Umiejętności
Active Directory
DNS
HTML
Linux
Microsoft Office
SQL
Wirtualizacja
Urządzenia mobilne
Administracja systemami
pomoc techniczna
Administracja sieci
Joomla! - biegła znajomość
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator aplikacji
BZKiW
Administracja systemem dla kierowców i przedstawicieli handlowych spółek:
- wsparcie 400 użytkowników mobilnych - urządzenia Intermec cn70, Honeywell cn70, Lenovo
- automatyzacja istotnych procesów
- analiza potrzeb, wprowadzanie zmian oraz testowanie rozwiązań
- wsparcie analityków i pracowników spółek w zakresie analizy i wprowadzania danych
Administracja systemami webowymi, opieka ponad 500 domenami podległych spółeki hostingiem firm zewnętrznych oraz DNS zewnętrzne i wewnętrzne.
Administracja systemem antywirusowym.
Pomoc w szerokim zakresie w zarządzaniu domeną oraz serwerem Exchange oraz przełącznikami sieciowymi - prawie administracja :).
Tworzenie raportów (reporting services Microsoft Visual Studio, BI) na potrzeby analityków, menedżerów, kierowników i zarządu.
Konfiguracja i administracja aplikacją Wiki Confluence - zarządzanie treścią i wiedzą firmy.
Analiza, tworzenie, modyfikacja oraz administracja intrnetem podległych spółek.
Obsługa zgłoszeń (telefonicznych, otrs, poczta elektroniczna) od użytkowników komputerów stacjonarnych i notebooków oraz telefonów, drukarek, skanerów, faksów, tacho i innych urządzeń elektronicznych. Pomoc zdalna i fizycznie w lokalizacji problemu. Diagnozowanie usterek, przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego. Obsługa systemu Citrix na poziomie użytkownika średnio-zaawansowanego.
Wsparcie dla użytkowników firm zewnętrznych - m.in. firm Bakoma (około 35 oddziałów w całej Polsce), Polskie Młyny (około 20 oddziałów w całej Polsce), Bioagra, Bioagra-Oil, Komagra.
Współpraca z dostawcami sprzętu i oprogramowania.
- wsparcie 400 użytkowników mobilnych - urządzenia Intermec cn70, Honeywell cn70, Lenovo
- automatyzacja istotnych procesów
- analiza potrzeb, wprowadzanie zmian oraz testowanie rozwiązań
- wsparcie analityków i pracowników spółek w zakresie analizy i wprowadzania danych
Administracja systemami webowymi, opieka ponad 500 domenami podległych spółeki hostingiem firm zewnętrznych oraz DNS zewnętrzne i wewnętrzne.
Administracja systemem antywirusowym.
Pomoc w szerokim zakresie w zarządzaniu domeną oraz serwerem Exchange oraz przełącznikami sieciowymi - prawie administracja :).
Tworzenie raportów (reporting services Microsoft Visual Studio, BI) na potrzeby analityków, menedżerów, kierowników i zarządu.
Konfiguracja i administracja aplikacją Wiki Confluence - zarządzanie treścią i wiedzą firmy.
Analiza, tworzenie, modyfikacja oraz administracja intrnetem podległych spółek.
Obsługa zgłoszeń (telefonicznych, otrs, poczta elektroniczna) od użytkowników komputerów stacjonarnych i notebooków oraz telefonów, drukarek, skanerów, faksów, tacho i innych urządzeń elektronicznych. Pomoc zdalna i fizycznie w lokalizacji problemu. Diagnozowanie usterek, przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego. Obsługa systemu Citrix na poziomie użytkownika średnio-zaawansowanego.
Wsparcie dla użytkowników firm zewnętrznych - m.in. firm Bakoma (około 35 oddziałów w całej Polsce), Polskie Młyny (około 20 oddziałów w całej Polsce), Bioagra, Bioagra-Oil, Komagra.
Współpraca z dostawcami sprzętu i oprogramowania.
Specjalista ds. informatyki
Administracja systemem myAvis dla kierowców (VS) i przedstawicieli handlowych:
- wsparcie dla ponad 300 użytkowników - urządzenia Intermec cn70, Intermec cn3, Intermec cn50, qtek, Honeywell Dolphin 6000 wraz z drukarkami
- automatyzacja istotnych procesów w systemach mobilnych
- testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji mobilnej i serwerowej
- obsługa baz danych
- zgłaszanie potrzeb nowych funkcjonalności do firmy zewnętrznej
- wsparcie dla analityków, działu obsługi klientów i działu kontroli wewnętrznej firmy Bakoma
- wyjazdy serwisowe (oddziały)
Administracja stroną intranetową firmy oraz podległych spółek.
