Daniel Bogusz

Prezes Zarządu, B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Wypowiedzi

  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia promocje last i first minute w temacie 35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute

  • Daniel Bogusz
    Wpis na mikroblogu Szkolenia dla firm
    Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study... więcej »
    • 4.07.2019, 12:18
  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe w Warszawie w temacie 35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE...
    4.07.2019, 12:15

    Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt.

    ZAŁOŻENIA DLA KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ

    Produkt: Maty treningowe dla szczeniąt.

    Ilość SKU: 2 (pakowane po 30 szt. i 60 szt.).

    Znaczenie dla marki / biznesu: produkty generujące 40% obrotu dla marki.

    Sezonowość: produkt raczej całoroczny z delikatnymi wzrostami sprzedaży w okresie wiosny i jesieni.

    Fakty:[/] produkt rzadko eksponowany w punktach sprzedaży - sprzedaż często odbywa się zza lady, dostępny w sklepach off-line i on-line. Szybka rotacja konsumentów, gdyż po okresie szczenięcym produkt nie będzie prawdopodobnie regularnie kupowany. Ewentualny powrót do produktu może nastąpić przy okazji nowych zachowań i potrzeb konsumenckich (starszy pies, podróże). Marka posiada w swoim portfolio również przysmaki, przekąski i artykuły higieniczne.

    [b]Cele biznesowe:


    Rozszerzenie grupy odbiorców poprzez znalezienie nowych zastosowań produktu (nie tylko szczenięta, ale i psy starsze oraz koty, produkt idealny podczas podróży, ale również jako podkładka pod miskę - wykorzystanie nowych zastosowań w komunikacji produktu, związane z cyklem życia produktu).
    Budowanie świadomości produktu.
    Szerokie dotarcie do nowych konsumentów za pomocą innych mechanizmów niż promocje cenowe.

    WYNIK KAMPANII - SPRZEDAŻ MAT TRENINGOWYCH 2016 VS 2015

    Obrazek


    35% wzrostu - sprzedaż do dystrybutora 2016 vs 2015.
    23% wzrostu - od dystrybutora do sklepów.

    JAK OSIĄGNIĘTO CEL?

    Wykorzystane mechanizmy promocyjne:

    friend - sell,
    keep - sell,
    cross - sell,
    new - sell.

    Jak osiągnięto cele biznesowe:

    Identyfikacja strategicznych kanałów dystrybucji i dostosowanie narzędzi trade marketingowych do tych kanałów.
    Określenie budżetu promocyjnego – potencjalny rabat % został przeliczony na złotówki a następnie pomnożony przez wolumen dał budżet jaki można było przeznaczyć na działania trade marketingowe.
    Rozszerzanie dystrybucji za pomocą nowych metod zaprezentowanych przedstawicielom handlowym, przeszkolenie zespołu sprzedażowego.
    Dobór narzędzi trade marketingowych z wykorzystaniem wyżej wymienionych mechanizmów promocyjnych i rozłożenie aktywności trade marketingowych na cały rok z uwzględnieniem sezonowości.
    Wyjście z komunikacją i działaniami trade marketingowymi poza tradycyjne punkty sprzedaży – wykorzystanie potencjału internetu (trade marketing on-line).

    AUTOR

    IZABELA BOHDAN - TALMONT

    Trener praktyk marketingu. Manager marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie działań trade marketingowych, zarządzania markami (branding), strategii marketingowych. W B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa prowadzi cieszące się dużym uznaniem szkolenia z trade marketingu, brand managementu, pricingu i inne. (Poznaj pełny biogram i portfolio szkoleniowe trenera).

  • Daniel Bogusz
    Wpis na mikroblogu Szkolenia dla firm
    Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów... więcej »
    • 2.07.2019, 11:16
  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia promocje last i first minute w temacie Jak zarządzać produktem?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute

  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe w Warszawie w temacie Jak zarządzać produktem?
    2.07.2019, 11:13

    Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produktem (product managementu). Autorką programu szkolenia z product managementu i trenerem prowadzącym warsztat była Pani Hanna Adamiak, trener praktyk, ekspert w zakresie marketingu.

