Daniel Błażejewski

www.proadviser.pl
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Sprzedaż reklam Marketing B2B Reklama bannerowa Rozwój działalności Komunikatywność Digital Marketing Fotografia cyfrowa Facebook Facebook Fan Page Creation Facebook Fan Page Strategies Facebook Marketing Google Adwords Google Analytics Google Docs Google Maps Google Webmaster Tools Google+ reklama interaktywna Obsługa kluczowych klientów Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Komunikacja mobilna Negocjacje Reklama online Marketing internetowy Project Management Sales Social Marketing Social Media reklama w mediach społecznościowych Komunikacja w Social Media kosulting w mediach społecznościowych Social Media Marketing Monitoring Mediów Społecznościowych Strateg mediów społecznościowych sprzedaż rozwiązań Marketing Solutions reklama kierowana marketing szeptany YouTube Facebook ads Sprzedaż Obsługa klienta Womm Facebook - menedżer reklam B2B Sales YouTube ads Youtube - Zaawansowane zarządzanie kanałem Strategia Marketingowa B2B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ProAdviser.pl
Social Media Analyst & Ads Manager
Od tego momentu całkowicie pochłonęły mnie "internety" i social media. Ciągle się rozwijam i szkolę w zakresie wymienionym niżej.

14/h na dobę - jestem online.

Współpracuję bezpośrednio z klientami oraz agencjami interaktywnymi.

Obszary moich działań:

• FACEBOOK / INSTAGRAM

• niestandardowe kampanie facebook ads (fasttony.es)
• analityka kampanii facebook ads
• optymalizacja kampanii facebook ads
• audyty profili firmowych
• konsultacje
• strategia komunikacji
• analiza konkurencji
• profesjonalny copywriting (współpracuje ze znakomitymi copywriterami)
• transparentne i szczegółowe raporty działań uwzględniające dane z Google Analytics
• szkolenia z konfiguracji i optymalizacji kampanii Facebook, Instagram ADS.
• prowadzenie kampanii Lead Ads dla międzynarodowej firmy rekrutacyjnej z branży medycznej
• wprowadzenie marki na rynek PL (branża spożywcza)

Portfolio klientów udostępniam na prośbę.

Listę klientów oraz profili fanpage, które prowadzę udostępniam na życzenie. Obsługuje klientów z budżetami od kilkuset do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Oferty i rozwiązania dostosowuje do potrzeb każdego klienta indywidualnie.

• Google+ - autoryzacja profili firmowych, łączenie profili z wizytówką na Google Maps)
• YouTube - wiem jak opisać i otagować materiał aby Google nagrodził to wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania
• Google Analytics - jestem w stanie wyciągnąć stąd każdą informację o ruchu i działaniach na stronie klienta. Analiza, raporty i tabelki Excela to dla mnie czysta przyjemność

• Marketing Restauracji - jestem w stanie zaproponować takie rozwiązania i strategię promocji restauracji za pomocą konkretnych narzędzi, że w ciągu 3 miesięcy każda restauracja zwiększy swoje obroty. Success Story - klient w ciągu 6 miesięcy po rozpoczęciu działań promocyjnych uzyskał wzrost sprzedaży online o 140%.

• Word of Mouth Marketing - doskonale znam prawa i zasady, które trzeba przestrzegać prowadząc kampanie marketingu szeptanego. Przez kilka lat miałem przyjemność pracować na budżetach do kilku tysięcy złotych miesięcznie.

Na życzenie jestem w stanie dostarczyć referencje od klientów.
Logo
Key Account Manager / Social Media Manager
Agencja interaktywna
• Facebook: zakładanie, prowadzenie, administracja i moderacja profili fanpage klientów.
• Google+: zakładanie, prowadzenie, administracja i moderacja stron firmowych klientów oraz łączenie i autoryzacja profili z wizytówkami na Google Maps.

• Facebook ADS: konfiguracja i optymalizacja kampanii tak aby założony budżet jak najlepiej konwertował, a klient żeby uzyskał jak największy wskaźnik ROI. Zaawansowane raportowanie i estymacje.
Money.pl
Account Executive
Obowiązki te same co w firmie GoldenLine.

Dodatkowo:

• spotkania biznesowe z klientami
• tworzenie prezentacji sprzedażowych
• spotkania biznesowe z agencjami i domami reklamowymi
• negocjowanie warunków współpracy
• sprzedaż bazy mailingowej wydawcy

Cele sprzedażowe osiągałem na poziomie 70% - 120%
Goldenline
Account Manager
Tu nastąpił przełom. Poznałem zasady, mechanizmy emisji reklam w internecie oraz wspaniałych ludzi i mentorów z branży, za co zawsze będę wdzięczny.

