Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study... więcej »
- 4.07.2019, 12:18
-
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt.
ZAŁOŻENIA DLA KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ
Produkt: Maty treningowe dla szczeniąt.
Ilość SKU: 2 (pakowane po 30 szt. i 60 szt.).
Znaczenie dla marki / biznesu: produkty generujące 40% obrotu dla marki.
Sezonowość: produkt raczej całoroczny z delikatnymi wzrostami sprzedaży w okresie wiosny i jesieni.
Fakty:[/] produkt rzadko eksponowany w punktach sprzedaży - sprzedaż często odbywa się zza lady, dostępny w sklepach off-line i on-line. Szybka rotacja konsumentów, gdyż po okresie szczenięcym produkt nie będzie prawdopodobnie regularnie kupowany. Ewentualny powrót do produktu może nastąpić przy okazji nowych zachowań i potrzeb konsumenckich (starszy pies, podróże). Marka posiada w swoim portfolio również przysmaki, przekąski i artykuły higieniczne.
[b]Cele biznesowe:
Rozszerzenie grupy odbiorców poprzez znalezienie nowych zastosowań produktu (nie tylko szczenięta, ale i psy starsze oraz koty, produkt idealny podczas podróży, ale również jako podkładka pod miskę - wykorzystanie nowych zastosowań w komunikacji produktu, związane z cyklem życia produktu).
Budowanie świadomości produktu.
Szerokie dotarcie do nowych konsumentów za pomocą innych mechanizmów niż promocje cenowe.
WYNIK KAMPANII - SPRZEDAŻ MAT TRENINGOWYCH 2016 VS 2015
35% wzrostu - sprzedaż do dystrybutora 2016 vs 2015.
23% wzrostu - od dystrybutora do sklepów.
JAK OSIĄGNIĘTO CEL?
Wykorzystane mechanizmy promocyjne:
friend - sell,
keep - sell,
cross - sell,
new - sell.
Jak osiągnięto cele biznesowe:
Identyfikacja strategicznych kanałów dystrybucji i dostosowanie narzędzi trade marketingowych do tych kanałów.
Określenie budżetu promocyjnego – potencjalny rabat % został przeliczony na złotówki a następnie pomnożony przez wolumen dał budżet jaki można było przeznaczyć na działania trade marketingowe.
Rozszerzanie dystrybucji za pomocą nowych metod zaprezentowanych przedstawicielom handlowym, przeszkolenie zespołu sprzedażowego.
Dobór narzędzi trade marketingowych z wykorzystaniem wyżej wymienionych mechanizmów promocyjnych i rozłożenie aktywności trade marketingowych na cały rok z uwzględnieniem sezonowości.
Wyjście z komunikacją i działaniami trade marketingowymi poza tradycyjne punkty sprzedaży – wykorzystanie potencjału internetu (trade marketing on-line).
AUTOR
IZABELA BOHDAN - TALMONT
Trener praktyk marketingu. Manager marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie działań trade marketingowych, zarządzania markami (branding), strategii marketingowych. W B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa prowadzi cieszące się dużym uznaniem szkolenia z trade marketingu, brand managementu, pricingu i inne. (Poznaj pełny biogram i portfolio szkoleniowe trenera). -
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów... więcej »
- 2.07.2019, 11:16
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produktem (product managementu). Autorką programu szkolenia z product managementu i trenerem prowadzącym warsztat była Pani Hanna Adamiak, trener praktyk, ekspert w zakresie marketingu.
Pod koniec dwudniowych zajęć uczestnicy zostali poproszeni o wypełnienie dobrowolnej i anonimowej ankiety oceny szkolenia i trenera. Ocenie w skali 1-5 (1- ocena najniższa; 5 – ocena najwyższa) podlegały trzy elementy szkolenia z zarządzania produktem tj. wiadomości przekazywane podczas zajęć, przygotowanie trenera do warsztatu i sposób prowadzenia szkolenia.
