techniki obrony ceny
12 lutego
Zarządzanie relacjami z klientem kluczowym
19 lutego
Psychologia Sprzedaży. Szkolenie dla handlowców
19 lutego
Obsługa trudnego klienta
20-21 lutego
Szkolenie Zarządzanie Projektem. Warsztat Najlepszych Praktyk
20-21 lutego
Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
24-25 lutego
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
26 lutego
Sprzedaż telefoniczna. Telemarketing
26 lutego
Wywieranie wpływu w negocjacjach
27-28 lutego
Szkolenie Menedżerskie - Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań
27-28 lutego
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute