Damian Pasieka

Europe Business Controller, Arctic Paper S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Airline Reservations Linie lotnicze Lotniska Lotnictwo Koszykówka BPO Mapowanie procesów biznesowych Call Center Rozwój Call Center Chargebacks Claims Resolution Centra kontaktowe CRM Doświadczenia klienta Zadowolenie klienta E-commerce Fraud Detection Analiza rynku Microsoft Excel Microsoft Office Negocjacje zarządzanie operacyjne Outsourcing usprawnianie procesów Property Damage Regulacje Sales Social Media Przywództwo w zespole Telemarketing Podróże Zarządzanie zasobami pracy Zarządzanie zespołem Sprzedaż Ubezpieczenia MS Excel MS Word Likwidacja szkód majątkowych ekrany akustyczne Call Centers noise barriers

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Arctic Paper SA
Europe Business Controller
Via Polonia SA
Key Account Manager
Analiza rynku pod kątem możliwości pozyskania zleceń projektowych i budowlanych
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i partnerami biznesowymi
Sprzedaż usług projektowych i budowlanych
Analiza dokumentacji technicznej i przetargowej
Monitorowanie cen materiałów i usług dostawców
Przygotowanie kosztorysów i wycen projektów
Negocjowanie warunków handlowych
Logo
Likwidator szkód
VIG Ekspert Vienna Insurance Group
Rejestracja szkód;
Prowadzenie postępowań odszkodowawczych i odwoławczych;
Weryfikacja kosztorysów i protokołów oględzin;
Decyzje odszkodowawcze;
Komunikacja i korespondencja ze stronami w sprawie;
Arvato Polska Sp. z o.o.
Starszy koordynator ds. zleceń specjalnych Contact Center
Zarządzanie i koordynowanie pracy trzech zespołów specjalistycznych;
Ustalanie i usprawnianie procesów podległych zespołów, oraz ich interakcji z Klientem i pracownikami Contact Center;
Udział w spotkaniach operacyjnych kierownictwa projektu;
Nadzór nad projektem pozyskiwania rozwiązań innowacyjnych od pracowników;
Arvato Polska Sp. z o.o.
Koordynator ds. zleceń specjalnych Contact Center
Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. transakcji finansowych;
Koordynacja pracy międzynarodowego zespołu obsługującego korespondencję z urzędami lotnictwa cywilnego krajów UE, organizacjami konsumenckimi i prawnymi;
Monitorowanie jakości pracy specjalistów;
Motywowanie zespołu;
Ustalanie i usprawnianie procesów zespołu specjalistów oraz całego Contact Center.
Arvato Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. transakcji finansowych Contact Center
Merytoryczna i procesowa kontrola płatności dokonywanych przez Contact Center;
Ocena zasadności roszczeń finansowych klientów i ich ostateczna autoryzacja;
Badanie przyczyn reklamacji transakcji dokonywanych kartami płatniczymi;
Korespondencja z organami nadzorującymi lotnictwo cywilne w krajach UE w zakresie skarg i reklamacji pasażerskich;
Obsługa skarg i reklamacji od organizacji konsumenckich i kancelarii adwokackich;
Obsługa publicznych skrzynek pocztowych managementu Klienta;
Obsługa social media: Twitter, getsatisfaction.com, wsparcie dla Facebook;
Weryfikacja i korekta błędów konsultantów Contact Center.
Arvato Polska Sp. z o.o.
Konsultant telefonicznej obsługi klienta
Telefoniczna i pisemna obsługa zapytań i reklamacji klientów w języku angielskim;
Rezerwacje biletów lotniczych;
Sprzedaż usług dodatkowych i promowanie partnerów biznesowych.
Phinance S.A.
Reprezentant
Sprzedaż produktów finansowych;
Budowa bazy klientów poprzez system poleceniowy;
Spotkania analityczne i doradcze z klientami

Szkolenia i kursy

- Letnia szkoła e-biznesu
- Mapowanie procesów
- Twórcze rozwiązywanie problemów
- Zarządzanie przez cele
- MS Excel – poziom zaawansowany
- Kierowanie zespołem i przywództwo
- Trudne rozmowy z pracownikami
- High Potentials – program rozwojowy arvato Polska dla przyszłej kadry menedżerskiej; w ramach programu zorganizowano cykl szkoleń i warsztatów w zakresie komunikacji w biznesie, negocjacji, wystąpień publicznych oraz sprzedaży

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo

Zainteresowania

- sport (aktywnie koszykówka, pływanie, bieganie)
- elektronika użytkowa i Internet
- rozwój miast (budownictwo, komunikacja, inwestycje, architektura)

Organizacje

Team attaché podczas Mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn Eurobasket 2009 (wolontariat)

Inne

- Kilkuletnie doświadczenie w wielokanałowej obsłudze klienta indywidualnego
- Zarządzanie zespołem 10-20 specjalistów
- Znajomość zagadnień prawa konsumenckiego w odniesieniu do branży lotniczej
- Doświadczenie w zakresie audytu roszczeń konsumentów i płatności elektronicznych
- Wiedza w obszarze zarządzania operacjami, jakością i zadowoleniem klienta
- Rzetelność potwierdzona kolejnymi awansami i nominacją do programu High Potentials
- Prawo jazdy kat. B od 2003 roku

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Koszykówka
Koszykówka
Dla wszystkich tych, którym ten sport jest bliski...
Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska
Poznań
Poznań
Zapraszam wszystkich Poznaniaków i wielbicieli miasta Poznania