Jak uczestnicy oceniają szkolenie z product management?
Z satysfakcją chcemy poinformować, że zarówno szkolenie jak i osoba trenera została bardzo dobrze oceniona przez osoby uczestniczące w szkoleniu "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów". Wyniki ankiet oceny przedstawiają się następująco:
Wiadomości - 4,80 / 5,00.
Przygotowanie do zajęć - 4,80 / 5,00.
Sposób prowadzenia - 4,80 / 5,00.
Średnia ocena szkolenia dla Product Managerów to 4,80 / 5,00. Uczestnicy, tak uzasadniali wystawione oceny:
"Osoba o dużym doświadczeniu zawodowym. Dużo przykładów".
"Profesjonalnie, rzetelnie ze zrozumieniem wszystko tłumaczone".
"Bardzo ciekawie prowadzone zajęcia, motywowanie, kreatywność, podpowiadanie ciekawych rozwiązań".
"Trener dobrze przygotowany, z ogromną wiedzą i łatwością jej przekazywania".
"Miło i sympatycznie".
Ankieta oceniająca szkolenie z product managementu zawierała również pytania zamknięte dotyczące tego:
Czy szkolenie spełniło oczekiwania uczestników - 80% odpowiedzi twierdzących, że tak.
Gotowości do polecenia szkolenia innym osobom z firmy - 100% uczestników jest skłonna polecić szkolenie swoim współpracownikom.
Czy wiedzę i umiejętności nabyte podczas szkolenia zastosują w swojej pracy zawodowej - 80% odpowiedzi twierdzących, że tak.
Dzięki wypowiedziom w ankietach wiemy również co w szkoleniu szczególnie podobało się uczestnikom:
"Praca w grupach, konkretnych przykładach".
"Całościowa wizja stanowiska poparta życiowymi sytuacjami i przykładami".
"Ciekawe ćwiczenia i indywidualne podejście do problemów".
"Przykłady z życia, ćwiczenia i analizy".
"Wymiana praktycznych doświadczeń".
Nie tylko szkolenie z zarządzania produktem
Chcemy podziękować uczestnikom i trenerowi za zaangażowanie w trakcie szkolenia z zarządzania produktem. Cieszy nas, że wiedza i umiejętności przekazywane podczas warsztatu przyczynią się do podniesienia kompetencji zawodowych osób, które wzięły w nim udział. Wszystkich zainteresowanych szkoleniem "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" w formie otwartej zapraszamy do zapoznania się z terminami kolejnych edycji, które znajdują w zakładce "Szkolenia otwarte". Szkolenie z product managementu prowadzimy, z równym powodzeniem, też w formie zamkniętej dla grupy managerów i specjalistów jednej firmy. W zakładce "Szkolenia marketing" znajdują się pozostałe programy szkoleń z marketingu. Zachęcamy do zapoznania się z ich tematyką. -
Zarządzanie i obrót paletami, czyli gospodarka paletami to tematyka szkolenia otwartego przeprowadzonego przez w Warszawie przez B&O NAVIGATOR w dniu 11 kwietnia. Celem szkolenia było przekazanie uczestnikom wiedzy i podniesienie umiejętności niezbędnych do nowoczesnego i profesjonalnego zarządzania procesami gospodarki paletowej w przedsiębiorstwie w oparciu o standardy paletowe EPAL, UIC, EUR. Autorem programu szkolenia i trenerem prowadzącym zajęcia był Pan Krzysztof Wiak, trener praktyki zarządzania logistyką, w swojej karierze zawodowej i managerskiej związany z firmami organizującymi obrót paletami na rynku krajowym i zagranicznym.