Administracja systemem raportowania zdarzeń GPS. Pobieranie danych GPS z zewnętrznych źródeł.
Tworzenie raportów (reporting services Microsoft Visual Studio 2008) na potrzeby analityków, menedżerów, kierowników i zarządu.
Obsługa zgłoszeń od użytkowników urządzeń mobilnych - przedstawiciele handlowi i kierowcy-sprzedawcy firmy Bakoma:
- zdalna pomoc w codziennych problemach
- wdrażanie nowych rozwiązań sprzętowych
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie fizycznej naprawy urządzeń
- prezentacje i szkolenie dla użytkowników
Administracja i zarządzanie dostępem do usług katalogowych - protokół LDAP
Administracja systemem do pomiaru temperatur w podległych spółkach oraz generowania wykresów i informowania o zdarzeniach (Cacti). Informacja pobierana z urządzeń elektronicznych w różnych punktach firmy (switche oraz UPS). Służy m. in. do powiadamiania o zdarzeniach związanych z temperaturą oraz naładowaniu baterii w UPS`ach.
Konfiguracja i administracja aplikacją Wiki Confluence - zarządzanie treścią i wiedzą firmy.
Administracja aplikacją webową do przesyłania zdjęć (system stworzony w php oparty na plikach).
Administracja systemem dotproject (zarządzanie projektami i zadaniami) dla firmy Bakoma.
Administracja systemem kontaktów.
Obsługa systemu inwentaryzacyjnego OCS na poziomie administracyjnym.
Obsługa zgłoszeń (telefonicznych, otrs, poczta elektroniczna) od użytkowników komputerów stacjonarnych i notebooków oraz telefonów, drukarek, skanerów, faksów, tacho i innych urządzeń elektronicznych. Pomoc zdalna i fizycznie w lokalizacji problemu. Diagnozowanie usterek, przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego. Obsługa systemu Citrix na poziomie użytkownika średnio-zaawansowanego.
Wsparcie dla użytkowników firm zewnętrznych - m.in. firm Bakoma (około 35 oddziałów w całej Polsce), Polskie Młyny (około 20 oddziałów w całej Polsce), Bioagra, Bioagra-Oil, Komagra.
Współpraca z dostawcami sprzętu i oprogramowania.
- wsparcie dla ponad 300 użytkowników - urządzenia Intermec cn70, Intermec cn3, Intermec cn50, qtek, Honeywell Dolphin 6000 wraz z drukarkami
- automatyzacja istotnych procesów w systemach mobilnych
- testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji mobilnej i serwerowej
- obsługa baz danych
- zgłaszanie potrzeb nowych funkcjonalności do firmy zewnętrznej
- wsparcie dla analityków, działu obsługi klientów i działu kontroli wewnętrznej firmy Bakoma
- wyjazdy serwisowe (oddziały)
Administracja stroną intranetową firmy oraz podległych spółek.
Administracja systemem raportowania zdarzeń GPS. Pobieranie danych GPS z zewnętrznych źródeł.
Tworzenie raportów (reporting services Microsoft Visual Studio 2008) na potrzeby analityków, menedżerów, kierowników i zarządu.
Obsługa zgłoszeń od użytkowników urządzeń mobilnych - przedstawiciele handlowi i kierowcy-sprzedawcy firmy Bakoma:
- zdalna pomoc w codziennych problemach
- wdrażanie nowych rozwiązań sprzętowych
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie fizycznej naprawy urządzeń
- prezentacje i szkolenie dla użytkowników
Administracja i zarządzanie dostępem do usług katalogowych - protokół LDAP
Administracja systemem do pomiaru temperatur w podległych spółkach oraz generowania wykresów i informowania o zdarzeniach (Cacti). Informacja pobierana z urządzeń elektronicznych w różnych punktach firmy (switche oraz UPS). Służy m. in. do powiadamiania o zdarzeniach związanych z temperaturą oraz naładowaniu baterii w UPS`ach.
