Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
: Key Account Manager
Firma Grass Polska zajmuję się produkcją i dystrybucją drobnego sprzętu agd marki Ravanson, Solac, Framar, Beka, Delonghi i Kenwood oraz dużego sprzętu agd marki Ravanson i sprzętu agd do zabudowy marki Kage i Nardi. W ofercie firma posiada także klimatyzację i urządzenia grzewcze marki Ravanson Do moich głównych zadań i obowiązków w firmie Grass należy:
- zarządzanie i rozwój sprzedaży produktów firmy Grass na wyznaczonym terytorium południowej połowy Polski oraz realizacja przydzielonych targetów poprzez zdefiniowanych klientów kluczowych (KA), hurtownie oraz dystrybutorów/sieci detaliczne oraz w kanale modern - trade i sieciach Media Saturn Holding Polska zgodnie z polityką firmy optymalizując obrót udziały rynkowe, zyskowność oraz poziom dystrybucji numerycznej i produktowej.
- zarządzanie podległym zespołem Przedstawicieli handlowych oraz ocena ich pracy.
- przygotowywanie dla Przedstawicieli Handlowych miesięcznych planów sprzedaży, budżetów oraz kontrola ich realizacji.
- odpowiedzialność za szkolenie i rozwój zawodowy podległego zespołu (wspólne wizyty w terenie, szkolenia)
- implementacja upustów, bonusów oraz warunków handlowych u klientów zgodnie z polityką handlową, dbając równocześnie o prawidłowy spływ należności klientów firmy.
- zarządzanie i rozwój akcji promocyjnych – marketingowych (promocje/demo/treningi dla personelu) na obsługiwanym rynku.
- zapewnienie szybkiego i efektywnego wprowadzenia wszelkich akcji marketingowo - promocyjnych oraz nowości produktowych firmy Grass
- kontrola realizacji zaplanowanych zgodnie z wytycznymi/procedurami firmy wizyt rynkowych przez podległy zespół – mających na celu optymalizację sprzedaży, promocji oraz ekspozycji produktów firmy Grass na obsługiwanym rynku.
- wnioskowanie premiowania pracy podległych PH.
- przygotowanie rocznych planów rozwojowych dla istniejących klientów firmy.
- przygotowanie, implementacja oraz kontrola klienckich akcji marketingowych, promocji gazetowych i innych w zakresie budżetu oraz polityki firmy
- podnoszenie ilości klientów (KA), hurtowych, sieciowych i wielkopowierzchniowych firmy ze szczególnym wskazaniem na rozwój numeryczny klientów zdefiniowanych jako kategorii A.
- przygotowywanie, uzupełnianie wszelkich wymaganych przez firmę raportów w tym CRM i zapewnienie terminowości ich dostarczenia przez podległy zespół PH w terenie.
[Wystaw referencje]
- zarządzanie i rozwój sprzedaży produktów firmy Grass na wyznaczonym terytorium południowej połowy Polski oraz realizacja przydzielonych targetów poprzez zdefiniowanych klientów kluczowych (KA), hurtownie oraz dystrybutorów/sieci detaliczne oraz w kanale modern - trade i sieciach Media Saturn Holding Polska zgodnie z polityką firmy optymalizując obrót udziały rynkowe, zyskowność oraz poziom dystrybucji numerycznej i produktowej.
- zarządzanie podległym zespołem Przedstawicieli handlowych oraz ocena ich pracy.
- przygotowywanie dla Przedstawicieli Handlowych miesięcznych planów sprzedaży, budżetów oraz kontrola ich realizacji.
- odpowiedzialność za szkolenie i rozwój zawodowy podległego zespołu (wspólne wizyty w terenie, szkolenia)
- implementacja upustów, bonusów oraz warunków handlowych u klientów zgodnie z polityką handlową, dbając równocześnie o prawidłowy spływ należności klientów firmy.
- zarządzanie i rozwój akcji promocyjnych – marketingowych (promocje/demo/treningi dla personelu) na obsługiwanym rynku.
- zapewnienie szybkiego i efektywnego wprowadzenia wszelkich akcji marketingowo - promocyjnych oraz nowości produktowych firmy Grass
- kontrola realizacji zaplanowanych zgodnie z wytycznymi/procedurami firmy wizyt rynkowych przez podległy zespół – mających na celu optymalizację sprzedaży, promocji oraz ekspozycji produktów firmy Grass na obsługiwanym rynku.
- wnioskowanie premiowania pracy podległych PH.
- przygotowanie rocznych planów rozwojowych dla istniejących klientów firmy.
- przygotowanie, implementacja oraz kontrola klienckich akcji marketingowych, promocji gazetowych i innych w zakresie budżetu oraz polityki firmy
- podnoszenie ilości klientów (KA), hurtowych, sieciowych i wielkopowierzchniowych firmy ze szczególnym wskazaniem na rozwój numeryczny klientów zdefiniowanych jako kategorii A.
- przygotowywanie, uzupełnianie wszelkich wymaganych przez firmę raportów w tym CRM i zapewnienie terminowości ich dostarczenia przez podległy zespół PH w terenie.
[Wystaw referencje]
Przedstawiciel Handlowy
Przedstawiciel handlowy na terenie województw Dolnośląskiego, Lubuskiegoi Opolskiego. Obsługa klientów sieciowych a także mniejszych indywidualnych podmiotów.
Dystrybucja produktów agd marki Ravanson, Delonghi oraz Ezetil.
Dystrybucja produktów agd marki Ravanson, Delonghi oraz Ezetil.
Przedstawiciel Handlowy
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę East Express na terenie woj. opolskiego.
Doradca Techniczny
Sprzedaż produktów działu SERWIS, kierowanie transportami towaru do klientów, obsługa reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych,dorabianie kluczy, ostrzenie łańcuchów do pilarek.
Szkolenia i kursy
1. Profesjonalne szkolenie " Jak sprzedawać " przeprowadzone przez firmę Kuczkowska Lebiedzińska Konsulting dnia 13 marca 2008 potwierdzone odpowiednim dokumentem.
2. Profesjonalne szkolenie w dniach 7-8.07.2011 "Wykorzystanie potencjału KAM / Szefa sprzedaży w budowaniu profesjonalnych relacji handlowych"
przeprowadzone przez firmę NEWAVE - Tomasz Derewońko potwierdzone odpowiednim dokumentem.
2. Profesjonalne szkolenie w dniach 7-8.07.2011 "Wykorzystanie potencjału KAM / Szefa sprzedaży w budowaniu profesjonalnych relacji handlowych"
przeprowadzone przez firmę NEWAVE - Tomasz Derewońko potwierdzone odpowiednim dokumentem.
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Kolarstwo górskie, kajaki, F1, rajdy samochodowe, fotografia.
Grupy
Opole
Grupa dla osób mieszkających, pracujących, czy po prostu od czasu do czasu bywających w Opolu.
Sporty samochodowe
Od KJS po WRC. Rajdy, wyścigi płaskie i górskie. Kibice, zawodnicy, sponsorzy i sponsorowani. W Polsce i poza jej granicami.