Oceny i opinie uczestników szkolenia z zarządzania paletami
Pod koniec szkolenia "Zarządzanie i obrót paletami. Standardy EPAL, UIC, EUR" poprosiliśmy osoby w nim uczestniczące o wypełnienie krótkiej ankiety oceny szkolenia i trenera. Uczestnicy dokonali oceny trzech elementów szkolenia (wiadomości, przygotowania do zajęć, sposobu prowadzenia szkolenia) w skali 1-5 (1 ocena najniższa a 5 ocena najwyższa) oraz odpowiedzieli na kilka krótkich pytań otwartych i zamkniętych dotyczących ich odczuć i opinii o przebiegu szkolenia.
Z satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie z gospodarki paletami prowadzone przez Pana Krzysztofa Wiaka uzyskało w ankiecie najwyższą możliwą ocenę tj. 5,00 na 5,00 możliwą. Uczestnicy zajęć tak pisemnie uzasadnili swoją ocenę:
"Konkretne odpowiedzi na moje pytania",
"Szkolenie ciekawe, przykłady życiowe",
"Możliwość uzyskania odpowiedzi na każde pytanie",
"Konkrety".
Ankieta oceniające zawierała również pytania dotyczące tego czy zdaniem uczestników szkolenie spełniło ich oczekiwania (100% odpowiedzi, że tak) oraz pytanie czy wiedzę i umiejętności wyniesione ze szkolenia zastosują w pracy zawodowej (również 100% na tak).
Jak podnieść swoje kompetencje w obrocie paletami?
Cieszy na fakt, że kolejny raz przeprowadziliśmy bardzo dobrze przyjęte przez uczestników szkolenie z zarządzania paletami w standardach EPAL, UIC, EUR. Wszystkie osoby zainteresowane podniesieniem swoich kompetencji zawodowych w obszarze skutecznego zarządzania obrotem paletami zapraszamy na kolejne edycje szkolenia otwartego (szczegóły w zakładce Szkolenia Otwarte) lub zorganizowania zajęć w formie szkolenia zamkniętego tylko dla managerów i pracowników swoje firmy. Zarządzanie i obrót paletami nie wyczerpuje możliwości szkoleniowych B&O NAVIGATOR w segmencie kompetencji logistycznych. Pozostałe tematy szkoleń znajdziecie w kategorii "Szkolenia z logistyki". Zapraszamy do zapoznania się z programami. -
Zarządzanie i obrót paletami, czyli gospodarka paletami to tematyka szkolenia otwartego przeprowadzonego przez w Warszawie przez B&O NAVIGATOR w dniu 11 kwietnia. Celem szkolenia było przekazanie uczestnikom wiedzy i podniesienie umiejętności niezbędnych do nowoczesnego i profesjonalnego... więcej »
- 6.06.2019, 12:05
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Zaplanowane szkolenia pozwolą uczestnikom podnosić... więcej »- 6.08.2018, 16:52
-
29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Zaplanowane szkolenia pozwolą uczestnikom podnosić kompetencje związane ze sprzedażą produktów i usług w segmencie B2B i B2C oraz obsługi klientów indywidualnych i biznesowych. Wśród umiejętności, które zdobędą uczestnicy szkoleń i zagadnień poruszanych na warsztatach są:
Etapy wizyty handlowej
Techniki efektywnej sprzedaży
Standardy obsługi klienta
Przejmowanie klientów konkurencji
Typy klientów w sprzedaży i obsłudze klienta
Zamykanie sprzedaży i domykanie klienta
Techniki obrony ceny
Profesjonalna obsługa klienta
Psychologia sprzedaży i psychologia klienta
Sprzedaż przez telefon
Wszystkie szkolenia realizowane w projekcie mają charakter warsztatowy i są prowadzone przez trenerów praktyków sprzedaży z cenionej firmy szkoleniowej B&O NAVIGATOR. Organizator, aby utrzymać wysoki jakościowo standard szkoleń i ich warsztatowy charakter zdecydował się na ograniczenie liczby uczestników biorących udział w jednym szkoleniu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Same zgłoszenie ma wyjątkowo prostą procedurę ograniczoną do wypełnienia specjalnego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018”.
