Damian Sowa

Lider Zespołu, CBB Call Center

Doświadczenie zawodowe

CBB Call Center
Lider
Anna C.
Anna C. · współpracownik
wystawiono
Miałam tę przyjemność pracować z Damianem przez ostatnie kilka lat i szczerze przyznam, że życzyłabym sobie aby zawsze współpracować z tak merytorycznymi i koleżeńskimi osobami jak on. Sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność to kolejne jego cechy, które są gwarancją rzetelnie wykonanej przez niego pracy. Cenię w nim również opanowanie i wiedzę, która przekuwa się na ciekawe pomysły, bo dla mnie to człowiek demolka jeśli chodzi o kreatywność. Jak nikt inny potrafi znajdować nieszablonowe rozwiązania i szukać takich pomysłów, które najszybciej i najefektywniej prowadzą do celu. Na pierwszy rzut oka może zdawać się zdystansowany, ale przy bliższym poznaniu okazuje swe ciepłe oblicze.

Damianie - praca z Tobą była przyjemnością!
Pracodawco Damiana - > dbaj o takiego pracownika!
BIG Bank Gdański SA
Asystent
Administracja Kredytów, Księgowość, Skarbiec, Obsługa Klienta
Logo
praktykant
Agencja Marketingowa "Ambar"
Logo
praktykant
Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze

Szkolenia i kursy

Leadership – kierowanie i zarządzanie Zespołem,
Interaktywny trening umiejętności sprzedażowych (EIRK),
Sprzedaż metodą Sandlera.

Edukacja

Logo
Stosunki międzynarodowe - Handel zagraniczny, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.