• aktywne pozyskiwanie klientów B2B i budowanie długotrwałych relacji
• sprzedaż powierzchni reklamowych na łamach serwisu
• sprzedaż usług i produktów rekrutacyjnych
• planowanie, wdrażanie, raportowanie kampanii reklamowych
• spotkania biznesowe z klientami

Cele sprzedażowe osiągałem na poziomie 60-80%
Posiadam pisemne referencje od prezesa GoldenLine.
Logo
Doradca klienta / Koordynator obsługi klienta
pewna fima IT
Obowiązki te same co w firmie Optimus.

Dodatkowo:

• otworzenie 3 nowych punktów handlowych w Warszawie
• promocja nowych punktów handlowych w internecie (marketing szeptany)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• analiza konkurencji
• stworzenie koncepcji programu lojalnościowego
• optymalizacja sklepu internetowego
• własny program obsługi klienta po sprzedażowego
• budowa bazy CRM

Celowo nie ujawniam nazwy firmy ponieważ nie chcę być kojarzony z tym pracodawcą. Cele sprzedażowe osiągałem na poziomie 200% co w przypadku tego pracodawcy okazało się problemem.
Optimus S.A.
Zastępca kierownika
• sprzedaż i serwis notebooków, komputerów oraz peryferii
• sprzedaż oprogramowania i podzespołów komputerowych
• obsługa klientów indywidualnych i biznesowych
• tworzenie ofert handlowych
• tworzenie prezentacji oraz bannerów reklamowych
• uczestnictwo w przetargach BZP
• raportowanie i analiza wyników sprzedaży
• zarządzanie 4 osobowym zespołem handlowców
• aktywne pozyskiwanie klientów

Za osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedaży, po 3 miesiącach awansowałem na stanowisko Zastępcy kierownika. (wcześniej handlowiec)
Towing Sp. z o.o.
Administrator systemu
• administracja systemu do zarządzania parkingiem oraz monitoringiem
• szkolenia pracowników z obsługi systemu DESIGNA
• obsługa programu fakturującego Symfonia
(pierwsza praca)

Edukacja

Logo
Przetrwanie, doktoranckie
Szkoła Życia

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Zainteresowania

• Podróże kulinarne te małe i duże - planując wakacje używam Google Maps, a trasę ustalam zawsze tak aby wracać inną drogą, po drodze próbując potraw i specjałów z danego regionu.

• Góry - zawsze i wszędzie jestem gotów by pojechać w góry i w ciszy przejść przez wszystkie okoliczne szlaki, klamry i łańcuchy. Orla Perć i Schronisko w Dolinie Pięciu Stawów to miejsce do którego zawsze będę wracał.

• Reklama i psychologia reklamy - interesują mnie mechanizmy oddziaływania mediów na odbiorców reklam.

• Social Media - codziennie uczę się czegoś nowego, codziennie fenomen mediów społecznościowych mnie zaskakuje.

• Fotografia; grafika, obróbka zdjęć - zdarza mi się biegać z lustrem po ulicy i czasami zaciągnąć żonę do studia by popełnić kilka dobrych zdjęć.

• PC; modding, overlocking - standardowy pecet nie istnieje, trzeba go samemu złożyć i podkręcić, wtedy ma to sens.

• Audio-Video; kino domowe, car-audio - lubię chodzić do kina ale wolę w domu cieszyć się poprawnym obrazem i dźwiękiem takim jaki założył reżyser.

• Antyki - czyli meble z duszą, lubię się nimi otaczać w domu, lubię je oglądać i czuć na targu staroci. Każdy mebel to inna historia do opowiedzenia i to jest fascynujące.

Inne

[URL=http://s07.flagcounter.com/more/90V][IMG]http://s07.flagcounter.com/count/90V/bg=FFFFFF/txt=000000/border=CCCCCC/columns=5/maxflags=10/viewers=0/labels=0/[/IMG][/URL]

Grupy

Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Ad Fanatics
Ad Fanatics
Miłośnicy reklamy
AdGames
AdGames
AdGames - miejsce wymiany informacji na temat możliwości reklamowych gier i otoczenia gier.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Asfalt
Asfalt
Grupa podaje newsy i gości dyskusje na tematy motoryzacyjne.
AUDIOFIL
AUDIOFIL
Grupa dla ludzi szeroko interesujących się dobrą muzyką, sprzętem oraz zagadnienami ze świata audio.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznes na Warszawskiej Pradze
Biznes na Warszawskiej Pradze
Prowadzisz biznes, pracujesz, mieszkasz na prawej stronie Wisły?
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.