Konfiguracja i administracja aplikacją Wiki Confluence - zarządzanie treścią i wiedzą firmy.
Administracja aplikacją webową do przesyłania zdjęć (system stworzony w php oparty na plikach).
Administracja systemem dotproject (zarządzanie projektami i zadaniami) dla firmy Bakoma.
Administracja systemem kontaktów.
Obsługa systemu inwentaryzacyjnego OCS na poziomie administracyjnym.
Obsługa zgłoszeń (telefonicznych, otrs, poczta elektroniczna) od użytkowników komputerów stacjonarnych i notebooków oraz telefonów, drukarek, skanerów, faksów, tacho i innych urządzeń elektronicznych. Pomoc zdalna i fizycznie w lokalizacji problemu. Diagnozowanie usterek, przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego. Obsługa systemu Citrix na poziomie użytkownika średnio-zaawansowanego.
Wsparcie dla użytkowników firm zewnętrznych - m.in. firm Bakoma (około 35 oddziałów w całej Polsce), Polskie Młyny (około 20 oddziałów w całej Polsce), Bioagra, Bioagra-Oil, Komagra.
Współpraca z dostawcami sprzętu i oprogramowania.
Informatyk - Grupa Wdrożeń i IT
Automatyzacja istotnych procesów w systemach mobilnych
Wymierna pomoc przy wdrażaniu systemu mobilnego (myAvis firmy Kvados) wspomagającego pracę przedstawicieli i vansellerów dla Bakoma
Wsparcie dla kierowców-sprzedawców i przedstawicieli handlowych we wszelkich problemach w codziennej pracy z urządzeniami mobilnymi i aplikacjami na urządzeniach mobilnych - współpraca z działem obsługi kluczowych klientów dla Bakoma
Administracja i zarządzanie dostępem do usług katalogowych za pomocą protokołu LDAP
Wsparcie użytkowników w codziennej pracy (przede wszystkim zdalne), szkolenia użytkowników
Administracja systemem do pomiaru temperatur w podległych spółkach oraz generowania wykresów i informowania o zdarzeniach (Cacti). Informacja pobierana z urządzeń elektronicznych w różnych punktach firmy (switche oraz UPS). Służy m. in. do powiadamiania o zdarzeniach związanych z temperaturą oraz naładowaniu baterii w UPS`ach .
Aplikacja Wiki Confluence - zarządzanie treścią i wiedzą firmy. Konfiguracja i administracja.
Aplikacja webowa do przesyłania zdjęć (php).
System raportowania zdarzeń GPS. Pobieranie danych GPS z zewnętrznych źródeł. Uzupełnianie danych (DTS sql2008). Tworzenie raportów (reporting services Microsoft Visual Studio 2008).
Wymierna pomoc przy wdrażaniu systemu mobilnego (myAvis firmy Kvados) wspomagającego pracę przedstawicieli i vansellerów dla Bakoma
Wsparcie dla kierowców-sprzedawców i przedstawicieli handlowych we wszelkich problemach w codziennej pracy z urządzeniami mobilnymi i aplikacjami na urządzeniach mobilnych - współpraca z działem obsługi kluczowych klientów dla Bakoma
Administracja i zarządzanie dostępem do usług katalogowych za pomocą protokołu LDAP
Wsparcie użytkowników w codziennej pracy (przede wszystkim zdalne), szkolenia użytkowników
Administracja systemem do pomiaru temperatur w podległych spółkach oraz generowania wykresów i informowania o zdarzeniach (Cacti). Informacja pobierana z urządzeń elektronicznych w różnych punktach firmy (switche oraz UPS). Służy m. in. do powiadamiania o zdarzeniach związanych z temperaturą oraz naładowaniu baterii w UPS`ach .
Aplikacja Wiki Confluence - zarządzanie treścią i wiedzą firmy. Konfiguracja i administracja.
Aplikacja webowa do przesyłania zdjęć (php).
System raportowania zdarzeń GPS. Pobieranie danych GPS z zewnętrznych źródeł. Uzupełnianie danych (DTS sql2008). Tworzenie raportów (reporting services Microsoft Visual Studio 2008).
zleceniobiorca
Konfiguracja serwera z systemem Windows 2008 Server (usługi) oraz migracja użytkowników i przyłączenie komputerów do domeny.