Szczegółowy harmonogram szkoleń znajduje się na stronie http://szkolenia-otwarte.com.pl/harmonogram-szkolen-do... -
ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTWARTE W 2018:
Sprawdż letnie i jesienne edycje szkoleń. Możesz zaoszczędzić nawet 200zł.
CZERWIEC 2018
6-7 czerwca
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. STYL ZARZĄDZANIA i DELEGOWANIE ZADAŃ
11-12 czerwca
ZARZĄDZANIE OBSŁUGĄ KLIENTA
14-15 czerwca
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MANGERÓW
18-19 czerwca
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. PROFESJONALNE SZKOLENIE KUPIECKIE
22 czerwca
OBSŁUGA REKLAMACJI
25 czerwca
POZYSKIWANIE KLIENTÓW (PROSPECTING). SZKOLENIE HANDLOWE
28-29 czerwca
NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
28-29 czerwca
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. GOSPODARKA ZAPASAMI I LOGISTYKA ZAPASÓW
LIPIEC 2018
2 lipca
AUTOPREZENTACJA. TRENING ZARZĄDZANIA PIERWSZYM WRAZENIEM I EFEKTEM HALO
2-3 lipca
ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. STRATEGIE I NAJLEPSZE PRAKTYKI
5-6 lipca
GOSPODARKA MAGAZYNOWA.ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM I LOGISTYKA MAGAZYNOWA
5-6 lipca
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
5-6 lipca
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. SZKOLENIE DLA DYREKTORÓW I KIEROWNIKÓW SPRZEDAŻY
19-20 lipca
PRZYWÓDZTWO (LEADERSHIP).SZKOLENIE DLA PROFESJONALNYCH MANAGERÓW
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksperta B&O NAVIGATOR Panią Anetę Ropek. Szkolenie przeznaczone dla dyrektorów i kierowników sprzedaży przeprowadziliśmy w formie otwartej 24 i 25 sierpnia 2017r.... więcej »
- 5.09.2017, 14:06
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
Zarządzaniu dostawcami było poświęcone szkolenie zamknięte, które przeprowadziliśmy dla managerów i pracowników Lear Corporation Poland. Trenerem odpowiedzialnym za dostosowanie programu szkolenia do potrzeb uczestników i specyfiki ich pracy oraz prowadzącym warsztaty był Pan Marcin Mielniczuk.... więcej »
- 4.09.2017, 12:04
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute
-
ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTWARTE W 2017:
Sprawdż jesienne edycje szkoleń. Możesz zaoszczędzić nawet 200zł.
Weź udział w sierpniowym szkoleniu i odbierz voucher z 50% na szkolenie jesienne.
SIERPIEŃ 2017
18 siernia
Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
21 sierpnia
KPA (Kodeks postępowania administracyjnego) po nowelizacji 2017
21 sierpnia
SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
23 sierpnia
PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
24-25 sierpnia
ZARZĄDZANIE PROJEKTEM. Warsztat Najlepszych Praktyk
24-25 sierpnia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
28-29 sierpnia
BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań
28-29 sierpnia
PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS Excel
28-29 sierpnia
ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
29 sierpnia
PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
30 sierpnia
STORYTELLING W SPRZEDAŻY
30-31 sierpnia
MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
30 sierpnia - 1 września
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
30 sierpnia - 1 września
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów
30 sierpnia - 1 września
ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
WRZESIEŃ 2017
6 września
ZARZĄDZANIE I OBRÓT PALETAMI. Standardy EPAL, UIC, EUR
7-8 września
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
7-8 września
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
7-8 września
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole
8 września
LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA
14-15 września
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
14-15 września
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań
14-15 września
ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW (Supply Chain Management)
21-22 września
ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ
21-22 września
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego
21-22 września
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
25 września
KPA (Kodeks postępowania administracyjnego) po nowelizacji 2017
28-29 września
POMIAR EFEKTYWNOŚCI. Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu
Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia promocje last i first minute