Umiejętności
Negocjacje kontraktu
E-commerce
Stosunki międzynarodowe
MS Project
Project Management
Social Media
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
eCommerce Project Manager
- prowadzenie projektu strategicznego mającego na celu wdrożenie nowej linii biznesowej oraz kompleksowego podejścia do oferty Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej dla klientów segmentu e-commerce
- współpraca ze spółkami Grupy Kapitałowej i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie wprowadzania oraz modyfikacji usług oraz określania i modyfikacji związanych z nimi procesów
- zarządzanie serwisem eFirma oferującego usługi hostingowe dla klienta detalicznego oraz biznesowego (współpraca z partnerem zewnętrznym, klientami wewnętrznymi organizacji, przygotowanie planu działań marketingowych, planów rozwoju, bieżące raportowanie sprzedaży)
- opracowywanie koncepcji nowych pomysłów biznesowych w obszarze e-commerce oraz KEP i logistyki
- tworzenie szczegółowych analiz i business case dla projektów obejmujących stronę przychodową i kosztową
- wsparcie merytoryczne z zakresu e-commerce dla organizacji
- przygotowywanie notatek i wypowiedzi prasowych - komunikacja zewnętrzna oraz wewnętrzna
- współpraca ze spółkami Grupy Kapitałowej i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie wprowadzania oraz modyfikacji usług oraz określania i modyfikacji związanych z nimi procesów
- zarządzanie serwisem eFirma oferującego usługi hostingowe dla klienta detalicznego oraz biznesowego (współpraca z partnerem zewnętrznym, klientami wewnętrznymi organizacji, przygotowanie planu działań marketingowych, planów rozwoju, bieżące raportowanie sprzedaży)
- opracowywanie koncepcji nowych pomysłów biznesowych w obszarze e-commerce oraz KEP i logistyki
- tworzenie szczegółowych analiz i business case dla projektów obejmujących stronę przychodową i kosztową
- wsparcie merytoryczne z zakresu e-commerce dla organizacji
- przygotowywanie notatek i wypowiedzi prasowych - komunikacja zewnętrzna oraz wewnętrzna
Buyer
- pozyskiwanie nowych kontrahentów w kraju i za granicą
- utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z kontrahentami
- organizacja akcji promocyjnych, w tym negocjowanie warunków handlowych, ustalenie cen sprzedaży, zapewnienie dostępności towaru, ustalenie warunków logistycznych oraz rozliczeniowych
- organizacja akcji wyprzedażowych z magazynu własnego
- rozwój portfolio kategorii zgodnie ze strategią zakupową oraz marketingową firmy
- realizacja założonych celów sprzedażowych oraz KPI
- monitoring konkurencji
- przygotowywanie raportów oraz analiz kosztowych
- utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z kontrahentami
- organizacja akcji promocyjnych, w tym negocjowanie warunków handlowych, ustalenie cen sprzedaży, zapewnienie dostępności towaru, ustalenie warunków logistycznych oraz rozliczeniowych
- organizacja akcji wyprzedażowych z magazynu własnego
- rozwój portfolio kategorii zgodnie ze strategią zakupową oraz marketingową firmy
- realizacja założonych celów sprzedażowych oraz KPI
- monitoring konkurencji
- przygotowywanie raportów oraz analiz kosztowych
Specjalista ds. handlowych
- rozwój portfolio produktów w sklepie internetowym poprzez współpracę z producentami
- monitoring konkurencji
- przygotowywanie raportów oraz analiz kosztowych
- zarządzanie sklepem internetowym oraz kontem firmowym w serwisie aukcyjnym
- współpraca z portalami zakupów grupowych i klubami zakupowymi oraz organizacja akcji promocyjnych w kanałach tych firm
- wykonywanie zadań księgowych
- zarządzanie działaniami marketingowymi firmy
- monitoring konkurencji
- przygotowywanie raportów oraz analiz kosztowych
- zarządzanie sklepem internetowym oraz kontem firmowym w serwisie aukcyjnym
- współpraca z portalami zakupów grupowych i klubami zakupowymi oraz organizacja akcji promocyjnych w kanałach tych firm
- wykonywanie zadań księgowych
- zarządzanie działaniami marketingowymi firmy
Buyer
- pozyskiwanie nowych kontrahentów w kraju i za granicą
- utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z kontrahentami
- organizacja akcji promocyjnych, w tym negocjowanie warunków handlowych, ustalenie cen sprzedaży, zapewnienie dostępności towaru, ustalenie warunków logistycznych oraz rozliczeniowych
- rozwój portfolio kategorii zgodnie ze strategią zakupową oraz marketingową firmy
- realizacja założonych celów sprzedażowych oraz KPI
- monitoring konkurencji
- utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z kontrahentami
- organizacja akcji promocyjnych, w tym negocjowanie warunków handlowych, ustalenie cen sprzedaży, zapewnienie dostępności towaru, ustalenie warunków logistycznych oraz rozliczeniowych
- rozwój portfolio kategorii zgodnie ze strategią zakupową oraz marketingową firmy
- realizacja założonych celów sprzedażowych oraz KPI
- monitoring konkurencji
Szkolenia i kursy
Kursy:
- Microsoft Office Project Podstawowy
- Metodyka zarządzania projektami PRINCE2® Foundation
Certyfikaty:
-PRINCE2® Foundation
- Microsoft Office Project Podstawowy
- Metodyka zarządzania projektami PRINCE2® Foundation
Certyfikaty:
-PRINCE2® Foundation
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.