Sprawdzenie konfiguracji serwisów pracujących na serwerze WS2008
- konfiguracja DHCP (poprawa efektywności działania i bezpieczeństwa)
- sprawdzenie usług DNS
- sprawdzenie i konfiguracja file serwera (poprawa szybkości działania oraz bezpieczeństwa
- sprawdzenie print serwera
- konfiguracja backupów dla dysków sieciowych i konfiguracji i danych serwera
Włączenie urządzeń do domeny, migracja użytkowników
- backup danych oraz przenoszenie danych na komputerach
- dołączenie komputerów z grupy roboczej do domeny
- zakładanie nowych użytkowników
Krótkie szkolenie
- szkolenie użytkowników
- omówienie usług uruchomionych na serwerze i ich funkcji, oraz sposobu konfiguracji
- omówienie konfiguracji i narzędzi do backupu
- omówienie narzędzia zewnętrznego do zarządzania użytkownikami
Sprawdzenie konfiguracji serwisów pracujących na serwerze WS2008
- konfiguracja DHCP (poprawa efektywności działania i bezpieczeństwa)
- sprawdzenie usług DNS
- sprawdzenie i konfiguracja file serwera (poprawa szybkości działania oraz bezpieczeństwa
- sprawdzenie print serwera
- konfiguracja backupów dla dysków sieciowych i konfiguracji i danych serwera
Włączenie urządzeń do domeny, migracja użytkowników
- backup danych oraz przenoszenie danych na komputerach
- dołączenie komputerów z grupy roboczej do domeny
- zakładanie nowych użytkowników
Krótkie szkolenie
- szkolenie użytkowników
- omówienie usług uruchomionych na serwerze i ich funkcji, oraz sposobu konfiguracji
- omówienie konfiguracji i narzędzi do backupu
- omówienie narzędzia zewnętrznego do zarządzania użytkownikami
Informatyk
Automatyzacja istotnych procesów w systemach mobilnych
Wymierna pomoc przy wdrażaniu systemu mobilnego (myAvis firmy Kvados) wspomagającego pracę przedstawicieli i vansellerów
Wsparcie dla kierowców-sprzedawców i przedstawicieli handlowych we wszelkich problemach w codziennej pracy z urządzeniami mobilnymi i aplikacjami na urządzeniach mobilnych - współpraca z działem obsługi kluczowych klientów
Wsparcie użytkowników w codziennej pracy (przede wszystkim zdalne)
Szkolenia użytkowników
Przygotowanie, konfiguracja i wdrożenie systemu do pomiaru temperatur oraz generowania wykresów i informowania o zdarzeniach. Informacja pobierana z urządzeń elektronicznych w różnych punktach firmy (switche oraz UPS). Służy m. in. do powiadamiania o zdarzeniach związanych z temperaturą oraz naładowaniu baterii w UPS`ach .
Przygotowanie, zaprogramowanie i wdrożenie programu do dystrybucji danych z tachografów cyfrowych
i dużo więcej...
Wymierna pomoc przy wdrażaniu systemu mobilnego (myAvis firmy Kvados) wspomagającego pracę przedstawicieli i vansellerów
Wsparcie dla kierowców-sprzedawców i przedstawicieli handlowych we wszelkich problemach w codziennej pracy z urządzeniami mobilnymi i aplikacjami na urządzeniach mobilnych - współpraca z działem obsługi kluczowych klientów
Wsparcie użytkowników w codziennej pracy (przede wszystkim zdalne)
Szkolenia użytkowników
Przygotowanie, konfiguracja i wdrożenie systemu do pomiaru temperatur oraz generowania wykresów i informowania o zdarzeniach. Informacja pobierana z urządzeń elektronicznych w różnych punktach firmy (switche oraz UPS). Służy m. in. do powiadamiania o zdarzeniach związanych z temperaturą oraz naładowaniu baterii w UPS`ach .
Przygotowanie, zaprogramowanie i wdrożenie programu do dystrybucji danych z tachografów cyfrowych
i dużo więcej...
informatyk
Wdrożenie i utrzymanie oraz wsparcie dla przedstawicieli handlowych w codziennej pracy z systemem mobilnym (MAH firmy Glen).