    Pod koniec dwudniowych zajęć uczestnicy zostali poproszeni o wypełnienie dobrowolnej i anonimowej ankiety oceny szkolenia i trenera. Ocenie w skali 1-5 (1- ocena najniższa; 5 – ocena najwyższa) podlegały trzy elementy szkolenia z zarządzania produktem tj. wiadomości przekazywane podczas zajęć, przygotowanie trenera do warsztatu i sposób prowadzenia szkolenia.

    Jak uczestnicy oceniają szkolenie z product management?

    Z satysfakcją chcemy poinformować, że zarówno szkolenie jak i osoba trenera została bardzo dobrze oceniona przez osoby uczestniczące w szkoleniu "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów". Wyniki ankiet oceny przedstawiają się następująco:

    Wiadomości - 4,80 / 5,00.
    Przygotowanie do zajęć - 4,80 / 5,00.
    Sposób prowadzenia - 4,80 / 5,00.

    Średnia ocena szkolenia dla Product Managerów to 4,80 / 5,00. Uczestnicy, tak uzasadniali wystawione oceny:

    "Osoba o dużym doświadczeniu zawodowym. Dużo przykładów".
    "Profesjonalnie, rzetelnie ze zrozumieniem wszystko tłumaczone".
    "Bardzo ciekawie prowadzone zajęcia, motywowanie, kreatywność, podpowiadanie ciekawych rozwiązań".
    "Trener dobrze przygotowany, z ogromną wiedzą i łatwością jej przekazywania".
    "Miło i sympatycznie".

    Ankieta oceniająca szkolenie z product managementu zawierała również pytania zamknięte dotyczące tego:

    Czy szkolenie spełniło oczekiwania uczestników - 80% odpowiedzi twierdzących, że tak.
    Gotowości do polecenia szkolenia innym osobom z firmy - 100% uczestników jest skłonna polecić szkolenie swoim współpracownikom.
    Czy wiedzę i umiejętności nabyte podczas szkolenia zastosują w swojej pracy zawodowej - 80% odpowiedzi twierdzących, że tak.

    Dzięki wypowiedziom w ankietach wiemy również co w szkoleniu szczególnie podobało się uczestnikom:

    "Praca w grupach, konkretnych przykładach".
    "Całościowa wizja stanowiska poparta życiowymi sytuacjami i przykładami".
    "Ciekawe ćwiczenia i indywidualne podejście do problemów".
    "Przykłady z życia, ćwiczenia i analizy".
    "Wymiana praktycznych doświadczeń".

    Nie tylko szkolenie z zarządzania produktem

    Chcemy podziękować uczestnikom i trenerowi za zaangażowanie w trakcie szkolenia z zarządzania produktem. Cieszy nas, że wiedza i umiejętności przekazywane podczas warsztatu przyczynią się do podniesienia kompetencji zawodowych osób, które wzięły w nim udział. Wszystkich zainteresowanych szkoleniem "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" w formie otwartej zapraszamy do zapoznania się z terminami kolejnych edycji, które znajdują w zakładce "Szkolenia otwarte". Szkolenie z product managementu prowadzimy, z równym powodzeniem, też w formie zamkniętej dla grupy managerów i specjalistów jednej firmy. W zakładce "Szkolenia marketing" znajdują się pozostałe programy szkoleń z marketingu. Zachęcamy do zapoznania się z ich tematyką.

  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe w Warszawie w temacie Praktyczne szkolenie z zarządzania i obrotu paletami
    6.06.2019, 12:10

    Zarządzanie i obrót paletami, czyli gospodarka paletami to tematyka szkolenia otwartego przeprowadzonego przez w Warszawie przez B&O NAVIGATOR w dniu 11 kwietnia. Celem szkolenia było przekazanie uczestnikom wiedzy i podniesienie umiejętności niezbędnych do nowoczesnego i profesjonalnego zarządzania procesami gospodarki paletowej w przedsiębiorstwie w oparciu o standardy paletowe EPAL, UIC, EUR. Autorem programu szkolenia i trenerem prowadzącym zajęcia był Pan Krzysztof Wiak, trener praktyki zarządzania logistyką, w swojej karierze zawodowej i managerskiej związany z firmami organizującymi obrót paletami na rynku krajowym i zagranicznym.
    Oceny i opinie uczestników szkolenia z zarządzania paletami

