Umiejętności
Airline Reservations
Linie lotnicze
Lotniska
Lotnictwo
Koszykówka
BPO
Mapowanie procesów biznesowych
Call Center
Rozwój Call Center
Chargebacks
Claims Resolution
Centra kontaktowe
CRM
Doświadczenia klienta
Zadowolenie klienta
E-commerce
Fraud Detection
Analiza rynku
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Outsourcing
usprawnianie procesów
Property Damage
Regulacje
Sales
Social Media
Przywództwo w zespole
Telemarketing
Podróże
Zarządzanie zasobami pracy
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Ubezpieczenia
MS Excel MS Word
Likwidacja szkód majątkowych
ekrany akustyczne
Call Centers
noise barriers
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Analiza rynku pod kątem możliwości pozyskania zleceń projektowych i budowlanych
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i partnerami biznesowymi
Sprzedaż usług projektowych i budowlanych
Analiza dokumentacji technicznej i przetargowej
Monitorowanie cen materiałów i usług dostawców
Przygotowanie kosztorysów i wycen projektów
Negocjowanie warunków handlowych
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i partnerami biznesowymi
Sprzedaż usług projektowych i budowlanych
Analiza dokumentacji technicznej i przetargowej
Monitorowanie cen materiałów i usług dostawców
Przygotowanie kosztorysów i wycen projektów
Negocjowanie warunków handlowych
Starszy koordynator ds. zleceń specjalnych Contact Center
Zarządzanie i koordynowanie pracy trzech zespołów specjalistycznych;
Ustalanie i usprawnianie procesów podległych zespołów, oraz ich interakcji z Klientem i pracownikami Contact Center;
Udział w spotkaniach operacyjnych kierownictwa projektu;
Nadzór nad projektem pozyskiwania rozwiązań innowacyjnych od pracowników;
Ustalanie i usprawnianie procesów podległych zespołów, oraz ich interakcji z Klientem i pracownikami Contact Center;
Udział w spotkaniach operacyjnych kierownictwa projektu;
Nadzór nad projektem pozyskiwania rozwiązań innowacyjnych od pracowników;
Koordynator ds. zleceń specjalnych Contact Center
Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. transakcji finansowych;
Koordynacja pracy międzynarodowego zespołu obsługującego korespondencję z urzędami lotnictwa cywilnego krajów UE, organizacjami konsumenckimi i prawnymi;
Monitorowanie jakości pracy specjalistów;
Motywowanie zespołu;
Ustalanie i usprawnianie procesów zespołu specjalistów oraz całego Contact Center.
Koordynacja pracy międzynarodowego zespołu obsługującego korespondencję z urzędami lotnictwa cywilnego krajów UE, organizacjami konsumenckimi i prawnymi;
Monitorowanie jakości pracy specjalistów;
Motywowanie zespołu;
Ustalanie i usprawnianie procesów zespołu specjalistów oraz całego Contact Center.
Specjalista ds. transakcji finansowych Contact Center
Merytoryczna i procesowa kontrola płatności dokonywanych przez Contact Center;
Ocena zasadności roszczeń finansowych klientów i ich ostateczna autoryzacja;
Badanie przyczyn reklamacji transakcji dokonywanych kartami płatniczymi;
Korespondencja z organami nadzorującymi lotnictwo cywilne w krajach UE w zakresie skarg i reklamacji pasażerskich;
Obsługa skarg i reklamacji od organizacji konsumenckich i kancelarii adwokackich;
Obsługa publicznych skrzynek pocztowych managementu Klienta;
Obsługa social media: Twitter, getsatisfaction.com, wsparcie dla Facebook;
Weryfikacja i korekta błędów konsultantów Contact Center.
Ocena zasadności roszczeń finansowych klientów i ich ostateczna autoryzacja;
Badanie przyczyn reklamacji transakcji dokonywanych kartami płatniczymi;
Korespondencja z organami nadzorującymi lotnictwo cywilne w krajach UE w zakresie skarg i reklamacji pasażerskich;
Obsługa skarg i reklamacji od organizacji konsumenckich i kancelarii adwokackich;
Obsługa publicznych skrzynek pocztowych managementu Klienta;
Obsługa social media: Twitter, getsatisfaction.com, wsparcie dla Facebook;
Weryfikacja i korekta błędów konsultantów Contact Center.
Szkolenia i kursy
- Letnia szkoła e-biznesu
- Mapowanie procesów
- Twórcze rozwiązywanie problemów
- Zarządzanie przez cele
- MS Excel – poziom zaawansowany
- Kierowanie zespołem i przywództwo
- Trudne rozmowy z pracownikami
- High Potentials – program rozwojowy arvato Polska dla przyszłej kadry menedżerskiej; w ramach programu zorganizowano cykl szkoleń i warsztatów w zakresie komunikacji w biznesie, negocjacji, wystąpień publicznych oraz sprzedaży
- Mapowanie procesów
- Twórcze rozwiązywanie problemów
- Zarządzanie przez cele
- MS Excel – poziom zaawansowany
- Kierowanie zespołem i przywództwo
- Trudne rozmowy z pracownikami
- High Potentials – program rozwojowy arvato Polska dla przyszłej kadry menedżerskiej; w ramach programu zorganizowano cykl szkoleń i warsztatów w zakresie komunikacji w biznesie, negocjacji, wystąpień publicznych oraz sprzedaży
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Zainteresowania
- sport (aktywnie koszykówka, pływanie, bieganie)
- elektronika użytkowa i Internet
- rozwój miast (budownictwo, komunikacja, inwestycje, architektura)
- elektronika użytkowa i Internet
- rozwój miast (budownictwo, komunikacja, inwestycje, architektura)
Organizacje
Team attaché podczas Mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn Eurobasket 2009 (wolontariat)
Inne
- Kilkuletnie doświadczenie w wielokanałowej obsłudze klienta indywidualnego
- Zarządzanie zespołem 10-20 specjalistów
- Znajomość zagadnień prawa konsumenckiego w odniesieniu do branży lotniczej
- Doświadczenie w zakresie audytu roszczeń konsumentów i płatności elektronicznych
- Wiedza w obszarze zarządzania operacjami, jakością i zadowoleniem klienta
- Rzetelność potwierdzona kolejnymi awansami i nominacją do programu High Potentials
- Prawo jazdy kat. B od 2003 roku
- Zarządzanie zespołem 10-20 specjalistów
- Znajomość zagadnień prawa konsumenckiego w odniesieniu do branży lotniczej
- Doświadczenie w zakresie audytu roszczeń konsumentów i płatności elektronicznych
- Wiedza w obszarze zarządzania operacjami, jakością i zadowoleniem klienta
- Rzetelność potwierdzona kolejnymi awansami i nominacją do programu High Potentials
- Prawo jazdy kat. B od 2003 roku