Pomoc użytkownikom pracującym na systemach win98 - xp, migracja z win 98 na 2000, administracja systemami windows 2000 serwer (DNS, DHCP, AD), administracja i praca NortonAV -> migracja na F-Secure`a, poczta, sieci, drukarki (Xerox, Printronix, HP), diagnozowanie usterek, przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego
F-Secure - administracja
Wymiana sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Wdrożenie systemu backupującego - administracja
Wdrożenie systemu faxowego (HylaFAX) - administracja
Pomoc zdalna (dojazdy, telefoniczna, vnc) użytkownikom zdalnym (oddziały na terenie całej polski) - sieć, windows xp, thunderbird, aplikacje dedykowane, drukarki (laserowe, atramentowe, termiczne)
Operacje na centrali telefonicznej, telekomunikacja (VoIP)
Opieka nad strukturą sieciową (również wireless)
Pomoc użytkownikom pracującym na systemach win98 - xp, migracja z win 98 na 2000, administracja systemami windows 2000 serwer (DNS, DHCP, AD), administracja i praca NortonAV -> migracja na F-Secure`a, poczta, sieci, drukarki (Xerox, Printronix, HP), diagnozowanie usterek, przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego
F-Secure - administracja
Wymiana sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Wdrożenie systemu backupującego - administracja
Wdrożenie systemu faxowego (HylaFAX) - administracja
Pomoc zdalna (dojazdy, telefoniczna, vnc) użytkownikom zdalnym (oddziały na terenie całej polski) - sieć, windows xp, thunderbird, aplikacje dedykowane, drukarki (laserowe, atramentowe, termiczne)
Operacje na centrali telefonicznej, telekomunikacja (VoIP)
Opieka nad strukturą sieciową (również wireless)
pracownik pomocy technicznej w dziale IT
Wsparcie dla użytkowników pracujących na systemach w98 - xp, poczta, oprogramowanie antywirusowe, office, sieć, drukarki
Diagnozowanie usterek, przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego
Praca z J.D. Edwards
Niebagatelny wpływ na kształt i termin oddania oprogramowania dla przedstawicieli handlowych - wdrożenie i administracja systemem wspomagającym sprzedaż (Ebi mobile firmy Anica System) (baza MSSQL), połączenie oprogramowania z systemem lokalizacji GPS, palmtopy iPAQ
Wsparcie dla oprogramowania dedykowanego dla kierowców - sprzedawców (na urządzeniach HandHeld - S4)
Pomoc użytkownikom zdalnym (dojazd, telefoniczna, vnc), sieci, win 98 - 2000, poczta
Diagnozowanie usterek, przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego
Praca z J.D. Edwards
Niebagatelny wpływ na kształt i termin oddania oprogramowania dla przedstawicieli handlowych - wdrożenie i administracja systemem wspomagającym sprzedaż (Ebi mobile firmy Anica System) (baza MSSQL), połączenie oprogramowania z systemem lokalizacji GPS, palmtopy iPAQ
Wsparcie dla oprogramowania dedykowanego dla kierowców - sprzedawców (na urządzeniach HandHeld - S4)
Pomoc użytkownikom zdalnym (dojazd, telefoniczna, vnc), sieci, win 98 - 2000, poczta
zleceniobiorca
Gminna Biblioteka Publiczna Teresin
Analiza, tworzenie, modyfikacja oraz administracja i pozycjonowanie strony www (php, java, mysql) dostosowane do potrzeb klienta. Strona tworzona od podstaw zgodnie z wytycznymi w3c.
Uruchomienie MAKWWW - aplikacja Biblioteki Narodowej do przeglądu pozycji książek przez stronę.
Administracja i konfiguracja sprzętu komputerowego. Szeroko pojęty helpdesk.
Uruchomienie MAKWWW - aplikacja Biblioteki Narodowej do przeglądu pozycji książek przez stronę.
Administracja i konfiguracja sprzętu komputerowego. Szeroko pojęty helpdesk.
Szkolenia i kursy
Szkolenie Modelowanie procesów biznesowych MPM (prowadzący Tomasz Szczepański - Suncode)
Szkolenie z licencjonowania Microsoft oraz zarządzanie oprogramowaniem (prowadzący Grzegorz Gmyrek - APN PROMISE S.A.)
Szkolenie Organizacja pracy w zespole.
