Wypowiedzi
-
Musiałbym zatrudnić dodatkową osobę która by tego pilnowała :) Ale to nie jest zły pomysł. Może warto wprowadzić na www firmowej ranking hostess....i nagradzać najlepsze?
-
Bartek masz dużo racji, należy jednak pamiętać że prawie każda duża agencja była kiedyś małą agencją. Jedno jest pewne, duże agencję Field Marketigowe zazwczaj są firmami-córkami dużych domów Mediowych. Przykład: Polymus - NOVA CG, Cursor - EURO RSCG 4D, tym samym mają po swojej stronie bardzo wpływowych manadżerów, których nie warto oszukiwać. Mała agencja nie może liczyć na wsparcie nikogo w kwestii rozliczeń. Może liczyć tylko i wyłącznie na uczciwość swojego klienta. Aktualnie przerabiam, jak wiesz ten problem...
-
Moim zdaniem agencja PR i agencja field marketingowa mogą istnieć jako dwa oddzielne działy w Agencji Reklamowej. Mogą a nawet powinny się wspierać. Ekspertem ds PR nie jestem....przyznaje :)
-
Violetta D.:Witam,
To ciekawy pomysł. Więcej szczegółów poproszę.
Poszukujemy Grafików, Koderów, Styslitów oraz Pozycjonerów którzy mieli by ochotę współpracować przy tworzeniu sklepów oraz portali. W związku z rosnącą liczbą zamówień chcemy zlecać część pracy osobom kompetentnym. Jeśli masz jakieś szczegółowe pytania, jestem do Twojej dyspozycji. -
Oczywiście czekamy na opinie koleżanek :)
Może teraz warto w równie mocny sposób zintegrować ludzi z terenu? :) -
Z tego co słyszałem Agencja Underground mocno integruje pracowników biurowych. Czy uważasz że to właśnie jest powodem Waszych sukcesów?
-
Ja myślę ze mocna integracja na linii Account-Field Maganer-SV już dała by bardzo duże efekty. Osobiście uczestniczyłem w kilku "spotkaniach integracyjnych" gdzie spotykała się kadra zarządzająca agencji z pracownikami biurowymi oraz osobami z terenu (bez hostess/promotorów). Osobiście uważam że przyniosło to zamierzony efekt.
A środki i czas?
Dla chącego nic trudnego. Czasem warto odmówić coś sobie (patrząc z punktu właściciela) a zainwestować w personel i ich integracje. To w brew w pozorom nie są aż tak duże koszty. -
Hej,
Jestem ciekaw Waszej opinii na temat struktur terenowych w agencjach. Jak sądzicie ckto zazwyczaj jest najsłabszym ogniwem w strukturze? Acccount, Field Manager, Supervisor czy może Hostessa/Promotor? W którą część struktury warto zainwestować najwięcej środków tak aby praca zespołu była jak najbardziej efektywna (szkolenia, programy motywacyjne, spotkania integracyjne) ? -
Hej,
Od jakiegos czasu mysle intensywnie nad programem motywacyjnym dla hostess oraz Supervisorow pracujacych przy akcjach promocyjnych oraz eventach, tak zeby jakość ich pracy była jeszcze większa i przede wszystkim aby związać ich z firmą jak najdłużej. Jak wiemy niestety rotacja szczególnie wśród hostess jest duża. Może ktoś z Was podsunie jakiś interersujący pomysł? -
Witam,
a ja uważam że Lubin to jest miasto z przyszłością. Mimo że teraz mieszkam we Wrocławiu (jestem zmuszony) to chętnie tam wracam i między innymi tam zarabiam pieniądze. Nie zgodzę się z opinią że jest to cytuję "Grajdołek". -
Witam!
Prowadzę Agencję Promocyjno-Reklamową, w związku z moją naturą mam ciągle chęć rozwijąć swoje umiejętności no i oczywiście firmę. Bardzo poważnie myślę o usługach PR jednak nie ukrywam jest to dla mnie temat odległy. Czy znalazłaby się chętna cierpliwa osoba która by przekazała mi podstawowe informacje dotyczące PR?
-
Hej, nie jest ktoś z Was zainteresowany współpracą przy tworzeniu portali internetowych oraz witryn informacyjnych? Tworzymy interesujący zespół i wszyscy kompetentni są mile widziani :)