    Pod koniec szkolenia "Zarządzanie i obrót paletami. Standardy EPAL, UIC, EUR" poprosiliśmy osoby w nim uczestniczące o wypełnienie krótkiej ankiety oceny szkolenia i trenera. Uczestnicy dokonali oceny trzech elementów szkolenia (wiadomości, przygotowania do zajęć, sposobu prowadzenia szkolenia) w skali 1-5 (1 ocena najniższa a 5 ocena najwyższa) oraz odpowiedzieli na kilka krótkich pytań otwartych i zamkniętych dotyczących ich odczuć i opinii o przebiegu szkolenia.

    Z satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie z gospodarki paletami prowadzone przez Pana Krzysztofa Wiaka uzyskało w ankiecie najwyższą możliwą ocenę tj. 5,00 na 5,00 możliwą. Uczestnicy zajęć tak pisemnie uzasadnili swoją ocenę:

    "Konkretne odpowiedzi na moje pytania",
    "Szkolenie ciekawe, przykłady życiowe",
    "Możliwość uzyskania odpowiedzi na każde pytanie",
    "Konkrety".

    Ankieta oceniające zawierała również pytania dotyczące tego czy zdaniem uczestników szkolenie spełniło ich oczekiwania (100% odpowiedzi, że tak) oraz pytanie czy wiedzę i umiejętności wyniesione ze szkolenia zastosują w pracy zawodowej (również 100% na tak).
    Jak podnieść swoje kompetencje w obrocie paletami?

    Cieszy na fakt, że kolejny raz przeprowadziliśmy bardzo dobrze przyjęte przez uczestników szkolenie z zarządzania paletami w standardach EPAL, UIC, EUR. Wszystkie osoby zainteresowane podniesieniem swoich kompetencji zawodowych w obszarze skutecznego zarządzania obrotem paletami zapraszamy na kolejne edycje szkolenia otwartego (szczegóły w zakładce Szkolenia Otwarte) lub zorganizowania zajęć w formie szkolenia zamkniętego tylko dla managerów i pracowników swoje firmy. Zarządzanie i obrót paletami nie wyczerpuje możliwości szkoleniowych B&O NAVIGATOR w segmencie kompetencji logistycznych. Pozostałe tematy szkoleń znajdziecie w kategorii "Szkolenia z logistyki". Zapraszamy do zapoznania się z programami.

  • Daniel Bogusz
    Wpis na mikroblogu Szkolenia dla firm
    Zarządzanie i obrót paletami, czyli gospodarka paletami to tematyka szkolenia otwartego przeprowadzonego przez w Warszawie przez B&O NAVIGATOR w dniu 11 kwietnia. Celem szkolenia było przekazanie uczestnikom wiedzy i podniesienie umiejętności niezbędnych do nowoczesnego i profesjonalnego... więcej »
    • 6.06.2019, 12:05
  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia promocje last i first minute w temacie Praktyczne szkolenie z zarządzania i obrotu paletami

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute

  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia promocje last i first minute w temacie Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute

  • Daniel Bogusz
    Wpis na mikroblogu Szkolenia dla firm
    Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"

    29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Zaplanowane szkolenia pozwolą uczestnikom podnosić... więcej »
    • 6.08.2018, 16:52
  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe w Warszawie w temacie Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu...
    6.08.2018, 16:51

    29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Zaplanowane szkolenia pozwolą uczestnikom podnosić kompetencje związane ze sprzedażą produktów i usług w segmencie B2B i B2C oraz obsługi klientów indywidualnych i biznesowych. Wśród umiejętności, które zdobędą uczestnicy szkoleń i zagadnień poruszanych na warsztatach są:

    Etapy wizyty handlowej
    Techniki efektywnej sprzedaży
    Standardy obsługi klienta
    Przejmowanie klientów konkurencji
    Typy klientów w sprzedaży i obsłudze klienta
    Zamykanie sprzedaży i domykanie klienta
    Techniki obrony ceny
    Profesjonalna obsługa klienta
    Psychologia sprzedaży i psychologia klienta
    Sprzedaż przez telefon