Prezentacja systemu myAvis (urządzenia, aplikacja mobilna i serwerowa) - prowadzący Damian Starus
Szkolenie "Zarządzanie czasem" w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (prowadzący Dariusz Bawolski)
Szkolenie Polityka Regionalna i fundusze strukturalne UE (prowadzący Przemysław Dubel)
Szkolenie z zakresu zarządzania systemem ochrony antywirusowej F-Secure w środowisku sieci korporacyjnej
20.03.1997 - prawo jazdy kategorii B
Szkoła Muzyczna I stopnia im. F.Chopina w Sochaczewie - akordeon (http://www.muzyczna.e-sochaczew.pl/media/index.php?MediumID=125)
Szkolenie z licencjonowania Microsoft oraz zarządzanie oprogramowaniem (prowadzący Grzegorz Gmyrek - APN PROMISE S.A.)
Szkolenie Organizacja pracy w zespole.
Prezentacja systemu myAvis (urządzenia, aplikacja mobilna i serwerowa) - prowadzący Damian Starus
Szkolenie "Zarządzanie czasem" w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (prowadzący Dariusz Bawolski)
Szkolenie Polityka Regionalna i fundusze strukturalne UE (prowadzący Przemysław Dubel)
Szkolenie z zakresu zarządzania systemem ochrony antywirusowej F-Secure w środowisku sieci korporacyjnej
20.03.1997 - prawo jazdy kategorii B
Szkoła Muzyczna I stopnia im. F.Chopina w Sochaczewie - akordeon (http://www.muzyczna.e-sochaczew.pl/media/index.php?MediumID=125)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
- piłka nożna (bramkarz, piłkarz, trener) - bramkarz KS Teresin II (B klasa okręg Mazowiecki Zachodni), wcześniej bramkarz Bakoma Bielice (A klasa, B klasa, klasa okręgowa, okręg Płocki),
- muzyka. Perkusja, gitara - w tej kolejności. Perkusista w Ochotniczej Straży Pożarnej w Kaskach - wyjazdy i sukcesy międzynarodowe (Czechy, Niemcy, Szwajcaria) i krajowe, koncerty m. in. w Filharmonii Narodowej (http://www.mod-kaski.art.pl/index.php?action=history), perkusista w zespołach Reaktywacja, SuwDuh, obecnie Ruchome Obrazy
- komputery - Ubuntu, problemy Microsoftowe i wyzwania stawiane przez użytkowników, pracowników i szefów ;)
- BlackBerry, iPaq, Qtek, Intermec, Honeywell
- narzędzia Google (AdWords, Analytics, Narzędzia dla webmasterów)
- muzyka. Perkusja, gitara - w tej kolejności. Perkusista w Ochotniczej Straży Pożarnej w Kaskach - wyjazdy i sukcesy międzynarodowe (Czechy, Niemcy, Szwajcaria) i krajowe, koncerty m. in. w Filharmonii Narodowej (http://www.mod-kaski.art.pl/index.php?action=history), perkusista w zespołach Reaktywacja, SuwDuh, obecnie Ruchome Obrazy
- komputery - Ubuntu, problemy Microsoftowe i wyzwania stawiane przez użytkowników, pracowników i szefów ;)
- BlackBerry, iPaq, Qtek, Intermec, Honeywell
- narzędzia Google (AdWords, Analytics, Narzędzia dla webmasterów)
Organizacje
1996 - 2002 Młodzieżowa Orkiestra przy OSP Kaski - perkusja (wyjazdy zagraniczne, m. in. Szwajcaria, Niemcy, Czechy, koncerty m. in. w Filharmonii Narodowej, na Festiwalach i Przeglądach, koncerty na terenie kraju, okolicznościowe). Więcej informacji o Orkiestrze na stronach www.mod-kaski.art.pl oraz http://kaskionline.webpark.pl/indexx.php?dzial=osp&tekst=orkiestra.
1996 - 2002 Ochotnicza Straż Pożarna Kaski.
1996 - 2002 Ochotnicza Straż Pożarna Kaski.
Inne
Optimus S. A. - dwutygodniowe praktyki jako serwisant
Zawar - dwutygodniowe praktyki w firmie elektronicznej
tworzenie stron www (html, php, mysql)
Zawar - dwutygodniowe praktyki w firmie elektronicznej
tworzenie stron www (html, php, mysql)
Grupy
Języki Skryptowe
Grupa dla pasjonatów Języków Skryptowych takich jak Perl, Python, Ruby,SH, no i może jeszcze PHP, ale to tak na końcu :).
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)