    Wszystkie szkolenia realizowane w projekcie mają charakter warsztatowy i są prowadzone przez trenerów praktyków sprzedaży z cenionej firmy szkoleniowej B&O NAVIGATOR. Organizator, aby utrzymać wysoki jakościowo standard szkoleń i ich warsztatowy charakter zdecydował się na ograniczenie liczby uczestników biorących udział w jednym szkoleniu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Same zgłoszenie ma wyjątkowo prostą procedurę ograniczoną do wypełnienia specjalnego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018”.

    Szczegółowy harmonogram szkoleń znajduje się na stronie http://szkolenia-otwarte.com.pl/harmonogram-szkolen-do...

  • Daniel Bogusz
  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia promocje last i first minute w temacie Udane i praktyczne szkolenie z zarządzania zespołem...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute

  • Daniel Bogusz
    Wpis na mikroblogu Szkolenia dla firm
    Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksperta B&O NAVIGATOR Panią Anetę Ropek. Szkolenie przeznaczone dla dyrektorów i kierowników sprzedaży przeprowadziliśmy w formie otwartej 24 i 25 sierpnia 2017r.... więcej »
    • 5.09.2017, 14:06
  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia promocje last i first minute w temacie Zarządzanie dostawcami w Lear Corporation Poland II

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute

  • Daniel Bogusz
    Wpis na mikroblogu Szkolenia dla firm
    Zarządzaniu dostawcami było poświęcone szkolenie zamknięte, które przeprowadziliśmy dla managerów i pracowników Lear Corporation Poland. Trenerem odpowiedzialnym za dostosowanie programu szkolenia do potrzeb uczestników i specyfiki ich pracy oraz prowadzącym warsztaty był Pan Marcin Mielniczuk.... więcej »
    • 4.09.2017, 12:04
  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia promocje last i first minute w temacie Proszę sprawdź jesienne edycje szkoleń. Możesz zyskać...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute

  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe w Warszawie w temacie Proszę sprawdź jesienne edycje szkoleń. Możesz zyskać...
    27.07.2017, 12:11

    ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTWARTE W 2017:

    Sprawdż jesienne edycje szkoleń. Możesz zaoszczędzić nawet 200zł.

    Weź udział w sierpniowym szkoleniu i odbierz voucher z 50% na szkolenie jesienne.

    SIERPIEŃ 2017

    18 siernia
    Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami

    21 sierpnia
    KPA (Kodeks postępowania administracyjnego) po nowelizacji 2017

    21 sierpnia
    SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH

    23 sierpnia
    PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce

    24-25 sierpnia
    ZARZĄDZANIE PROJEKTEM. Warsztat Najlepszych Praktyk

    24-25 sierpnia
    ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży

    28-29 sierpnia
    BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań

    28-29 sierpnia
    PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS Excel

    28-29 sierpnia
    ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów

    29 sierpnia
    PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW

    30 sierpnia
    STORYTELLING W SPRZEDAŻY

    30-31 sierpnia
    MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny

    30 sierpnia - 1 września
    GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa

    30 sierpnia - 1 września
    PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

    30 sierpnia - 1 września
    ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki

    WRZESIEŃ 2017

    6 września
    ZARZĄDZANIE I OBRÓT PALETAMI. Standardy EPAL, UIC, EUR

    7-8 września
    CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)

    7-8 września
    NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

    7-8 września
    ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole

    8 września
    LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA

    14-15 września
    PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

    14-15 września
    ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań

    14-15 września
    ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW (Supply Chain Management)

    21-22 września
    ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ

    21-22 września
    ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego

    21-22 września
    ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

    25 września
    KPA (Kodeks postępowania administracyjnego) po nowelizacji 2017

    28-29 września
    POMIAR EFEKTYWNOŚCI. Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu

    Zapraszamy
    B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • Daniel Bogusz
    Wpis na grupie Szkolenia promocje last i first minute w temacie Co myślą klienci o szkoleniu z emarketingu...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do